امکانات کانکس چند قلو

vionaconex

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
گاهی میخواهیم یک ساختمان اداری بنا کنیم که دارای تعداد زیادی اتاق می باشد و هر کدام از اتاق ها قرار است به بخشی و برای کاربری خاصی مورد استفاده قرار گیرد. مثلا تعدادی اتاق برای بازرگانی و تعدادی از اتاق ها به اتاق های حسابداری و مالی و یک اتاق به اتاق مدیریتی ، اتاق منشی ، اتاق بایگانی، اتاق جلسات و غیره در نظر گرفته می شود.

زمانی که در یک فضای محدود نیاز به این تعداد اتاق و دفاتر می باشد ، میتوان در این فضا از کانکس دوطبقه استفاده کرد، که تعدادی از اتاق ها در طبقه همکف و تعداد دیگر نیز در طبقه دوم قرار میگیرد.

در این نوع کانکس جهت ارتباط بین طبقه اول و دوم راه پله ای در قسمت بیرونی آن تعبیه می شود، که میتوان گاهی با در نظر گرفتن سایه بانی زیبا بر روی راه پله ، فضای بیرونی کانکس را زیباتر و مورد پسندتر جلوه داد.

امکانات کانکس دوطبقه: در کانکس دوطبقه همانند دیگر کانکس ها میتوان آبدارخانه ، سرویس بهداشتی و تمام امکاناتی که یک ساختمان نیاز دارد را تعبیه کرد.

طریقه ساخت و نصب کانکس دو طبقه: این نوع کانکس به دلیل اینکه دارای ابعاد بزرگی است و امکان جابجایی و حمل و نقل آن از کارگاه به محل مورد نظر مقدور نمی باشد، لذا به صورت چند قلو در کارگاه ساخته می شود و بخش های مختلف آن به محل مورد نظر حمل شده و در آنجا به هم متصل می شوند و گاهی در شرایط خاص در محل نیز قابل اجرا می باشد.

کانکس های فوق در ابعاد مختلف طبق درخواست مشتری بصورت اداري، مسكوني، بصورت يك و دو طبقه، دو قلو و چند قلو داراي فضاي خوابگاهي، استراحت، اطاق هاي كارمندان، مديران و سالن كنفرانس اجرا شده جهت شركت هاي نفت و گاز و پتروشيمي ها، اداره كل نوسازي مدارس استان ها، جمعيت هلال احمر استانها و اورژانس هاي كشور، ادارات و مراكز نظامي و انتظامي، شركت هاي عمراني و احداث نيروگاه ها، فرودگاه، شهرداري ها، مراكز تحقيقاتي، پالايشگاه ها، مدارس و خانه هاي معلممورد استفاده قرار میگیرند.


کانکس چندقلو:
کانکس های چندقلو معمولاً زمانی کاربرد دارند که ابعاد کانکس درخواستی مشتری بزرگتر از ابعاد کانکس های روتین شرکت می باشد و امکان حمل آن از کارگاه به محل مورد نظر امکان پذیر نیست ، در این صورت کانکس ها به صورت چند قلو ساخته شده و در محل به هم متصل می شوند. این کانکس ها معمولاً به عنوان کانکس کارگری، کانکس تجهیز کارگاهی، کانکس مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

----------------------

امکانات و متریال کانکس های دوطبقه و چند قلو:

* شاسی از نوع تیرآهن .

* اسکلت فلزی از نوع پروفیل سنگین 40×40و 80×40با پوشش ضد زنگ.

* پوشش خارجی ورق گالوانیزه شادولاین ( فرمدار ) رنگ کوره ای.

* پوشش داخلی از جنس P.V.C(دارای عایق پلی استایرن ) .

* تاسیسات کامل (کلید، پریز، روشنایی، سیم‌کشی استاندارد).

* دارای درب و پنجره آلومینیوم.

* امکان پارتیشن بندی داخلی و ایجاد سرویس بهداشتی و حمام و آبدارخانه.

* امکان ساخت با عرض2 مترو 40 سانتی متر یا 3 متر، با طول ۶ الی ۱۲ متر و ابعاد سفارشی بالای ۱۰۰ متر مربع.

* دارای کفپوش مشمع درجه یک یا پارکت P.V.Cچوب پلاست کره ای طبق در خواست مشتری.


لینک منبع: کانکس دو طبقه و چندقلو
 
بالا