پرز: موشک های فلسطین خواب را از ما گرفته است!!!

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، خبرگزاری اسوشیتدپرس (AP) نوشت: شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل حملات گسترد هوایی نظامیان اسرائیلی به نوار غزه وکشتن زنان و کودکان را یک معضل اخلاقی دانست، ولی مدعی شد ما هیچ گزینه دیگری نداریم و مجبوریم حمله کنیم و او در ادامه اعلام کرد، این حملات برای دفاع از خود است نه کشتار کسی.

برنده جایزه صلخ نوبل اعلام کرد چه طور من به همراه بقیه خانواده ها شب نمی توانیم به راحتی در کنار خانواده هایمان در اسرائیل استراحت کنیم چون نظامیان فلسطینی با موشک های خود از نقاط مختلف رعب و وحشت را به جان ما انداخته اند. ما حق انتخابی نداریم و باید این حملات را پاسخ دهیم.
پرز در حالی این صحبت ها را میکند که گویا یادش رفته است که حمله را چه کسانی شروع کرده و انواع و اقسام بمب ها را روی مردم مظلوم فلسطین می ریزد و حتی یادش رفته همین چند روز قبل بود که بیمارستانی را در غزه با خاک یکسان کرد یادش رفته چه طور از زمین و دریا و آسمان مردان و زنان غیر نظامی را پر پر میکند . بنظر می رسد او یادش رفته چگونه نظامیانش، نوجوانان فلسطینی را سوزاندند.

اوکه به اصطلاح برنده جایزه صلح نوبل است دفاع را حق خود می داند و بس . مگر شما به غزه حمله نکردید پس آنها هم باید از خودشان دفاع کنند.

IMG11014129.jpg
 
بالا