آخرين تلاش براي کسب 5 سهميه صعود

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ليگ قهرمانان اروپا
[h=1]آخرين تلاش براي کسب 5 سهميه صعود[/h]
[h=2] در آخرين شب مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا تيمهاي مدعي صعود براي کسب 5 سهميه باقيمانده ورود به دور حذفي نبرد ميکنند.[/h]
00941574.jpg

پيکارهاي دور گروهي اين مسابقات فرداشب (چهارشنبه) با 8 ديدار در گروههاي 5 تا 8 به پايان ميرسد و پس از انجام 6 دور مسابقه (3 دور رفت و 3 دور برگشت) تکليف 5 سهميه باقيمانده ديگر مشخص خواهد شد.

*گروه 5:

به گزارش فارس،در اين گروه چلسي انگليس به دور بعد صعود کرده اما رقابت بر سر تيم دوم ميان بازل سوئيس و شالکه آلمان است که به ترتيب 8 و 7 امتياز دارند.

مطابق برنامه تيم تحت امر ژوزه مورينيو ميزبان استهوابخارست روماني است. شالکه آلمان نيز در خانه با بازل سوئيس ديدار ميکند. دوئلي که برنده آن راهي مرحله بعد ميشود.

*جدول گروه 5:

1- چلسي 9 امتياز

2- بازل 8 امتياز

3- شالکه 7 امتياز

4- استهوا بخارست 3 امتياز

*گروه 6:

در اين گروه تکليف صعود هيچ تيمي از بين آرسنال انگليس، بورسيادورتموند آلمان و ناپولي ايتاليا مشخص نيست. هرچند لندنيها با 12 امتياز موقعيت خوبي براي صعود دارند و بورسيادورتموند و ناپولي نيز با امتياز برابر (9) به خاطر تفاضل گل در ردههاي دوم و سوم جاي دارند.

براساس برنامه ارائه شده آرسنال ميهمان ناپولي است. در حاليکه بورسيادورتموند در خانه تيم بدون امتياز جدول يعني المپيک مارسي حضور مييابد.

*جدول گروه 6:

1- آرسنال 12 امتياز

2- بورسيادورتموند 9 امتياز (تفاضل گل 4+)

3- ناپولي 9 امتياز (تفاضل گل 1-)

4- المپيک مارسي بدون امتياز

*گروه 7:

در اين گروه آتلتيکومادريد اسپانيا با 13 امتياز صعود کرده و آسودهخيال است. در حاليکه زنيت سنپترزبورگ روسيه و پورتو پرتغال به ترتيب با 6 و 5 امتياز در ردههاي دوم و سوم حاضر هستند. اين دو تيم در آخرين شب مسابقات بر سر کسب سهميه صعود با هم رقابت دارند.

به اين ترتيب آتلتيکومادريد با پورتو و آسترويا وين با زنيت سنپترزبورگ ديدار ميکنند.

*جدول گروه 7 :

1- آتلتيکومادريد 13 امتياز

2- زنيت سنپترزبورگ 6 امتياز

3- پورتو 5 امتياز

4- آستروياوين 2 امتياز

*گروه 8:

در اين گروه بارسا صعود کرده و آ.ث.ميلان و آژاکس آمستردام که به ترتيب 8 و 7 امتياز دارند به دنبال صعود هستند.

مطابق برنامه بارسا ميزبان سلتيک اسکاتلند است و آ.ث.ميلان ايتاليا و آژاکس آمستردام هلند در سنسيرو (زمين ميلان) ديداري فينالگونه براي راهيابي به مرحله بعد خواهند داشت.

*جدول گروه 8 :

1- بارسلونا 10 امتياز

2- آ.ثميلان 8 امتياز

3- آژاکس آمستردام 7 امتياز

4- سلتيک 3 امتياز


ورزش3
 
بالا