مکزيک برابر کامرون به پيروزي رسيد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
مکزيک برابر کامرون به پيروزي رسيد

تيم ملي فوتبال مکزيک توانست در نخستين ديدار خود در جام جهاني 2014 مقابل مکزيک به پيروزي برسد.
00957417.jpg

مکزيک و کامرون در دومين بازي گروه اول جام جهاني 2014 برزيل امشب از ساعت 20 و 30 دقيقه به مصاف يکديگر رفتند.

اين ديدار در ورزشگاه داس دوناس در شهر ناتال برگزار شد که بارش باران از قبل بازي و تا پايان مسابقه ادامه داشت.

در نيمه اول اين مسابقه مکزيک عملکرد بهتري از حريف خود داشت. اين تيم طي دقايق 11 و 29 توسط دوسانتوس به گل رسيد که داور آنها را آفسايد اعلام کرد. در دقيقه 16 چوبو موتينگ توانست دروازه مکزيک را باز کند که اين گل هم از سوي کمک داور دوم آفسايد اعلام شد.

در 15 دقيقه ابتدايي نيمه دوم بازي کمي آرامتر دنبال شد. در ادامه باز هم مکزيک توانست بر توپ و ميدان مسلط شود و حملات زيادي را روي دروازه حريف تدارک ديد.

در دقيقه 60 دوسانتوس روي يک حرکت ترکيبي با دروازه‌بان کامرون تک به تک شد که ضربه زميني او را ايتاندجه دفع کرد تا روي ريباند پرالتا با يک ضربه بغل پا دروازه کامرون را باز کند.

بازي در نهايت با پيروزي يک بر صفر به سود مکزيک به پايان رسيد تا ياران ساموئل اتوئو کامروني به روزهاي آينده و ديدار مقابل کرواسي و برزيل اميدوار باشند.

رولدان داور کلمبيايي بازي به ويکتور مورنو از مکزيک و نونوکئو از کامرون کارت زرد نشان داد.

مکزيک با اين پيروزي 3 امتيازي شد اما با توجه به اينکه در بازي اول اين گروه برزيل توانست 3 بر يک مقابل کرواسي پيروز شود با کسب 3 امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

در دومين ديدار اين گروه سه شنبه شب برزيل و مکزيک و روز پنج‌شنبه کامرون و کرواسي به مصاف يکديگر مي‌روند.



ورزش3
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: زینب

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
دوسانتوس بهترين بازيکن ديدار مکزيک - کامرون

مهاجم تيم ملي مکزيک به عنوان بهترين بازيکن ديدار مقابل کامرون انتخاب شد.
00013390.jpg

دوسانتوس که عملکرد قابل توجهي را در خط حمله مکزيک داشت، به عنوان بهترين بازيکن مسابقه با کامرون انتخاب شد.

دومين ديدار مرحله گروهي جام جهاني از گروه A بين تيم‌هاي مکزيک و کامرون ساعت 20.30 به وقت تهران در ورزشگاه استاديو داس دوناس برگزار شد که اين بازي با نتيجه به سود يک بر صفر به سود مکزيک به پايان رسيد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: زینب

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
هررا: امشب مثل هميشه مي‌خوابم

سرمربي تيم ملي فوتبال مکزيک به انتقاد از داور کلمبيايي مسابقه اين تيم مقابل کامرون در جام‌جهاني 2014 برزيل پرداخت.
00957417.jpg

ميگوئل هررا پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل کامرون در اولين ديدار خود در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل اعلام کرد که به کار خوب بازيکنانش افتخار مي‌کند و از عملکرد داوري انتقاد کرد و گفت: داور نگذاشت تعداد گل‌هاي بيشتري به سود تيم ما به ثبت برسد.

وي اظهار داشت: امروز ما تيم ميزبان بوديم و در بازي بعدي مقابل برزيل مسلما تيم ميهمان خواهيم بود اما براي پيروزي به ميدان مي‌رويم. امشب مثل هميشه با آرامش مي‌خوابم. بيشتر از هميشه انگيزه داريم.

وي ادامه داد: تيمم کارش را خوب انجام داد. مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم زيرا بازيکنان فوق‌العاده بودند. داور دو گل مسلم ما را مردود اعلام کرد اما ما بايد همچنان روي تيم کار کنيم. با سه امتيازي که در اين مسابقه کسب کرديم به استقبال بازي بعدي مي‌رويم و روحيه فوق‌العاده‌اي داريم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: زینب

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - کاپیتان تیم ملی فوتبال کامرون اعلام کرد که می‌خواستند در اولین دیدار خود در جام‌‌جهانی مقابل مکزیک به پیروزی برسند اما خواست خدا چیز دیگری بود.
به گزارش بیست چهارده ،ساموئل اتوئو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل مکزیک در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: برای ما بسیار مهم است که همچنان خوش‌بین باشیم. می‌خواستیم این مسابقات را با یک نتیجه خوب شروع کنیم اما خدا طور دیگری خواست.

وی با تأیید صحبت‌های سرمربی تیمش ادامه داد: ما می‌توانیم در روز خوبمان هر تیمی را شکست دهیم اما باید در بهترین شرایطمان باشیم که بتوانیم کرواسی را شکست دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کامرون خاطرنشان کرد: اکنون ما باید توجه خودمان را به این معطوف کنیم که به بهترین نحوی که می‌توانیم خودمان را آماده کنیم.


فارس
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: زینب
بالا