کوروش کبیر یک صهیونیست بود!!

فدایی رهبر

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
نهمین رییس رژیم صهیونیستی:
کوروش کبیر یک صهیونیست بود!

در آخرین ادعای تاریخی صورت گرفته توسط یهودیان، کوروش کبیر به عنوان یک صهیونیست معرفی و ایرانیان به تبعیت از این صهیونیست بزرگ فراخوانده شدند.
به گزارش مشرق، بر این اساس شیمعون پـِرِس (شیمون پرز) (Shimon Peres) نهمین رییس رژیم اسراییل، طی یک مصاحبه زنده با یک رسانه ی عرب زبان با عنوان پانت، در پاسخ به سوال کاربر فیس بوکی این رسانه که خود را ایرانی معرفی نموده بود، مدعی شد که: کوروش کبیر یک "صهیونیست" بود و ما بطور تاریخی پیوسته با ایران دارای روابط خوبی بوده ایم.

546662_468.jpg

شیمعون پـِرِس
حدودا 100 ساله در پاسخ به سوال این به ظاهر ایرانی که از وی پرسیده بود اگر پس از موافقتنامه صلح با فلسطینیان، ایران اسراییل را به رسمیت بشناسد، نظر او چه خواهد بود،
گفت: من نمی توانم درک کنم که چرا ایران باید به تهدید های خود علیه اسراییل ادامه دهد. ایران به صورت یک کانون وحشت و ترور در آمده، و به تهیه و تولید سلاح های کشتار جمعی، اشتغال پیدا کرده است. ما هرگز نه آنها را تهدید کرده و نه با یکدیگر دارای مرز مشترک و دیگر مسائل و بحران ها بوده ایم. چرا برای یک رهبر ایران ضرورت و جبر شده است که روزی از خواب بیدار شده و بگوید که ما قصد داریم اسراییل را نابود سازیم؟ آیا اسرائیل نسبت به ایران مرتکب چه عملی شده است؟ کوروش کبیر یک "صهیونیست" بود و ما بطور تاریخی پیوسته با ایران دارای روابط خوبی بوده ایم.


546663_960.jpg

فارغ از بررسی ابعاد چرایی این اظهارات پـِرِس، باید بر این نکته دقت شود که این انگ تاریخی به کوروش کبیر در حالی صورت می پذیرد که عموم ایران پرستان و مدعیان ایران باستان، در سکوتی معنی دار به سر برده و هنوز هیچ واکنشی صورت نپذیرفته است.

 

!Erf@n!

کاربر با تجربه
"بازنشسته"
چه حرفهایی زده این آقای شیمون پرز!!!! نشون میده ایشون هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداره.....تفکرات پوچ و متعصبانه صهیونیست 100 نیست که ایجاد شده و از اصل یهود که خواستار ظهور منجی هستن جداست......
بر اساس مشهورترین و عالیترین تفاسیر قرآن کریم (تفسیرالمیزان:علامه طباطبایی و تفسیرنمونه: آیت الله مکارم و جمعی کثیری از علما) کوروش کبیر رو همون شخصیت حضرت ذوالقرنین(ع) که در قرآن از ایشان به نیکی یاد شده و در روایات معصومین(ع) عبدصالح خدا بوده میدانند......
اگر هم فرض بر این شود که ایشان یهودی بوده باشن بر صراط مستقیم بودند.چراکه کامل ترین دین در آن زمان یهود بود که بر حضرت موسی(ع) نازل شده بوده....که در علم ادیان بعدها همین دین به بیش از 40 شاخه مذهبی تقسیم میشوند.که یکی از این فرقه ها صهیونیست هست که نگرش اولیه این فرقه معتقد بودند که هزاران سال هست که منتظر منجی هستن و باید جهان رو زمینه سازی تا منجی ظهور کنه.....لذا در صدد هستن جهان رو در سیطره خودشان بگیرن.....که بعدها با تفکرات شیطان پرستی کابالائیست منحرف تر از قبل شدند.که این تفکرات کابلائیست از زمان حضرت سلیمان(ع) در بین یهودیان رواج پیدا کرد و از حق منحرف شدند و تابع شیطان گردیدند که آیه 102 سوره مبارکه بقره گویای این ماجراست.
پس کوروش کبیر یهودی نبوده چراکه اگر یهودی بود حتما پیامبری از بنی اسرائیل قرار داده میشد. در صورتی که بر اساس روایات اسلامی ذوالقرنین اصلا پیامبر نبود و تنها بنده ای صالح و درستکار بوده . همچون جناب لقمان حکیم.
جای تعجبه که اسرائیل ایران رو جزء خودش میدونه............عجبا اندر عجبا.......
 

yarbakht

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
منم چند روزه این خبر رو شنیدم

این اسرائیلی ها چه قد بدبختن که این بی سواد آق بالاسرشونه :))

تو این خبر چیزی که تعجب من رو دراورد این بود که چرا:

ملی گرایان و پان ایرانیسم ها کمترین واکنش و بیانیه ای نسبت به این تحریف تاریخی ندادن
:|:):

بله دیگه ...
 
بالا