بازار داغ هواپیماهای 2نفره در تهران

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
76774-228823-1400478797.jpg
[h=1][/h] به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، مقرر شد کسانی که توانایی مالی دارند هواپیماهای فوق سبک در فرودگاههای کم ترافیک کشور مستقر کنند.

به گزارش فرهنگ نیوز ، بازار فروش هواپیمای دو نفره در شمال تهران در حال داغ شدن است و این موضوع به آگهیهای تبلیغاتی نیز کشیده شده است. در منطقه الهیه تهران، هواپیمای سبک دونفره در مقابل برج مدرن الهیه مستقر است و مشتریان خاص خود را دارد تا جایی که یکی از ملی پوشان سابق فوتبال نیز در محل حضور داشت.

به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، مقرر شد کسانی که توانایی مالی دارند هواپیماهای فوق سبک در فرودگاههای کم ترافیک کشور مستقر کنند.

محمود رسولینژاد افزود: دولت در قالب توافقنامه سه جانبه میان سازمان صنایع هوایی، شرکت فرودگاههای کشور و بخش خصوصی به عنوان سرمایهگذار، از علاقهمندان پرواز با هواپیماهای فوق سبک حمایتهای لازم را انجام میدهد. وی گفت: پرواز هواپیماهای فوق سبک در تهران تا شعاع ۷۰ کیلومتری و در شهرهای بزرگ تا شعاع ۴۰ کیلومتری پذیرفته نمیشود.

رسولینژاد افزود: برای علاقهمندان تهرانی در خارج از شهر فضایی برای پرواز هواپیماهای دو نفره و فوق سبک در نظر گرفته شده است. وی گفت: شرکت فرودگاهها آماده پذیرش سرمایهگذار در بخشهای مختلف فرودگاهی مثل پارکینگ طبقاتی، شهر فرودگاهی و هتل است.



فرهنگ
 
بالا