دربی 78 سرخابی ها ، پرسپولیس 0 - استقلال 0

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]غلا منژاد: حساسيت زياد بود[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال و پرسپوليس هر دو مدعي قهرماني هستند و همين مساله حساسيت داربي را افزايش داده بود.[/h]
00946158.jpg

مجيد غلامنژاد در پايان داربي 78 در واکنش به اينکه آيا امير قلعهنويي از شما خواسته بود به لاک دفاعي برويد، اظهار کرد: اين بازي حساسيتهاي خودش را داشت اما قلعهنويي چنين چيزي به ما نگفته بود. پرسپوليس بازيکنان سرعتي داشت و بعضا از سبک بازي مستقيم استفاده ميکرد، بنابراين ما بايد طبق برنامه بازي ميکرديم. با اين حال فکر نميکنم استقلال کاملا دفاعي بازي کرده باشد.

به نقل از ايسنا، وي درباره عملکردش در اولين داربي نيز خاطرنشان کرد: به هر حال تجربه اولم بود و بيشتر سعي کردم يک بازي ساده براي تيمم انجام دهم.

غلامنژاد همچنين گفت: استقلال بازيهاي سختي در پيش دارد که تلاش ميکنيم با پيروزي در آنها قهرماني ليگ را بدست آوريم. هم استقلال و هم پرسپوليس از مدعيان قهرماني هستند که همين موضوع حساسيت مسابقه را بيشتر ميکرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پرسپوليس روي نيمکت قانون را رعايت نکرد[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: مسئولان تيم فوتبال پرسپوليس روي نيمکت خود قانون را رعايت نکردند.[/h]
00945933.jpg

ميرشاد ماجدي پس از تساوي بدون گل دربي 78، اظهار داشت: ما ميخواستيم که در کورس بمانيم و يک امتياز هم کمکمان ميکند. ما در طول بازي موقعيتهاي خوبي را روي دروازه پرسپوليس خلق کرديم. بازي متعادلي بود و اينطور نبود که پرسپوليس يکپارچه حمله باشد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: استقلال نسبت به بازيهاي قبلي سرعتيتر بازي کرد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در خصوص اعتراضش به حضور افراد اضافه بر روي نيمکت پرسپوليس گفت: طبق قانون يک تيم اجازه دارد به غير از سرمربي و کمک مربي سه مربي ديگر را روي نيمکت خود براي بازي قرار دهد. اما اينطور نبود. آنها يک نفر اضافي داشتند. در بازي با فولاد خوزستان هم همين اتفاق افتاده بود و من به همين دليل اعتراض کردم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اکبرپور: صدرنشيني باعث شد محتاط باشيم[/h]
[h=2] مهاجم استقلال ميگويد: به اين دليل که در صدر جدول قرار داشتيم، با احتياط زيادي مقابل پرسپوليس بازي کرديم.[/h]
00939920.jpg

سياوش اکبرپور پس از پايان داربي در مورد اين بازي گفت: ما به اين دليل که در صدر جدول بوديم و 4 امتياز با حريف اختلاف داشتيم در اين بازي محتاطتر از حريف به ميدان آمديم و به اعتقاد من نيمه اول استقلال برتر از حريف بود اما نيمه دوم نيز آنها بهتر بودند.

به گزارش ايسنا، مهاجم استقلال افزود: اين بازي براي ما حکم بازي بيرون از خانه را داشت و اميدوارم در بازيهاي بعدي بتوانيم باکسب پيروزي دل هواداران خود را شاد و همچنين صدرنشيني را حفظ کنيم.

وي درباره علت احتياط بيش از حد دو تيم در اين ديدار گفت: تيم استقلال با سه فوروارد بازي را شروع کرد اما شرايط به گونهاي بود که بايد با احتياط بازي ميکرديم و به خاطر همين احتياطمان بود که پرسپوليسيها در نيمه دوم برتر از ما ظاهر شدند.

اکبرپور درباره ميزان شانس استقلال براي کسب قهرماني در ليگ برتر گفت: در حال حاضر زود است در اين باره قضاوت کنيم اما قطعا کسب قهرماني ليگ برتر هدف اصلي استقلال است که انشاءالله به اين هدف نيز خواهيم رسيد.

مهاجم استقلال درباره نارضايتي تماشاگران از نحوه بازي دو تيم در داربي گفت: حق با مردم است چرا که آنها توقع دارند از تيم محبوبشان بازي خوبي را شاهد باشند. آنها ميخواهند فوتبال خوبي ببينند هرچند با شکست يکي از تيمها همراه باشد. اين چهاردهمين داربي من بود اما با اين حال من به شخصه در اين بازي محتاط بودم چه برسد به بازيکناني که تجربه چنداني نداشتند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]تيموريان: طبق خواسته قلعهنويي بازي کرديم[/h]
[h=2] هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هر تيمي طبق خواسته خودش عمل ميکند و ما هم در داربي 78 مطابق با خواسته سرمربي استقلال بازي کرديم.[/h]
00945987.jpg

آندرانيک تيموريان پس از داربي 79 در واکنش به صحبت برخي از بازيکنان پرسپوليس مبني بر اينکه استقلال براي دفاع آمده بود و به هدفش هم رسيد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظرشان احترام ميگذارم اما فکر ميکنم هر دو تيم دنبال رسيدن به خواستههاي خودشان بودند. هر تيمي براي خودش خواستهاي دارد. ما هم طبق خواسته سرمربي تيم بازي کرديم و به جلو ميرويم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: متاسفانه بازيها هم فشرده شده و فرصت براي ريکاوري کم است. دست قلعهنويي هم تقريبا خالي شده بود و ما در اين مسابقه تلاش کرديم از ضدحملات بهترين استفاده را ببريم. استقلال در کورس قهرماني است، ما بازيهاي دشواري در آينده داريم که اميدوارم بتوانيم با پيروزي در آنها نهايتا قهرمان ليگ برتر شويم.

هافبک تيم استقلال در پاسخ به اينکه آيا استقلال به دنبال وقت تلف کردن در اين بازي بود نيز تصريح کرد: به هر حال هر بازيکني سعي ميکند به نفع خود کار کند.

وي درباره صحنهاي که ظاهرا درگيري لفظي ميان او و محمد نوري پيش آمد نيز خاطرنشان کرد: نوري يکي از دوستان خوب من است و در آن صحنه او ميخواست توپ را بگيرد و ظاهرا او فکر ميکرد خطا را تيم آنها بايد بزند که من به او گفتم محمدجان خطا براي تيم ماست!

تيموريان در واکنش به اينکه ظاهرا شما هم پيشنهاد خارجي داريد و ميخواهيد استقلال را ترک کنيد، اظهار کرد: ترجيح ميدهم در اين باره پس از تمام شدن بازيهايم براي استقلال صحبت کنم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]تيموريان بين هواداران گير افتاد[/h]
[h=2] هافبک استقلال بين هواداران گير افتاد و ماموران انتظامي او را به گوشهاي هدايت کردند تا درگيري پيش نيايد.[/h]
00938517.jpg

در پايان مسابقه آندرانيک تيموريان با اتوبوس استقلال ورزشگاه ازادي را ترک نکرد و ميخواست با خودروي شخصياش از ورزشگاه را ترک کند که پشت تونل ورزشگاه و در ازدحام جمعيت هواداران 2 تيم استقلال و پرسپوليس قرار گرفت و برخي از هواداران پرسپوليس به او کنايه ميزدند که اين مسئله ممکن بود به درگيري ختم شود.

به گزارش فارس، در نهايت ماموران انتظامي به کمک تيموريان آمدند و او را به گوشهاي از تونل هدايت کردند تا ورزشگاه را ترک کند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]درخشان: دربي چيزي نداشت[/h]
[h=2] پيشکسوت پرسپوليس در مورد کيفيت دربي 78 گفت: اين دربي چيزي نداشت.[/h]
00940183.jpg

در مورد تساوي بدون گل در دربي 78 اظهار داشت: نميدانم چرا اين بازي مساوي ميشود. شايد اين موضوع به کيفيت بازي بر ميگردد اما اين دربي چيزيي نداشت تا بخواهيم در مورد آن حرف بزنيم. نميدانم چرا براي نتيجهگيري در اين بازي تا اين حد استرس وجود دارد.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين پرسش که آيا اين موضوع از ترس نشات ميگيرد يا خير گفت: مگر اين بازي چه دارد که به خاطر آن ترس وجود داشته باشد؟ مگر دو تيم اصولي و با برنامه بازي ميکنند که بخواهند ترس هم داشته باشند؟ اين بازي تنها يک ضربه ايستگاهي داشت که هر کسي هم ميتواند چنين ضربهاي را بزند.

پيشکسوت پرسپوليس ادامه داد: اين بازي از الکلاسيکو که حساستر نيست. ما در آن بازي همه چيز ميبينيم؛ از گل گرفته تا کارهاي تاکتيکي بازيکنان ولي کيفيت دربي ما پايين است. همه در دربي منتظرند که معجزهاي رخ دهد يا تيم مقابل اشتباهي کند و به گل برسند تا پس از آن براي هم کري بخوانند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه هاي دربي پايتخت24[/h]
[h=2] به دليل حجم بالاي ترافيک در اطراف ورزشگاه آزادي خيابانهاي اين ورزشگاه يکطرفه شد.[/h]
00004798.jpg

تيمهاي فوتبال پرسپوليس و استقلال در يک ديدار کسلکننده که در انتهاي آن اعتراض شديد هواداران نيز حتي به بيرون ورزشگاه کشيده شده بود با نتيجه بدون گل به کار خود رضايت دادند از همينرو با توجه به ازدحام شديد خودروها پس از سوت پايان بازي مأموران راهنمايي و رانندگي نيز خيابانهاي منتهي به جادههاي خروجي ورزشگاه را يکطرفه کردند.

به نقل از فارس، هيچ ماشيني به سمت ورزشگاه آزادي حرکت نميکرد و همه در حال بازگشت از ورزشگاه آزادي هستند البته ترافيک سنگيني نيز در اطراف ورزشگاه ديده ميشود.

همچنين در جاده مخصوص کرج نيز دو خودرو با يکديگر تصادفي شديد کردند که در حال حاضر آمبولانس و مأموران آتشنشاني در حال امداد رساني به اين حادثهديدگان هستند.

در بيرون ورزشگاه نيز هواداران با شعارهايي مبني براينکه دربي بدون گل نميخواهيم و از شعار تباني تباني اعتراض خود را به تيمها اعلام کردند.

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در بيرون ورزشگاه با شعارهايي عليه قلعهنويي او را رئيس مافيا و ضد فوتبال خواندند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]شيريني: اعتصاب موضوع درون خانوادگي است[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مسئله اعتصاب بازيکنان يک موضوع درون خانوادگي است.[/h]
00940409.jpg

سعيد شيريني پس از دربي 78 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضمن احترامي که براي قلعهنويي قائلم اما به نظر ميرسيد در استقلال همه ميخواستند بازي را مساوي کنند و به آنها بابت اين يک امتياز تبريک ميگويم.

به گزارش فارس، وي افزود: البته منظورم به هيچ عنوان کنايه زدن به استقلاليها نيست اما همه ديدند در اين بازي فقط يک تيم به دنبال برد بود که اسمش پرسپوليس است و تيم ديگر با يک شيوه دفاعي تساوي ميخواست که به آن رسيد. البته خوشحالي زايدالوصف بازيکنان حريف در پايان بازي گواهي اين ادعاست.

شيريني خاطرنشان کرد: بازيکنان ما در نيمه دوم و پس از صحبتهاي دايي هرچه داشتند در توان گذاشتند اما با همه احترامي که گفتم براي حريف قائلم استقلال بازي را با يک تاکتيک تمام دفاعي خراب کرده بود.

وي درباره اعتصاب بازيکنان پرسپوليس قبل از دربي نيز گفت: مسائلي است که بين بازيکنان، مربيان، مديران و ارکان باشگاه پيش ميآيد در رسانههاي خبري جايي ندارد و بهتر است اسرار خانواده داخل خانواده بماند.

سرپرست سرخپوشان تأکيد کرد: بيشتر تأسف من براي هواداران پرسپوليس است که اين همه راه آمدند تا گل ببينند و شاهد پيروزي تيمشان باشند اما شرمنده اين عزيزان شديم، هرچند هنوز چند هفته تا پايان ليگ باقي مانده و با توجه به بازيهاي سختتر استقلال اميدوارم بتوانيم در ادامه راه جبران مافات کرده و دل اين هواداران پرسپوليس را که ولينعمت ما هستند، شاد کنيم.

شيريني در خصوص قضاوت مظفريزاده نيز گفت: به اين داور سالم، بيغرض و پاک خداقوت گفته و اميدوارم اين عزيز در خداحافظي خود تجديدنظر کند در غير اينصورت از ته دل براي ايشان آرزوي موفقيت در تمام مراحل زندگياش را دارم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پاشازاده: اين بازيها اعتبار ليگ را پايين ميآورد[/h]
[h=2] مليپوش اسبق تيم فوتبال استقلال دربارهي شهرآورد 78 گفت: اگر بازي يک هفته هم طول ميکشيد اتفاقي نميافتاد.[/h]
00031524.jpg

مهدي پاشازاده دربارهي شهرآورد 78 پايتخت گفت: پيش از بازي هم گفته بودم که بازي مساوي ميشود و فقط مردم، بندگان خدا به استاديوم ميروند و هيچ چيز خاصي نميبينند. واقعا بازي مورد خاصي نداشت که بشود دربارهاش بحث کرد.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: موقعيت جدول و وضعيت حساس دو تيم اقتضا ميکرد که هر دو محتاط بازي کنند اما مشکل اينجاست که زمان ما ميگفتند پرسپوليس را ببريم و اگر به بقيه باختيم مشکلي نيست. اما حالا ميگويند به پرسپوليس نبازيم اگر به بقيه باختيم هم باختيم!

پاشازاده در ادامه گفت: اگر بازي را نگاه کرده باشيد ميفهميد که اگر يک هفته هم طول ميکشيد اتفاق خاصي رخ نميداد. رحمتي چند توپ گرفت و نيلسون چند بار مجبور به واکنش شد؟

مدافع اسبق تيم ملي فوتبال ايران و استقلال همچنين گفت: شايد کادر فني استقلال بگويد که چون صدر جدول هستند نيازي به تلاش زياد نداشتند اما اين نوع بازي کردن، اعتبار ليگ ما را پايين ميآورد. ضمن اينکه پرسپوليس براي رسيدن به صدر جدول بايد به آب و آتش ميزد تا برنده شود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دربي 78 تست دوپينگ نداشت[/h]
[h=2] در دربي 78 از بازيکنان پرسپوليس و استقلال تست دوپينگ گرفته نشد.[/h]
00939704.jpg

در پايان ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال از هفته بيست و سوم ليگ برتر که با تساوي بدون گل خاتمه يافت از بازيکنان دو تيم تست دوپينگ گرفته نشد.

به گزارش تسنيم، احمد هاشميان رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در اين باره به خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، گفت: در ابتداي فصل در نرمافزار مخصوص کنترل دوپينگ برنامهريزي ميشود و طبق سيستم طراحي شده از ابتدا تا پايان ليگ مسابقاتي که در آنها نمونهگيري انجام خواهد شد مشخص ميشود.

وي افزود: بدين ترتيب ضرورتي براي نمونهگيري در همه ديدارها وجود ندارد. البته در مورد ديدارهاي حساس ليگ از جمله بازي دربي با توجه به اينکه حساسيت نرمافزار بيشتر ميشود شانس انتخاب اين ديدارها از جهت نمونهگيري هم بيشتر خواهد بود. با اين حال ديدار امروز دربي براي نمونهگيري از سوي نرمافزار انتخاب نشده بود.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: اينکه قبل از مسابقه اعلام شود در بازي نمونهگيري انجام خواهد شد سبب ميشود اگر معدود بازيکنان متخلفي هم باشند در آن بازي خاص اين مسئله را رعايت کنند بنابراين نمونهگيريها بايد بدون اطلاع قبلي صورت بگيرد.

هاشميان خاطر نشان کرد: امکان دارد حتي ماموران کنترل دوپينگ در محل هتل تيمها حاضر شوند و از بازيکنان تست دوپينگ بگيرند بنابراين آنها در همه جا بايد آمادگي اين موضوع را داشته باشند.

 
بالا