آموزش هک

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
سلام بسیجی جون اطمینان داری هک وبلاگ درسته؟؟
 

Ali

مدیریت کل
پرسنل مدیریت
"مدیر کل"
سلام،
واجب هست چند نکته رو بگم:
1) در مورد هک کردن، ما هیچ گونه مسئولیتی نداریم و تأیید نمیکنیم و مطالب شما و هر کسی دیگه در این باره اصلا صحیح نیست. بجای اینکه سایت های ضد اسلامی را هک کنیم، ده تا سایت اسلامی بسازیم و تبلیغات کنیم. مطالب ناب نشر بدیم. مشکل ما ایرانی ها اینه که زود میریم سراغ خراب کردن چون راحت طلبیم و عاقبت بخیر. شما میخواین وجهه اسلام رو درست کنید باید اول خودتونو تقویت کنید بعد شروع به تضعیف کنید. پس این گونه آموزش ها رو متوقف کنید و مثبت فکر کنید، وگرنه شخصا دست به کار میشم.
2) این تاپیک و موضوع های دیگه ای که زدید هیچکدوم مطالب مورد استفاده نداشتند و ندارند، اون پست که پویا جان زحمت کشیدند حذف کردند (کار بسیار درستی هم کردند)، یه پستی بود که با یه نگاه میشد فهمید دروغه و کلک. طرف میگه پسورد و یوزر نیم وبلاگتونو بفرستید که چی ؟! (pass***dr@yahoo.com) این ایمیل متعلق به کیه؟ چرا به این باید ایمیل بدیم؟ و اون حروف چرت و پرت واسه چی بود ؟ برنامه بودن؟ متن بودن؟ برنامه نویسین؟ ما قانون داریم که نشر ایمیل و تبلیغات ممنوعه، احترام به قوانین مهمترین اصل در هر مکان و زمانیه.
3) هک کردن برنامه نویسی میخواد و زحمت. در اینترنت شما نمیتونید پیدا کنید. مگر اینکه واقعا تبحر داشته باشید در امر جستجو و مسایل هک (صد ها مدل هک و سیستم و بخش هست) برای یه چیز کوچولو هزاران ساعت گذاشته شده که انجام بشه، این مسأله کار هر کسی نیست و هکر هم نمیاد فکر و کار خودشو در اینترنت نشر بده. شما قبل از هکر شدن باید برنامه نویس قدرتمند باشید و بیش از چند سال تجربه داشته باشید. از مطالب دیگران استفاده نکنید و از خودتون بنویسید تا مشخص بشه چند مرده حلاجید.
 
بالا