امکان کمک رسانی آنلاین به مردم مظلوم غزه

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
ملت مسلمان ایران جهت کمک به کودکان و زنان و ملت مقاوم فلسطین می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی یا از طریق شماره حساب اعلام شده به کمک مردم غزه بشتابند.
به گزارش فرهنگ نیوز ، در پی حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و تشدید وضعیت بحرانی مردم باریکه غزه که منجر به شهادت و زخمی شدن زنان و کودکان و غیرنظامیان و تخریب تعداد زیادی از منازل مسکونی شده است، اتحادیه بین‌المللی امت واحده در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه و ابراز نگرانی شدید از وضعیت اسفبار مردم مظلوم این باریکه، درگاه به آدرس http://unified-ummah.com را برای کمک به مردم فلسطین راه اندازی کرده است.

در بیانیه این اتحادیه آمده است ملت مسلمان ایران جهت کمک به کودکان و زنان و ملت مقاوم فلسطین می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی یا از طریق شماره حساب قرض الحسنه 202655270 بانک تجارت شعبه شریعتی- بهارشیراز به نام مجمع جوانان امت واحده قابل پرداخت در تمامی شعب بانک تجارت در سراسر کشور اقدام کنند. شماره شبای این حساب نیز جهت واریز اینترنتی IR450180000000000202655270 اعلام شده است.

بنابر این گزارش، پیش از این نیز این اتحادیه کمک‌های انسان دوستانه‌ای را به کشورهای فلسطین (به ارزش 10 میلیارد ریال در قالب کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه)، سومالی (به ارزش 2 میلیارد و 225 میلیون ریال)، میانمار (به ارزش 800 میلیون ریال)، پاکستان (10 هزار دلار) و سوریه ( به ارزش 1میلیارد و پانصد میلیون ریال) ارسال کرده است.
 
بالا