پيروزي بارسلونا و پاري سن ژرمن در ليگ قهرمانان

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پيروزي بارسلونا و پاري سن ژرمن در ليگ قهرمانان[/h]
[h=2] با برتري بارسلونا برابر منچسترسيتي و پيروزي پرگل پاري سن ژرمن برابر لورکوزن مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا آغاز شد.[/h]
00946583.jpg

تنور رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا پس از چند هفته تعطيلي دوباره داغ شد و هيجان به فوتبال اروپا برگشت. مرحله يک هشتم نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري 2 ديدار آغاز شد که در آن دو تيم مهمان موفق شدند برابر ميزبانان خود به پيروزي برسند.

به گزارش ايسنا، در ورزشگاه اتحاد دو تيم منچسترسيتي و بارسلونا در حالي برابر هم به ميدان رفتند که ميزبان در اين ديدار سرخيو اگرو گلزن خود را در اختيار نداشت. بارسلونا بازي را با حملات خود اغاز کرد و توپ و ميدان را در دست گرفت اما در ادامه بازيکنان سيتي بودند که با داويد سيلوا و نگردو چند بار روي دروازه حريف خطرساز شد اما دو تيم نتوانستند راه دروازه هم را پيدا کنند تا نيمه نخست با تساوي بدون گل به پايان برسد.

در نيمه دوم نفوذ ليونل مسي در دقيقه 52 او را با جو هارت در موقعيت تک به تک قرار داد اما مارتين دميکليس هموطن مسي از پشت روي او خطا کرد و کارت قرمز را به جان خريد و در حالي که به نظر ميرسد خطا پشت محوطه جريمه رخ داده است، داور نقطه پنالتي را نشان داد تا ليونل مسي به راحتي اين توپ را وارد دروازه سيتي کند. در ادامه با 10 نفره شدن سيتي ، بازي روند متعادلي را به خود گرفت. دني آلوس و داويد سيلوا نيز در ادامه دو موقعيت خطرناک را روي دروازه هم خلق کردند . در دقيقه 90 دني آلوس مزد نفوذهاي زيادش را گرفت و موفق شد با همکاري نيمار دروازه جو هارت را براي دومين بار باز کند. تا اين ديدار در پايان با برتري دو بر صفر بارسلونا مهمان به پايان برسد.

در ديگر ديدار اين مرحله پاريسن ژرمن در خانه باير لورکوزن به ميدان رفت و اين ديدار در پايان با برتري 3 بر صفر تيم فرانسوي به پايان رسيد تا پاريسن ژرمن کار لورکوزن را يکسره کرده باشد.

بلايزي ماتئودي در دقيقه 3 خيلي زود تيمش را به گل رساند. در ادامه زلاتان ابراهيمووچ دو بار در دقايق 39 و 42 موفق شد براي تيمش گلزني کند تا تعداد گل هايش را در اين فصل ليگ قهرمانان به عدد 10 برساند و بالاتر از رونالدو در صدر جدول گلزنان قرار گيرد. . در ادامه مسابقه امير اسپاهيچ بازيکن بوسنيايي لورکوزن با دريافت کارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد تا ديدار برگشت دو تيم را از دست بدهد. در دقايق پاياني يوهان کابايه گل چهارم تيمش را نيز به ثمر رساند تا اين ديدار در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود تيم فرانسوي به پايان برسد.

ديدارهاي برگشت اين مرحله سه هفته ديگر برگزار ميشود. در ادامه بازي هاي اين مرحله فردا شب دو ديدار برگزار ميشود که در آن آرسنال با بايرنمونيخ و ميلان با آتلتيکو مادريد ديدار خواهد کرد.

**تابلو نتايج

*منچسترسيتي صفر – بارسلونا 2

مسي (54) و دني آلوس (90)

*بايرلورکوزن صفر- پاريسن ژرمن 4

ماتئودي (3)، کابايه (88) و ابراهيموويچ (39 و 42)


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]انتقاد شديد پيگريني از داور[/h]
[h=2] سرمربي منچسترسيتي با انتقاد شديد از داور مسابقه مي گويد او با تصميمهاي يک طرفهاش سرنوشت بازي را تغيير داد.[/h]
00946576.jpg

منچسترسيتي در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در خانه با نتيجه دو بر صفر مغلوب بارسلونا شد تا شانس صعود به مرحله بعد را تا حدود زيادي از دست بدهد.

مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي پس از شکست تيمش برابر بارسلونا به انتقاد شديد از داور مسابقه پرداخت و او را عامل باخت برابر بارسلونا توصيف کرد.

پيگريني پس از پايان مسابقه گفت: فکر ميکنم در طول مسابقه داور قضاوت يک طرفهاي را انجام داد و تنها براي يک تيم تصميم ميگرفت. اعتراض من تنها به خاطر پنالتي و کارت قرمز نيست، بلکه به خاطر تمام طول مسابقه است که داور در آن يک طرفه به سود بارسلونا قضاوت کرد. او با تصميماتش در اين ديدار باعث شد تا سرنوشت بازي جور ديگري رقم بخورد. او در صحنه اي که گل اول را دريافت کرديم، خطاي واضح سرخيو بوسکتس روي ناواس را نديد، در حالي که او نزديک به صحنه بود و تنها سه متر با آن فاصله داشت. نميدانم که چرا در سوت خود ندميد و بلافاصله پس از آن دميکليس پشت محوطه جريمه روي ليونل مسي خطا کرد، اما داور باز هم يک اشتباه ديگر مرتکب شد و آن صحنه را پنالتي تشخيص داد، در حالي که به هيچ وجه پنالتي نبود. وقتي داور در چنين بازي حساسي برابر تيمي خوب مثل بارسلونا اشتباههاي بزرگ و تاثيرگذاري دارد، پيروز شدن و کسب نتيجه آسان نيست.

سرمربي شيليايي منچسترسيتي در ادامه باز هم به انتقاد از داور اين ديدار پرداخت و اعلام کرد که او نبايد قضاوت اين ديدار را عهدهدار ميشد و يوفا نبايد او را به عنوان داور اين ديدار انتخاب ميکرد.

پيگريني در ادامه گفت: فکر ميکنم انتخاب داوري که قبلا نيز به سود بارسلونا سوت زده براي اين ديدار کار اشتباهي بوده باشد. او 12 ماه قبل در بازي بارسلونا و ميلان در دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا باز هم اشتباههاي زيادي داشت و در چندين نوبت به سود بارسلونا قضاوت کرد. باز هم تکرار ميکنم که انتخاب چنين داوري براي اين ديدار تصميم اشتباهي بود.

منچسترسيتي سه هفته ديگر بايد براي ديدار برگشت خود در اين مرحله برابر بارسلونا به ميدان برود. با اين وجود پيگريني هنوز هم براي تيمش شانس صعود قائل است و در اين باره ميگويد: به نوکمپ ميرويم تا تلاشمان را براي صعود نشان دهيم. اميدواريم که بتوانيم جبران کنيم. ما در مرحله گروهي توانستيم بايرن مونيخ را در خانهاش شکست دهيم آن هم در حالي که در ديدار رفت در خانه خودمان از آنها شکست خورده بوديم. شايد اگر با نتيجه يک بر صفر بازي به پايان ميرسيد کارمان خيلي آسان تر ميشد، اما در بد موقعي گل دوم را دريافت کرديم. بازي در حال اتمام بود و يک لحظه خط دفاعمان تمرکزش از دست داد تا دروازهمان باز شود. بايد منتظر بمانيم ببينيم تا چه اتفاقي رخ خواهد داد.

منچسترسيتي شنبه در آغاز هفته بيست و هفتم ليگ برتر در خانه پذيراي استوک سيتي خواهد شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مارتينو: شايد خطا بيرون از محوطه جريمه بوده باشد[/h]
[h=2] سرمربي بارسلونا با تمجيد از بازيکنانش ميگويد شايد خطا روي ليونل مسي پشت محوطه جريمه بوده باشد.[/h]
00946607.jpg

در آغاز مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه شنبه) بارسلونا موفق شد در زمين منچسترسيتي به برد ارزشمندي دست يابد و با نتيجه دو بر صفر به پيروزي برسد.

خراردو مارتينو پس از پيروزي تيمش برابر منچسترسيتي در نشست خبري، گفت: فکر ميکنم بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و به جز 10 دقيقه در نيمه نخست در باقي دقايق مسابقه توپ و ميدان را در اختيار خود داشتيم و بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. با اين وجود هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده و بايد آرام باشيم و اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنيم. هيچ زماني براي استراحت نداريم، زيرا بايد از هم اکنون به فکر بازي بعدمان در ليگ باشيم. ما در هر تورنمنتي اهداف خاصي داريم که آنها را دنبال ميکنيم. ممکن است در بازيهاي بعديمان بهتر از آن چيزي که امشب (ديشب) ديديم باشيم يا اين که بدتر باشيم. در هر صورت نبايد بنشينيم و استراحت کنيم، زيرا بازيهاي ما فشرده است.

سرمربي بارسلونا درباره صحنه مشکوک اين مسابقه که داور خطا روي ليونل مسي را پنالتي تشخيص داد، گفت: احتمال دارد خطايي که روي مسي رخ داده بيرون از محوطه جريمه بوده باشد، اما اين حقيقت هم وجود دارد که وقتي سسک فابرگاس به پيکه پاس داد مدافع ما در موقعيت آفسايد قرار نداشته و گل ما سالم بوده باشد. من عادت ندارم درباره داوريها صحبت کنم يا سعي ميکنم خيلي کم در اينباره صحبتي کنم، چرا که صحبت درباره داوري شما را به هيچ چيزي نميرساند.

سرمربي بارسلونا درباره عملکرد ليونل مسي، گفت: فکر ميکنم کل تيمم در اين ديدار نمايش خوبي از خود داشته است و مسي توانست در چندين صحنه کيفيت خود را نشان دهد که تلاش زيادي در خط حمله انجام داد و هر زماني که تيم توپ را از دست ميداد به کمک ساير بازيکنان ميآمد.

مارتينو در پايان گفت: منچسترسيتي بازي خود را بر پايه توپ برنامهريزي کرده بود و آنها توانستند چندين صحنه روي دروازه ما خطرناک ظاهر شوند. بايد جلوي اين روش آنها در بازي برگشت را بگيريم. از قبل ميدانستيم که مالکيت توپ در اين ديدار چقدر مهم و تاثيرگذار خواهد بود و وقتي توپ را از منچسترسيتي بگيريم آنها نميتوانند ديگر بازي هميشگي خود را انجام دهند.

بازي برگشت دو تيم سه هفته آينده در ورزشگاه نوکمپ برگزار ميشود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بلان: هنوز صعود مان قطعي نشده![/h]
[h=2] سرمربي پاري سن ژرمن پس از برد ارزشمند برابر لورکوزن با اعلام اين که هنوز صعود تيمش قطعي نشده، اعلام کرد تيمش بازي کاملا بينقصي را به نمايش گذاشت.[/h]
00946218.jpg

پاريسنژرمن موفق شد در ديدار رفت ليگ قهرمانان اروپا کار بايرلورکوزن را در همان آلمان يکسره کند و با چهار گل به پيروزي ارزشمندي دست يابد و صعودش را تقريبا به جمع هشت تيم اين رقابتها قطعي کند.

لورن بلان، سرمربي پاريسنژرمن پس از پيروزي پر گل تيمش برابر بايرلورکوزن با تمجيد از بازيکنانش گفت: در ابتدا بايد بگويم که در بازي برگشت نيز ميخواهيم با قدرت جلو برويم و از فوتبال لذت ببريم. اين که توانستيم چهار گل در زمين حريف بزنيم، قطعا کار ما را در بازي برگشت راحتتر ميکند و چيزي است که انتظار آن را نداشتم. امشب (ديشب) نمايش بينقصي را از تيمم شاهد بودم و فکر ميکنم در تمام طول مسابقه توپ و ميدان کاملا در اختيار ما بود و توانستيم نمايشي عالي و بي نقصي را از خود نشان دهيم. ريتم بازي و روحيه تيمي ما در اين ديدار عالي بود. به همه بازيکنانم که در اين ديدار به ميدان رفتند تبريک ميگويم. آنها توانستند وظايفشان را به بهترين شکل ممکن انجام دهند. در تيمم تنها يازده بازيکن ندارم و ميتوانم هر زماني که ميخواهم به هر کدام از بازيکنانم اعتماد کنم. اميدوارم در بازي برگشت نيز همين شرايط را ادامه دهيم.

سرمربي پاري سن ژرمن در ادامه گفت: تيم ما پس از پيروزي که برابر والنسين به دست آورده توانسته به روند مطلوبي برسد. وقتي شما در چنين شرايط ذهني خوبي قرار داريد، همه چيز برايتان خوب پيش ميرود. البته گل زود هنگام ما در دقيقه سه خيلي مهم و تاثيرگذار بود. شايد خيليها پس از بازي امشب ضعفهاي بايرلورکوزن را نشان دهند، اما نبايد نمايش فوقالعاده تيمم را ناديده گرفت.

سرمربي فرانسوي پاري سن ژرمن در پايان گفت: ما هنوز صعود نکردهايم. به اين جا آمده ايم تا فوتبال زيبايي را به نمايش بگذاريم و اين بازي نشان داد که ما در مسير درستي قرار گرفتهايم. هم به صورت فردي و هم به صورت انفرادي از تمام بازيکنان تيمم راضي هستم.

صدرنشين ليگ فرانسه که سه هفته ديگر بايد ديدار برگشت خودش را در پارک دوپرنس برابر لورکوزن به ميدان برود با 58 امتياز از 25 ديدار در صدر جدول ليگ فرانسه قرار دارد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رودي فولر: احمقانه بازي کرديم[/h]
[h=2] مدير فني باشگاه بايرلورکوزن به انتقاد شديد از بازيکنان تيمش پرداخت و اعلام کرد که آنها يک نمايش "سراپا احمقانه" را برابر پاريسنژرمن به نمايش گذاشتند.[/h]
00942346.jpg

بايرلورکوزن که توانسته بود پس از منچستريونايتد به عنوان تيم دوم به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يابد با شکست سنگين چهار بر صفر در خانه تقريبا شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد.

رودي فولر، مدير فني بايرلورکوزن پس از شکست سنگين اين تيم به "اسکاي اسپورت" گفت: صحبت کردن درباره اين ديدار پس از اين نتيجه سنگين کار سختي است. باخت واقعا عجيب و دردناکي بود. البته شکست برابر پاريسنژرمن چيز عجيبي نيست، اما شکست با اختلاف چهار گل آن هم در خانه چيزي است که اصلا انتظارش را نداشتيم. جاي هيچ عذر و بهانهاي وجود ندارد. ما احمقانه بازي کرديم و آنها نيز به خوبي ما را تنبيه کردند. در طول مسابقه نمايش کاملا عجيبي از سوي بازيکنان لورکوزن شاهد بوديم که من نميتوانم آن را به هيچ وجه توجيه کنم و حرفي در اين باره ندارم.

بايرلورکوزن که پس از بايرن مونيخ در رده دوم جدول بوندسليگا قرار دارد، در هفته بيست و دوم بايد در خانه ولفسبورگ به ميدان برود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ايبرا: با بازي خوبمان پيروزي را آسان کرديم[/h]
[h=2] زلاتان ابراهيمويچ ميگويد پاريسنژرمن توانست با بازي فوقالعاده خود پيروزي را برابر لورکوزن آسان کند.[/h]
00945670.jpg

پاريسنژرمن موفق شد در دور رفت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه چهار بر صفر بايرلورکوزن را شکست دهد.

زلاتان ابراهيموويچ با دو گلي که در اين ديدار به ثمر رساند، توانست با 10 گل زده در صدر جدول گلزنان ليگ قهرمانان اروپا قرار گيرد، البته در صورتي که کريستيانو رونالدو نتواند برابر شالکه گلزني کند.

زلاتان ابراهيموويچ پس از پيروزي تيمش برابر لورکوزن گفت: نمايش فوقالعادهاي برابر لورکوزن داشتيم و توانستيم قدرمان را به آنها ديکته کنيم. اما پيروزي در اين ديدار براي ما جام نميآورد. بايد اکنون به فکر بازي برگشت باشيم. هنوز کار ما براي صعود به جمع هشت تيم تمام نشده است.

زلاتان در ادامه گفت: فوتبالي را برابر لورکوزن به نمايش گذاشتيم که در مرحله گروهي نيز توانسته بوديم آن را به نمايش بگذاريم. خوشحالم که بازيکنان ما در اين فصل توانستند پيشرفت کنند. نمايش همه آنها را ستايش ميکنم. به هيچ وجه به بايرلورکوزن فرصت خودنمايي نداديم و توپ و ميدان در اختيار ما بود. علاوه بر اين قدرت فيزيکي ما بر آنها کاملا برتري داشت و به همين خاطر پيروزي براي ما آسان شد.

صدرنشين ليگ فرانسه بايد سه هفته ديگر در پارک دوپرنس برابر بايرلورکوزن ديدار برگشت خودش را انجام دهد.

 
بالا