اعلام فراخوان شرکت در مسابقه ملی «تفسیر همراه» در سراسر کشور

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
خبرگزاری شبستان: فراخوان شرکت در مسابقه ملی «تفسیر همراه» ویژه ائمه جماعات و طلاب از سوی معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد در سراسر کشور اعلام شد.
media.shabestan.ir_Original_1393_09_16_IMG11144646.jpg

به گزارش خبرگزاری شبستان، ستاد عالی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور سنجش و ارتقای دانش قرآنی ائمه جماعات و طلاب «مسابقه تفسیر همراه» را برگزار می کند.

فراخوان شرکت در این مسابقه در استان ها اعلام شده است و علاقه‌مندان تا 21 بهمن‌ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند. بنابراین گزارش، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه که از نرم افزار تفسیر همراه طراحی شده است، می توانند به دبیرخانه های کانون های مساجد استان های خودشان مراجعه کنند و یا فایل سوالات و محتوای نرم افزار تفسیر همراه را از سایتwww.omranemanavi.ir دریافت کنند.

نتایج مسابقه تفسیر همراه 18 اسفندماه هم‌زمان با سالروز تأسیس ستاد کانون‌های مساجد اعلام می‌شود و پس از اعلام نتایج به 22 نفر از برگزیدگان کمک هزینه مشهد مقدس اعطا می شود.

تبلیغ و ترویج طرح تفسیر در مساجد و تسهیل امر تفسیر برای طلاب و ائمه جماعات از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است که در این مسابقه ائمه جماعات و طلاب باید به 30 سؤال چهارگزینه‌ای که همراه با دفترچه و نرم‌افزار توزیع می‌شود، پاسخ دهند.



تفسیر همراه حاصل تلاش جمعی از فضلا و مفسران مرکز تخصصی تفسیر قم است که تبیین نکات کلیدی تفسیر آیات قران کریم توسط ائمه جماعات برای بهره مندی عموم مردم بویژه نمازگزاران را تسهیل کرده است و شامل تفسیر، ارایه نکات، ترجمه نکات برگزیده و پیام های کاربردی یک آیه برگزیده از دوصفحه عثمان طه ها است که در مجموع 300 آیه قران را در بر می گیرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: gole yakh
بالا