درخواست عجیب بردۀ جنسی داعش از پیشمرگه

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
i.alalam.ir_news_Image_650x375_2014_10_26_alalam_635499471112270830_25f_4x3.jpg


دختران ايزدي در اسارت داعش
یک دختر ایزدی که داعشی‌ها او را به بردگی جنسی گرفته‌اند، در پیامی به نیروهای پیشمرگه از آنها خواست، محل حبس او و دیگر زنان ایزدی را هدف قرار داده و آنان را "از این زندگی نکبت‌بار نجات دهند."
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این دختر ایزدی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که تا کنون بارها به وی تعرض شده و این روند، او را به شدت بیمار کرده است.

این دختر به همراه شماری دیگر از زنان و دختران ایزدی، در غرب عراق به اسارت گرفته شد و عناصر تروریست داعش آن ها را برای بردگی جنسی با خود بردند.

دختر ایزدی که موفق شده بود با نیروهای پیشمرگه تماس تلفنی برقرار کند، با گریه و زاری از آن ها خواست که اگر قادر به شناسایی محل حبس آنها هستند، آن مکان را بمباران کنند.

وی گفت: پس از مصیبت هایی که کشیدم، کارم به جایی رسیده است که زندگی برایم غیرممکن شده و حتی اگر مرا آزاد کنند، خودم را خواهم کشت.

این دختر ایزدی افزود: تعدادی از دختران ایزدی، امروز صبح، پس از تجاوزهای فجیعی که تحمل کردند، دست به خودکشی زدند.

این ماجرا را یکی از فعالان کُرد که با نیروهای پیشمرگه در ارتباط است، گزارش کرده است.

سازمان ملل، هفته گذشته تاکید کرد که هزاران تن از ایزدی ها، در صحنه ای مشابه کشتار سربرنیتسا در بوسنی و هرزگوین، کشته شده اند. به گفته پژوهشگران، 5 هزار تن از ایزدی ها توسط عناصر داعش، به ضرب گلوله اعدام شدند و 5 تا 7 هزار زن و دختر هم به اسارت داعشی ها درآمده اند.
 
بالا