آیت الله علوی گرگانی : اجازه نمیدهیم کسی به ساحت نظام اسلامی لطمه وارد کند

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
ayatolahalavigorgani11111111.jpg




آیتالله علویگرگانی گفت : هزاران شبکه ماهوارهای درصدد لطمه وارد کردن به نظام اسلامی هستند؛ نگذارید کسی به ساحت مقدس این نظام لطمه وارد کند.


به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین(علیه السلام) با اشاره به ضرورت شکرگزاری بر نعمتهای خدا اظهار کرد: جوانان باید قدر نعمت حضور در شرایط امروز به ویژه حضور در جمهوری اسلامی را بدانند و البته آن کسی بیشتر این نعمت را درک میکند که طعم تلخ حضور در رژیمهای گذشته را چشیده باشد.

آیتالله علویگرگانی با اشاره به اوضاع رژیم گذشته ایران خاطرنشان کرد: در رژیم گذشته، دولت، جوانان و عقاید مردم را به بازی میگرفت و از طرفی مردم را مجبور میکرد که در بسیاری از مراسم و مناسبتها حضور یافته که این حضور افراد با عقاید آنها سنخیتی نداشت.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: جمهوری اسلامی، با رژیم طاغوت پهلوی غیرقابل مقایسه است که البته نقاط ضعف با همت جوانان و فرهیختگان جامعه باید مرتفع شود و حرکت انقلاب به سوی پیشرفت باشد.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن به ویژه در زمینه فرهنگی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 140 سایت و هزاران شبکه ماهوارهای درصدد لطمه وارد کردن به جامعه امروز کشور به ویژه جوانان هستند و این هوشیاری مسئولان را در درجه اول و مردم جامعه را در درجه دوم طلب میکند.

این مرجع تقلید هوشیاری جوانان و دانشجویان را امری ضروری برشمرد و گفت: نگذارید کسی به ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه وارد کند و وظیفه پاسداری از کیان نظام اسلامی بر عهده دانشجویان است.

آیتالله علوی گرگانی، درباره ضرورت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: عدم تذکر و نهی از منکر سبب جاری شدن مفاسد در تمام جامعه میشود و ضرورت و اهمیت نهی از منکر در این مسئله ظهور و بروز پیدا میکند.

وی وهابیت را به حیوانات درندهای تشبیه کرد و گفت: وهابیت مانند حیوان درندهای در میان مردم مظلوم سوریه و مسلمانان افتادهاند و مسلمانان را قتلعام و مال مردم را تاراج میکنند.

راسخون
 
بالا