توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم" چ"

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"

a024009234104184102a.jpg
به گزارش مشرق، مجید محسنی مدیر عامل شرکت «هنر اول» که کار توزیعفیلم‌های سینمایی در شبکه نمایش خانگی را بر عهده دارد درباره آخرین وضعیت توزیعنسخه نمایش خانگی فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: طبق برنامه‌ریزهای انجام شده و در اولین گام قرار است سه‌شنبه هفته آینده 28مرداد فیلم«خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود و بعد از عرضه این فیلم، نسخه خانگی فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه «چ» از هفته دوم شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد، بیان کرد: برای اولین بار است که نسخه دی وی دی ناین فیلمی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و آن هم به دلیل کیفیت بالای فیلم «چ» بود که تصمیم گرفتیم آن را به این شکل عرضه کنیم.
محسنی افزود: در نسخه نمایش خانگی فیلم«چ» پشت‌صحنه‌های این فیلم هم منتشر خواهد شد و بخش‌هایی هم به موضوع انتخاببازیگران، صحنه‌های جنگ و حاشیه هایی که پیرامون تولید این فیلم به وجود آمد در نسخه دی وی دی فیلماختصاص یافته است. مدیر عامل موسسه «هنر اول» یادآور شد: در نسخه خانگی تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی کیا 6 زیرنویس وجود دارد تا مخاطبان بین المللی هم بتوانند از این امکان استفاده کنند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mehrvarz
بالا