لورنزو جايگزين ولاسکو در تيم ملي واليبال

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]لورنزو جايگزين ولاسکو در تيم ملي واليبال[/h]
[h=2] توافقات نهايي با بازيکن برتر قرن واليبال براي جايگزيني خوليو ولاسکو در تيم ملي واليبال ايران حاصل شد.[/h]
00946567.jpg

پس از جدايي خوليو ولاسکو از تيم ملي واليبال ايران مسئولان فدراسيون با چند گزينه از جمله مککاچن، آناستازي، برناردي، لوزانو، پرندي و آلکنو مذاکراتي را انجام دادند که در نهايت توافقات نهايي با بازيکن قرن حاصل شد و لورنزو برناردي تا پايان المپيک 2016 برزيل هدايت تيم ملي ايران را برعهده گرفت.

به گزارش فارس، اين در حالي بود که پيش از اين اکثر رسانهها نام آندره آناستازي، پرندي و حتي سيچلو و بانيولي را براي جايگزيني ولاسکو مطرح کرده بودند و ميگفتند که قرارداد آناستازي نهايي شده است و وي را سرمربي تيم ملي ايران ميدانستند.

مسئولان فدراسيون واليبال با مشاورههاي خوليو ولاسکو و ربادنگو تصميم گرفتند تا مذاکرات خود با برناردي را جديتر دنبال کنند و در نهايت توافقات نهايي با وي حاصل شد و حالا مسئولان منتظر امضاي قرارداد توسط وي هستند تا لورنزو برناردي رسماً هدايت تيم ملي واليبال ايران را برعهده بگيرد.

برنادري ايتاليايي که از شاگردان خوليو ولاسکو بوده است سابقه 306 بازي ملي در کارنامه خود دارد و به عنوان برترين بازيکن قرن فدراسيون جهاني واليبال انتخاب شده است که با اين شرايط به نظر ميرسد اتفاقي ميمون در واليبال رخ داده و اهالي اين رشته نبايد نگران رفتن ولاسکو از ايران باشند.



ورزش3
 
بالا