معاون صدام: بغداد را می گیریم/ در حال جنگ با ایران هستیم!!

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
به گزارش نامه نیوز به نقل از رویترز، عزت ابراهیم الدوری معاون صدام حسین رئیس جمهور پیشین عراق در پیام صوتی که ادعا می شود مربوط به وی است خواستار یکپارچگی تلاش گروه های مسلح برای سرنگونی حکومت عراق شد.
او همچنین از گروه های مسلحی که در هفته های اخیر با حمله به مراکز دولتی و نظامی عراق توانستند مناطقی در شمال و غرب این کشور را اشغال کنند؛ تقدیر کرد.
گروه افراط گرای اسلامی داعش نزدیک به القاعده هم اکنون مناطقی در شمال و غرب عراق را در اشغال خود دارد.
عزت ابراهیم الدوری در دوره حکمرانی صدام رئیس جمهور وقت عراق، به عنوان معاون رئیس جمهور و نفر دوم حکومت شناخته می شود.
از دوره سقوط حکومت صدام در سال 2003 تاکنون، او بارها با انتشار پیام های صوتی و تصویری، وعده سرنگونی دولت عراق و بازگشت دوباره به قدرت را مطرح کرده است.
گفته شده است این پیام صوتی جدید در یکی از سایت های حامی حزب بعث منتشر شده و متعلق به عزت الدوری معاون صدام است.
الدوری پس از سقوط حکومت صدام در سال 2003 تاکنون همچنان مخفی است و از محل استقرار یا سرنوشت وی خبری در دست نیست.
این در حالی است که تمامی مقامات سابق حکومت صدام دستگیر و محاکمه یا کشته شدند.
با وجود اینکه الدوری هم اکنون سن بالایی دارد و گزارش های غیررسمی از بیماری سخت وی خبر می دهند اما اعتقاد بر این است که او رهبری گروه بعثی تندرو با عنوان "ارتش نقشبندی" را برعهده دارد. این گروه قبل از این، داعش و حملات آن به استان های شمالی و غربی عراق را تایید کرده بود.

معاون صدام در این پیام صوتی می گوید: ای فرزندان ملت، کشورمان به ویژه پس از فرار ارتش آمریکا، با اشغالگری نابودگر ایران صفوی روبه رو شد. آمریکا، عراق را به عنوان لقمه سهل و آسان در اختیار ایران صفوی قرار داد. کشورها ما با استعمار ایران صفوی روبه رو است.
به گزارش عصر ایران الدوری همچنین اشغال مناطقی در شمال و غرب عراق به دست داعش را آزادسازی توصیف کرده و گفت: هم اکنون نصف کشور آزاد شده و آزاد سازی بغداد هم نزدیک است.
در این پیام صوتی عزت ابراهیم الدوری از اعضای القاعده و داعش تقدیر کرد چرا که به اعتقاد وی "با استعمارگران صفوی ایران در حال مبارزه" هستند.

ImageThumb2
 
بالا