♦♦♦♦تحریفات آخرالزمانی در بازی Darksiders♦♦♦♦

*مریم*

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سرانجام وار با ویرانگر روبرو می‌شود، او به وار پیشنهاد می‌دهد که به ارتش جهنم ملحق شود. اما وار پیشنهاد ویرانگر را قبول نمی‌کند و با او وارد جنگ می‌شود. در نهایت وار موفق می‌شود چهره‌ی شیطانی ویرانگر را نابود کند و با آبادون واقعی درگیر شود. در یک درگیری مرگبار، وار، آبادون را نیز نابود می‌کند. سپس به سراغ هفتمین مهر می‌رود و تصمیم می‌گیرد آن‌را باز کند، اما مراقب، مانع این کار می‌شود. او متوجه شده بود که وار قصد دارد با احیای قدرتش به سراغ شورای سوخته برود و به قصد انتقام، آن‌ها را نابود کند (موردی که در بازی God of War هم شاهد آن بودیم، انتقام از خدایان و یا خداگونه‌ها)
درست در لحظاتی که فکر می‌شد وار تسلیم قدرت‌های مراقب شده است، طبق پیشگویی‌های درخت دانش، یوریل شمشیر آرماگدون را در پشت وار فرو کرده و با یک ضربه، هفتمین مهر را می‌گشاید. این کار باعث می‌شود که وار دوباره قدرت‌هایش را به دست آورد و از بند مراقب رهایی یابد.
وار از موقعیت پیش آمده استفاده می‌کند و مراقب را می‌کشد. پس از جدایی وار از یوریل، او به وار خاطرنشان می‌کند که از این پس همه‌ی فرشتگان و شیاطین به خاطر خیانت به شورای سوخته به دنبال او خواهند بود. او به وار می‌گوید که در این نبرد تنهاست و نیاز به کمک دارد، در این هنگام سه شهاب گداخته از آسمان فرود می‌آیند و خبر از آمدن سه سوار آپوکالیپس دیگر می‌دهند...


منبع:حرف آخر
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: gole yakh
بالا