11 روش مبتکرانه برای استفاده از سخت افزارهای سوخته ...

*ArEzOo*

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
ساعت دیواری از جنس کیبورد
TecoArt از جمله کمپانیهای دست اندر کار در زمینه تولید ساعت با استفاده از مانیتورهای بازیافتی است که با استقبال خوب طرفدارانش روبرو میشوند اما میتوان این کار را با استفاده از کیبوردهای قدیمی و بدون استفاده نیز انجام داد.



apple-ibook-blueberry-clamshell-laptop-keyboard-clock-620x.jpg

ساخت میز با استفاده از برد مداری

این میز با استفاده از فلز بدست آمده از کیس کامپیوتر ساخته شده که روی یکدیگر سوار شدهاند. این سطح با استفاده از تعدادی مادربرد، تراشه کامپیوتری، نمایشگرهای LED و دیسکهای هارد درایو تشکیل شده است و جالب است بدانید که حتی شیشه این میز هم از قطعات سختافزاری قدیمی به دست آمده است.


binarytable02-620x_jpg.jpg




جای نان با پرینتر
یکی از کاربردهای جدید و فوقالعاده جالب برای هر پرینتر قدیمی این است که میتوان از آن به عنوان جای نان استفاده کرد که هم ظاهر زیبایی دارند و هم اینکه کاملا جادار هستند.


bread-bin-620x.jpg



صندلی CD
یک طراح معروف به نام بلن هرموسا (Belen Hermosa) این صندلی مدرن را که احتمالا زیاد هم راحت نیست با استفاده از CDهای قدیمی ساخته است.


cd_chair.jpg



ماشین ساخته شده از بردهای مداری

قبلا یک فرد خوش ذوق دیگر هم سطح خودروی خود را با بردهای مداری پوشانده بود و این دومین باری است که با چنین خودروی عجیبی روبرو میشویم. این مدل نیز احتمالا صرفا جنبه هنری دارد و کسی چه میداند شاید مالک آن تنها برای آن که دیگر مجبور به شستشوی خودروی خود نباشد دست به این کار زده است.


circuit-board-car-v1-620x.jpg

 

*ArEzOo*

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
ساعت ساخته شده از RAM
این ساعت با استفاده از 6 تراشه RAMهای بازیافتی، یک صفحه هارد درایو و موتور داخلی هارد ساخته شده است.


clock.jpg
کفش ساخته شده از بردهای مداری
یک طراح خوشذوق به نام استیون رادرینگ با استفاده از بردهای مداری و دیگر قطعات کامپیوتری اقدام به ساخت این کفشهای عجیبغریب و احتمالا بلا استفاده نموده است.
circuit-board-shoes-620x%281%29.jpg

میز G3
این میز قهوهخوری با استفاده از مکیناشهای قدیمی G3 ساخته شده و در حدود 70 درصد از مواد به کار رفته در ساخت آن بازیافتی و بلا استفاده بوده است.
g4-coffee-table-620x.jpg
ساعت دیواری
این ساعت دیواری با استفاده از مادربرد و پردازندههای سیستمهای قدیمی مک ساخته شده است. آونگ یا همان پاندول ساعت نیز یک ماوس قدیمی است و برای ایجاد سطح رویی آن نیز از یک DVD استفاده شده و دکمههای کیبورد هم اعداد آن را نشان میدهند.
clock2.jpg

تقویم ساخته شده از کیبورد
این تقویم جالب از دکمههای کیبورد ساخته شده است و در عصر نمایشگرهای تاچ این کیبوردهای سختافزاری به وفور در هر خانهای یافت میشوند.
clock3.jpg
قلمدان رومیزی نینتندو
این هاب USB و قلمدان رومیزی زیبا با استفاده از یک دسته بازی 64 بیتی ساخته شده است.
nintendo-620x.jpg


 
بالا