پيروزي قاطع فرانسه برابر هندوراس

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
تکنولوژي خط دروازه به درد خورد


تيم ملي فوتبال فرانسه موفق شد در نخستين ديدار خود در جام جهاني برزيل به برتري برسد.
00977707.jpg

ديدار تيم‌هاي فرانسه و هندوراس از ساعت 23 و 30 دقيقه آغاز شد که اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود فرانسه به پايان رسيد.

در حساس‌ترين زمان برگزاري اين ديدار در دقيقه 43 فرانسه صاحب يک ضربه پنالتي شد و توسط کريم بنزما به گل رسيد. داور هم به پالاسيوس کارت زرد دوم را داد و وي از زمين اخراج شد.

در نيمه دوم در همان دقايق ابتدايي کريم بنزما صاحب موقعيت شد که توپ با برخورد با دروازه‌بان هندوراس به گل تبديل شد. در اين مسابقه براي اولين بار از تکنولوژي خط دروازه استفاده شد. بعد از اين گل سرمربي هندوراس اعتراضاتي را به اين موضوع داشت و ثانيه‌هايي بازي متوقف شد.

در ادامه اين بازي در نيمه دوم بنزما باز هم موقعيت داشت تا تعداد گل‌هايش را بيشتر کند که اين اتفاق رخ داد و وي توانست در دقيقه 72 بار ديگر دروازه هندوراس را باز کند. گل دوم فرانسه به نام دروازه‌بان هندوراس ثبت شده است.

در اين ديدار اورا، پوگبا، کابايا از فرانسه و گارسيا و گريدو از هندوراس کارت زرد گرفتند. پالاسيوس هم از هندوراس اخراج شد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بنزما بهترين بازيکن ديدار فرانسه و هندوراس شد

بنزما به عنوان بهترين بازيکن ديدار تيم‌هاي ملي فرانسه و هندوراس معرفي شد.
00977705.jpg

در دومين ديدار از گروه E‌ جام جهاني 2014 از ساعت 23:30 امشب (يک‌شنبه) تيم‌هاي ملي فرانسه و هندوراس و در ورزشگاه بيراپورتوآلگره شهر پورته‌آلگره به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي در پايان با پيروزي 3 بر صفر نماينده اروپا به اتمام رسيد.

در پايان اين ديدار کريم بنزما با زدن 2 گل و داشتن نقشي مثمرثمر در يکي ديگر از گل‌هاي تيمش به عنوان برترين بازيکن ديدار 2 تيم فرانسه و هندوراس انتخاب شد. وي در طول 90 دقيقه حضورش در زمين مسابقه 36 پاس داد و 7 شوت نيز به سمت دروازه هندوراس روانه کرد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
دشان: هندوراس تيم خوبي بود

سرمربي تيم ملي فرانسه پس از پيروزي برابر هندوراس عنوان کرد: تيم منطقه آمريکاي مرکزي بازي خوبي برابر آن‌ها به نمايش گذاشت.
00942517.jpg

فرانسه موفق شد در اولين ديدار خود در جام جهاني عملکرد خوبي از خود نشان دهد و با سه گل هندوراس را شکست دهد.

ديديه دشان سرمربي فرانسه پس از پيروزي تيمش برابر هندوراس گفت: نبايد به نتيجه مسابقه نگاه کرد. بازي آساني پيش رو نداشتيم. هندوراس حريف قدرتمندي بود و توانست بازي خوبي برابر ما به نمايش بگذارد .

دشان در ادامه گفت: از کسب اين پيروزي بسيار خوشحال شدم و به بازيکنانم تبريک مي‌گويم. عملکرد خوبي قبل از شروع مسابقه‌ها داشتيم. تمرين‌هاي منظمي را در برزيل پشت سر گذاشتيم. اکنون بايد خودمان را براي بازي بعدي خودمان آماده کنيم. کسب پيروزي 3 بر صفر در جام جهاني به هيچ وجه آساني نيست به همين خاطر از اين پيروزي خيلي خوشحالم. هندوراس تيم قدرتمند و خوبي بود اما توانستيم به خوبي بازي را کنترل کنيم و سه امتياز را کسب کنيم.

سرمربي تيم ملي فرانسه درباره پيروزي سوئيس برابر اکوادور در ديگر ديدار اين گروه گفت: اگر آن بازي با تساوي به پايان مي‌رسيد براي ما بهتر بود اما سوئيس با پيروزي در آن ديدار توانست خودش را در بين تيم‌هاي مدعي قرار دهد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بنزما: مهم‌ تر از هرچيزي برد فرانسه است

مهاجم تيم ملي فوتبال فرانسه گفت: گلزني افتخارم است اما مهم‌تر از آن برد تيم کشورم مقابل هندوراس بود.
00977709.jpg

کريم بنزما پس از برد 3 بر صفر خروس‌هاي آبي مقابل هندوراس اظهار داشت: فکر مي‌کنم براي شروع کار نتيجه‌اي خوب گرفتيم. شخصا مي‌خواستم از بازي اول تيم در جام، در بالاترين سطح کار کنم. مي‌خواستم بازي خوبي انجام دهم و برنده شوم بدون اينکه فشار زيادي به من وارد شود.

وي که در اين مصاف دو گل زد، ادامه داد:‌ باعث خوشحالي و افتخارم است که گلزني کردم. اما مهم‌‌تر از هر چيزي، ‌برد تيم بود که به دست آمد.

وي همچنين عنوان کرد: برخي مرا با گل‌هايم ارزيابي مي‌کنند اما براي من خوب بازي کردن و کسب نتيجه اولويت دارد.

پيکارهاي جام جهاني از پنجشنبه شب با ديدار برزيل و کرواسي در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت يک ماه ادامه خواهد داشت.
 
بالا