3مساوی برای ایران در 3بازی تدارکاتی

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
3بازي، 3مساوي، يک گل زده

ايران مقابل آنگولا هم به تساوي رسيد

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار تدارکاتي مقابل آنگولا به تساوي دست يافت.
00957294.jpg

تيم ملي فوتبال ايران در سومين و آخرين ديدار تدارکاتي اردوي اتريش، از ساعت 16:30 امروز (جمعه) برابر تيم آنگولا به ميدان رفت که اين ديدار با تساوي يک بر يک خاتمه يافت. سيلوا دقيقه 42 براي آنگولا و کريم انصاري‌فرد دقيقه 57 براي ايران گلزني کردند.

ايران در اين ديدار با ترکيب اوليه دنيل داوري، حسين ماهيني، مهرداد بيت آشور، محمدرضا خانزاده، احمد آل نعمه، احسان حاج صفي، جواد نکونام، قاسم حدادي‌فر، اشکان دژاگه، کريم انصاري‌فرد و سردار آزمون به ميدان رفت.

در اين نيمه، ايران دروازه آنگولا را زير فشار قرار داد و مانند ديدار برابر مونته‌نگرو سمت راست نقطه اصلي طرح ريزي حملات تيم کشورمان بود. دقيقه 23 بازي سردار آزمون و يک دقيقه بعد جواد نکونام دچار مصدوميت و ناچار به ترک زمين شدند که رضا حقيقي و قوچان نژاد جايگزين آنها شدند.

جواد نکونام در اين ديدار بازوبند کاپيتاني زرد رنگ به دست خود بسته بود و بعد از مصدوميتش، بازوبند کاپيتاني به احسان حاج صفي رسيد.

دقيقه 42 برخلاف جريان بازي آنگولا با استفاده از تک فرصت ايجاد شده بر روي ضربه ايستگاهي به گل رسيد. سيلوا در اين دقيقه ضربه ارسالي را بر روي غفلت مدافعان و داوري با ضربه سر وارد دروازه ايران کرد تا نيمه نخست با يک گل به سود آنگولا خاتمه يابد.

در ابتداي نيمه دوم بختيار رحماني جايگزين اشکان دژاگه در ترکيب تيم ملي ايران شد و در دقيقه 48 هم دروازه آنگولا را گشود اما داور قبل از آن خطاي اين بازيکن بر روي مدافع آنگولا را اعلام کرده بود. لحظاتي بعد رضا حقيقي هم با بازيکن آنگولا و هم با کريم انصاري فرد برخورد سختي داشت که حاصلش کارت زرد براي حقيقي و مصدوميت جزيي انصاري‌فرد بود.

حرکت ديدني احسان حاج صفي و پاس دقيق او به کريم انصاري‌فرد سبب شد تا اين بازيکن دقيقه 57 بازي را به تساوي بکشاند. کريم انصاري‌فرد لحظاتي بعد از اين گل با بازيکن آنگولا درگيري پيدا کرد که حاصل آن يک کارت زرد براي روبن بازيکن حريف بود.

دقيقه 64 رضا قوچان‌نژاد يک فرصت خوب گلزني را از دست داد و يک دقيقه بعد سوشا مکاني جايگزين دنيل داوري در دروازه تيم ايران شد. دقيقه 70 مهدي شريفي جايگزين کريم انصاري‌فرد شد و دو دقيقه بعد قوچان نژاد در محوطه شش قدم توپ را تقديم دروازه‌بان آنگولا کرد.

دقايق پاياني حملات تيم ايران افزايش يافت و حتي مهرداد بيت آشور و احمد آل نعمه مدافعان تيم ملي صاحب موقعيت شدند اما نتوانستند از اين فرصت‌ها استفاده کنند. در نهايت اين ديدار هم با تساوي خاتمه يافت تا ايران با هت تريک مساوي به اردوي اتريش خاتمه دهد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
نکونام و آزمون مصدوم شدند

کاپيتان و مهاجم تيم ملي فوتبال ايران در جريان ديدار دوستانه با آنگولا دچار مصدوميت شدند و از زمين بيرون رفتند.
00941593.jpg

در جريان ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال ايران با آنگولا که در کشور اتريش برگزار مي‌شود، سردار آزمون و جواد نکونام دچار مصدوميت شدند و اين دو بازيکن در دقيقه 23 مسابقه تعويض شدند و رضا حقيقي و رضا قوچان نژاد به جاي اين دو بازيکن مصدوم وارد ميدان شدند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
حاشيه ديدار ايران و آنگولا

بازوبند کاپيتان تيم ملي در ديدار با آنگولا تغيير رنگ داد که اين موضوع براي نکونام خوش‌يمن نبود.
00957264.jpg

تيم ملي ايران در سومين ديدار تدارکاتي خود مقابل آنگولا از ساعت 16 و 30 دقيقه به ميدان رفت که نيمه اول اين ديدار با برتري يک بر صفر حريف آفريقايي به پايان رسيد.

* ملي‌پوشان ايران براي اولين بار با پيراهن‌هاي سفيد جام جهاني خود که منقش به طرح يوزپلنگ بود مقابل حريف خود به ميدان رفتند. پيش از اين پيراهن قرمز منقش به يوزپلنگ مقابل مونته‌نگرو رونمايي شده بود.

* عدم حضور توپ‌جمع‌کن کنار زمين باعث شده است تا بازيکنان خود براي آغاز بازي به دنبال توپ‌ها بروند!

* بيشتر تبليغات دور زمين مربوط به شرکت‌هاي ايراني است و بيشتر تابلوهاي اين شرکت‌ها در دور زمين به چشم مي‌خورد.

* جواد نکونام در بازي قبلي تيم ملي با بازوبند آبي خود کلي خبرساز شده بود. در اين ديدار رنگ اين بازوبند را به زرد تغيير داد؛ اما گويا اين رنگ نيز برايش خوش يمن نبود و اين بازيکن در دقيقه 24 به خاطر مصدوميت از زمين مسابقات بيرون رفت و بازوبند را به حاج‌صفي داد.

* اين بازي قرار بود ساعت 17 آغاز شود که با توافق مسئولان دو تيم نيم ساعت زودتر آغاز شد.

* تعداد کم دوربين‌هاي تلويزيوني باعث شده است تا زواياي کمتري از مسابقات تحت پوشش تصويري قرار گيرد و جالب اينکه حتي از دوربين‌هاي پرتابل کنار زمين خبري نيست.

* در دقايقي از نيمه اول زماني که بازي متوقف شد کارلوس کي‌روش با اشکان دژاگه به صورت خصوصي صحبت کرد و از او خواست تا تيم را راهنمايي کند.

* سردار آزمون مهاجم تيم ملي نيز در اين ديدار به خاطر مصدوميت از ناحيه قفسه سينه مجبور به ترک زمين شد.

* برخي از بازيکنان تيم ملي مانند قاسم حدادي‌فر و کريم انصاري‌‌فرد نام کوچک خود را پشت پيراهن‌هايشان درج کردند.

* تشويق با وسائل عجيب و غريب مانند طبل و سنج در ورزشگاه هارت‌برگ فضاي جالبي را به وجود آورده تا جايي که بيشتر هموطنان ايراني به اين شکل تيم ملي ايران را تشويق مي‌کنند. در جاي جاي ورزشگاه پرچم ايران نيز به چشم مي‌خورد.

* تيم ملي ايران پس از پايان اين ديدار به اردوي خود در اتريش پايان داده و به ايران باز خواهد گشت.
 
بالا