سرلشکر جعفری : بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین . ..


گروه دفاع و امنیت مشرق - سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از توانمندیهای دانشگاه امام حسین(ع)، در واکنش به ادعاهای اخیر جان کری وزیر امورخارجه آمریکا مبنی بر احتمال استفاده از گزینههای نظامی علیه ایران، گفت: آقای کری؛ این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قویترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است.

وی افزود: تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سالهاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشتساز آماده کردهاند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بعید میدانم مردان عاقل شما اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشتساز قرار دارد، گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشانند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: آقای کری؛ ما میدانیم شما بدهکارترین کشور جهان هستید و همه میدانند ناتوانی شما در حل مسائل و مشکلات اقتصادیتان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند.

وی تاکید کرد: خورشید تمدن امپریالیستی شما به مغرب خود نزدیک شده است. بیش از این، با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به وزیر امورخارجه آمریکا، گفت: آقای کری؛ آمریکا و قدرتهای نظامی او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند.

وی افزود: اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل طبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟

سرلشکر جعفری تصریح کرد: براساس اطلاعاتی که به ما میرسد، هم کارشناسان سیاسی و هم صاحبنظران امنیتی آمریکایی گزینۀ نظامی را برای ایران تنها مناسب روی میز ماندن میدانند، اما استفاده از آن را در عمل به صلاح امنیت ملی آمریکا نمیدانند و هشدارهای خود را در این رابطه به مسئولان آمریکا بارها دادهاند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی نمیترسد و برعکس عامل انسجام جامعۀ مومن و غیرتمند ایران و متحدان انقلابیاش در سراسر جهان است و حوادث تاریخی پس از انقلاب اسلامی نیز گواه این مدعاست.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: بنابراین به شما توصیه میکنم، اعتبار کلامتان را متناسب با توانمندیهای خود و طرف مقابلتان خرج کنید و بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیا میدانید چند هزار مسلمان انقلابی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و به حقانیت آن ایمان آوردهاند و در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به صحنۀ عمل بیاورید. اگر نمیدانید کمی بیاندیشید و یا تحقیق کنید و یا لااقل تا زمانی که قرار است منتظر حکمِ عقل عاقلان خود بنشینید، از به کارگیری این عبارت مضحک و بیپشوانۀ خرد و اندیشهورزی پرهیز کنید.
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .

حرفای حاج قاسم و ایشون رو آدم میشنوه امیدوار میشه و حرفای رئیس جمهور محترم رو میشنوه شبیه آیکون سبزه مسنجر میشه!!

اقتدار در برابر حقارت و خفت!

لپ تاب در برابر تی تاپ!
ه

نقل بی پاسخ _ عذر
 

ایرانی اسلامی

کاربر حرفه ای
"کاربر *ویژه*"
بسم الله الرحمن الرحیم
درستش اینه که فرمانده کل سپاه گفته . این مردک کری فکر کرده ما از جنگ می ترسیم .یکی نیست بگه بدبخت خوب عمل کنید اگه جرات دارید
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم الله الرحمن الرحیم
درستش اینه که فرمانده کل سپاه گفته . این مردک کری فکر کرده ما از جنگ می ترسیم .یکی نیست بگه بدبخت خوب عمل کنید اگه جرات دارید

بسم رب الحسین .. .
ما نه
اما دولت و اکبر شاه میترسن!×
 
بالا