ارزان ترین موبایل جهان با قیمت 1700 تومان

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"

L129182927394.jpg
در دهه 1980 که موبایلها برای اولین بار عرضه شدند، به اندازه یک آجر بودند، چند هزار دلار قیمت داشتند و فقط تاجران ثروتمند و صاحبان مشاغل پردرآمد از آنها استفاده میکردند. اما امروزه شما میتوانید یک گوشی تلفن همراه را با قیمتی ارزانتر از یک فنجان قهوه خریداری کنید.


کارفونورهاوس که بزرگترین خردهفروش مستقل تلفنهای همراه در اروپاست، به تازگی فروش ارزانترین تلفن همراه را به قیمت 99 پنی (1670 تومان) آغاز کرده است.


چارلز داتسون بنیانگذار و رئیس کارفونورهاوس در این باره گفت: «این ارزانترین موبایلی است که تاکنون به فروش رفته است. ما از روز جمعه فروش آلکاتل OT-209 را در سراسر انگلستان آغاز کردیم. البته علیرغم قیمت بسیار پایین این تلفنهای همراه، بعید میدانم در کریسمس امسال استقبال چشمگیری از آنها صورت گیرد».


او ادامه داد: «این روزها اگر شما نتوانید با تلفن همراهتان به سایتهای اجتماعی سری بزنید و ایمیل خود را چک کنید، نباید انتظار فروش بالایی هم داشته باشید. اما به هر حال مشتریها میتوانند فقط با پرداخت 99 پنی برای یک گوشی همراه و 10 پوند (16700 تومان) برای خرید یک خط ارتباطی صاحب موبایل شوند».


آقای داتسون که صاحب 32.5 درصد از سهام کارفون است، پیشبینی کرد کریسمس امسال بازار تلفنهای پیشپرداخت(pre- pay) منفجر خواهد شد چرا که قیمت تلفنهای هوشمند و پیچیده همچنان در حال کاهش است.

 
بالا