قرآن های بمب گذاری شده در مساجد؛ برگی دیگر از جنایات داعشیها در عراق+عکس

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
خبرگزاری شبستان: گروه تروریستی«داعش» در جدیدترین جنایت خود، قرآنهای بمب گذاری شده را در مساجد قرار داده تا باعث کشتار افراد بی گناه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دولت اسلامی در عراق و شام یا «داعش» گروه مسلحی است که با تفکرات سلفی افراطی و تروریستی، در عراق و سوریه فعال است و سرکرده این گروه تروریستی «ابوبکر البغدادی» نام دارد که برای ناامن کردن عراق و سوریه دست به جنایتهای بسیاری زده است.

از جمله این جنایتها، سر بریدن شیعیان، حمله به زنان و کودکان، و آزار جنسی آنان بوده که تاکنون تصاویر دلخراشی از آنها منتشر شده است.

این گروه تروریستی که مدعی است اسلامی است از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده و این بار قرآنهای کریم را نشانه رفته است و برای رساندن خود به اهداف شومشان مواد منفجره و بمبها را در قرآنها قرار داده و در مساجد گذاشته اند.

تروریستها با این اقدامات خود ثابت کرده اند که برای رسیدن به اهداف از کتاب خداوند نیز فرو گذاری نمی کنند.

سید صادق حسینی، رئیس کمیته امنیتی شورای استانی دیالی گفت: هنگام پاکسازی منطقه جلولا و سعدیه، کمیته امنیتی استان، قرآنهای بمب گذاری شده ای را در مساجد، خانه ها و محله هایی که قابل سکونت نیست، پیدا کرده و اقدام به خنثی سازی بمبها کردند.

وی افزود: این اقدام داعش نشانگر روحیه جنایتکارانه آنهاست که برای رسیدن به اهداف شوم خود به همه مقدسات توهین می کنند و این کار آنها ظلم آشکار به کتاب خدا و دین مبین اسلام است.

حسینی از مراکز دینی خواست تا جنایت داعش را اعم از هتک حرمت به قرآنها، مساجد و ریختن خون افراد بی گناه محکوم کند و نسبت به این اقدام داعشی ها هشیار باشد و هر گونه قرآنی را که بمب گذاری شده شناسایی کرده اند، به ماموران امنیتی خبر دهند تا از کشتار بی گناهان جلوگیری شود.

نیروهای امنیتی در السعدیه شمال شرقی بعقوبه در سه محور وارد عملیات شده اند و تاکنون دو منطقه سعدیه و جلولا را به طور کامل از لوث وجود داعشی ها پاکسازی کرده اند.




upload_2014-12-3_10-43-6.jpeg
 
بالا