داعش، ایران را سه تکه کرد!!!!!! + عکس

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ متوهمان گروه تروریستی داعش برنامه 5 ساله آینده خود برای سلطه بر جهان را اعلام کردند.
سازمان تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" که که نام خود را به "خلافت اسلامی" تغییر داده اند جغرافیای خلافت مورد ادعای خود را منتشر کرده که شامل تمام کشورهای اسلامی، نیمی از آفریقا و بخش بزرگی از اروپاست!
این گروه تروریستی نقشه‌ای را در اینترنت منتشر کرده که نشان‌دهنده سرزمین‌هایی است که این گروه تروریستی درصدد تسخیر آن‌ها در طول پنج سال آینده است. روزنامه پرتیراژ بریتانیایی "دیلی میل" نقشه‌‌ای که در شبکه اینترنت در گردش است را بازنشر کرده است.
خاورمیانه، شمال آفریقا، بخش‌های وسیعی از آسیا، از جمله ایران و افغانستان، و بخش‌هایی از اروپا در این نقشه به رنگ سیاه نشان داده شده‌اند که به معنای سرزمین‌های مورد نظر خلافت دولت اسلامی است. ایران در این نقشه به سه منطقه "خراسان و قفقاز"، "کردستان" و "عربستان" تقسیم شده است!!
طبق این نقشه داعش می‌خواهد اسپانیا که به مدت 700 سال در سده‌های میانه (تا سال 1492 میلادی) جزو سرزمین‌های تحت خلافت اسلامی بود، و نیز کشورهای حوزه بالکان (شامل یونان، رومانی و بلغارستان) و شرق اروپا و اتریش را تصرف کند.
روز گذشته «ابوبکر البغدادی» که خود را "خلیفه" می‌نامد، برای نخستین بار در یک پیام صوتی مسلمانان جهان را مورد خطاب قرار داد و از آن‌ها خواست برای "جهاد مقدس" و برقراری "دولت اسلامی" به او یاری رسانند و عازم عراق و سوریه شوند.

6f1db44ef72bf5a3639bcd221e537a2b.jpg
پیام صوتی البغدادی دو روز پس از اعلام "خلافت" داعش در عراق و سوریه انتشار یافت. بغدادی که خود را "خلیفه‌ی دولت اسلامی" می‌نامد، اعلام کرد از آن‌چه که بر مسلمانان مظلوم رفته است انتقام خواهد گرفت و گفت: حتی اگر مدتی هم طول بکشد، ما انتقام خود را خواهیم گرفت.
گروه داعش مدام در تبلیغات خود خواستار بازگشت مرزهای جغرافیایی به دوره پیش از جنگ جهانی اول می‌شود. این گروه تقسیم امپراتوری عثمانی به‌وسیله نیروهای متحدین و طی قرارداد "سایکس – پیکو" را توطئه کشورهای غربی برای جدایی افکندن میان مسلمانان می‌داند.
عناصر گروه تروریستی داعش نیز به مناسبت اعلام خلافت اسلامی تسلیحات و تجهیزاتی را که در عراق به دست آورده بودند را در سوریه به نمایش گذاشتند.
این نمایش به صورت رژه‌ای نظامی در شهر الرقه سوریه برگزار شد و داعش صف طولانی از خودروها و تجهیزات نظامی به غنیمت گرفته شده در عراق را به نمایش گذاشت.
 

قبیله منتظر

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
به خدا من نمیدونم چی بگم
 
بالا