_-_- نتایج جام حذفی اسپانیا و ایتالیا -_-_

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا
[h=1]پيروزي بارسلونا برابر رئال سوسيه داد[/h]
[h=2] بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيهداد از حالا خود را در فينال کوپا دلري ميبيند.[/h]
00946054.jpg

به احتمال زياد شاهد ديدار بارسا و رئال در فينال جام حذفي خواهيم بود.

بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيهداد از حالا خود را در فينال کوپا دلري ميبيند.

رئال مادريد در ديگر ديدار دور رفت نيمهنهايي توانست اتلتيکو را سه بر صفر شکست دهد و بارسا هم سوسيهداد دهنفره را دو بر صفر برد.

سوسيهداد در دقايق ابتدايي در ضدحملات خطرناک نشان ميداد و يک بار شوت آنتوان گريزمن روي پاس کارلوس ولا را خوسه پينتو عالي دفع کرد. اما سپس توفان حملات بارسا آغاز شد و اين تيم موقعيتهاي فراواني را با درخشش سوبيکاراي و با بداقبالي از دست داد.

در يکي از اين حملات بود که ضربه ايستگاهي ليونل مسي به تير دروازه حريف برخورد کرد.

داور در نيمه اول چندين اشتباه داشت. او دو خطاي خشن پياپي سوسيهداد، که يکي از ضربه بدي با آرنج به صورت فابرگاس بود را با دادن کارت جريمه نکرد، و اشتباه بزرگ او اين بود که خطاي پنالتي واضح خاوير ماسچرانو روي ولا را ناديده گرفت؛ خطايي که ميتوانست منجر به کارت قرمز براي بازيکن آرژانتيني شود.

لحظاتي پس از آن صحنه بود که سرخيو بوسکتس روي پاس پدرو با ضربهاي دقيق دروازه حريف را باز کرد و سپس اينيگو مارتينس به دليل اعتراض شديد به داور کارت قرمز گرفت.

فشار بارسا در نيمه دوم هم شديد بود و اين تيم در دقيقه 60 به گل دوم رسيد. الکسيس سانچس در فراري عالي روي پاس فابرگاس به پيش تاخت و ضربه او را سوبيکاراي دفع کرد و توپ به تير خورد، اما زماني که يون آنسوتگي تلاش کرد توپ را دور کند توپ به دروازهبان برخورد کرد و به درون دروازه رفت.

مردان تاتا مارتينو به حملات خود ادامه دادند اما نتوانستند گل ديگري بزنند و بازي با همان نتيجه به پايان رسيد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

نيمهنهايي جام حذفي ايتاليا
[h=1]پيروزي ارزشمند رم برابر ناپولي در خانه[/h]
[h=2] گل ديرهنگام ژروينيو رم را به بردي دراماتيک مقابل ناپولي در دور رفت نيمهنهايي جام حذفي ايتاليا رساند.[/h]
00946464.jpg

رم اوضاع بهتري نسبت به ناپولي دارد اما مردان بنيتس هم دو گل ارزشمند در خانه حريف زدند.

گل ديرهنگام ژروينيو رم را به بردي دراماتيک مقابل ناپولي در دور رفت نيمهنهايي جام حذفي ايتاليا رساند.

رم تلاش ميکند به دهمين قهرماني خود در جام حذفي برسد و نيمه اول را هم عالي آغاز کرد، بهويژه که در اين هفته سري آ به دليل شرايط جوي تنها 9 دقيقه بازي کرده بود!

روي اولين حمله جدي رم بود که ژروينيو در دقيقه 13 گل زد. او روي پاس عالي فرانچسکو توتي توانست از آنتوني ريوير بگذرد و با خونسردي پهپه رينا را جا بگذارد و دروازه خالي را باز کند. ريوير دقايقي بعد مصدوم شد و جايش را به بازيکن جديد ناپولي، فوزي غلام داد.

رم در دقيقه 32 با شوت تماشايي پاي چپ کوين استروتمن از فاصله 25 متر به گل دوم رسيد.

ناپولي در دقيقه 47 به گل رسيد. پاس گونسالو ايگواين با برخورد به مهدي بنعطيه به تير دروازه رم برخورد کرد و سپس توپ به مورگان دسانکتيس، دروازهبان سابق ناپولي خورد و به درون دروازه غلتيد.

دريس مرتنس در فاصله 20 دقيقه به پايان مسابقه گل تساوي را زد. روي ايگواين خطا شد اما داور آوانتاژ اعلام کرد و توپ به مرتنس رسيد و او با گذر از لئاندرو کاستان دروازه دسانکتيس را گشود.

در نهايت ژروينيو در دقيقه 88 گل برتري رم را زد. او که مقابل يوونتوس در دور قبل هم رم را پيروز کرده بود توپ را روي حرکت الساندرو فلورنتزي گرفت و توپ را از سمت تير نزديکتر به درون دروازه فرستاد.


ورزش3
 
بالا