ايران با آرژانتين، نيجريه و بوسني هم گروه شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
تحليل سايت «sbnation» از گروه ايران در جام جهاني
[h=1]آرژانتين به راحتي صدرنشين ميشود[/h]
[h=2] سايت «sbnation» در گزارشي آرژانتين را مدعي اصلي صدرنشيني در گروه F خواند و رقابت براي قرار گرفتن در رده دوم را ميان دو تيم نيجريه و بوسني و هرزگوين دانست.[/h]
00025711.jpg

به گزارش فارس، سايت «sbnation» در تحليل خود از گروه F رقابتهاي جامجهاني 2014 با تيتر آرژانتين، مدعي بزرگ گروه F نوشت: آرژانتين احتمالا به عنوان صدرنشين گروه F به دور حذفي رقابتهاي جامجهاني صعود خواهد کرد اما رقابت بسيار سختي براي قرار گرفتن در رده دوم اين گروه وجود دارد.

آرژانتين از اينکه در جامجهاني به قرعه آساني خورده، به شدت خوشحال است و مدعي اصلي صدرنشيني گروه F است. نبرد براي قرار گرفتن در رده دوم جالب خواهد بود؛ سه تيم تقريبا مساوي براي قرار گرفتن در اين رده با هم رقابت خواهند کرد. مسابقات اين گروه از 15 ژوئن (25 خرداد) آغاز خواهد شد و آرژانتين در ريودوژانيرو با بوسني و هرزگوين ديدار خواهد کرد.

بخت صدرنشيني: آرژانتين

ليونل مسي و همتيميهايش در هر گروهي که قرار ميگرفتند، مدعي صدرنشيني بودند اما از قرعهاي که به نامشان افتاده به وجد خواهند آمد. با وجود اينکه تيم ضعيفي در رقابتهاي جام جهاني وجود ندارد اما بوسني هرزگوين و ايران از ضعيفترين تيمهاي حاضر در اين قرعهکشي بودند؛ در حالي که نيجريه در دو سال اخير موفق نشان داده است. هواداران آرژانتين انتظار دارند که تيمشان هر سه مسابقه خود را در اين گروه با پيروزي پشت سر بگذارد.

مرور دوباره بوسني و هرزگوين

بوسني و هرزگوين پس از اينکه در دو تورنمنت اخيرش يعني در پلي آف جامجهاني 2010 و مقدماتي يورو 2012 ناکام ماند، سرانجام توانست در رقابت مهمي شرکت کند. اين تيم ادين ژکو را در اختيار دارد که با اختلاف فراوان بهترين بازيکن تيمش است اما بوسني فقط ژکو نيست. اين تيم مدافعان بسيار قدرتمند، هافبکهاي باهوش و مهاجمان خوبي پشت سر ژکو دارد. آنها رقابت سختي با نيجريه خواهند داشت.

نيجريه

نيجريه فرصت بسيار خوبي براي صعود از گروهش دارد اما سخت است که ببينيم دفاع آنها در برابر خط حمله بوسني و هرزگوين مقاومت کند. يک عامل مهم در اينکه آيا نيجريه ميتواند موفق شود يا نه؛ غلبه اين تيم بر اين نگراني است که مهاجمانشان بتوانند به موقع آمادگي خود را براي حضور در رقابتهاي جام جهاني به دست آورند. ويکتور موسس، براون آيدي و امانوئل امنايک بازيکنان بسيار با استعدادي هستند که با اين حال از عملکرد با ثباتي برخوردار نيستند.

آخرين تيم: ايران

اين به قدري قرعه خوبي است که ايران هم براي صعود اميد دارد و اين غيرممکن نيست که آنها بتوانند از نيجريه و بوسني و هرزگوين امتياز بگيرند. ايران تيمي است که به خوبي سازمان يافته است و در ميانه ميدان چيز زيادي از دست نداده اما متأسفانه به اندازه دو رقيب خود براي قرار گرفتن در رده دوم بازيکن مستعد ندارد. احتمال اينکه ايران کارش را بدون امتياز به پايان برساند بيشتر از اين است که بتواند چهار امتياز بگيرد اما نبايد اين تيم را دست کم گرفت.

بهترين بازيکن: ليونل مسي

مسي بدون ترديد بهترين بازيکن دنيا و در نتيجه بهترين بازيکن هر گروهي خواهد بود که کريستيانو رونالدو، فرانک ريبري يا هريک از ستارگان تيم ملي آلمان در آن حضور نداشته باشند. آرژانتين اميدوار خواهد بود که پس از ناکامي در رقابتهاي جامجهاني 2010 و کوپا آمريکا 2011 در اين مسابقات به موفقيت برسد.

ستاره در حال ظهور: احمد موسي

موسي يکي از بهترين بازيکنان زسکا مسکو در سال گذشته بوده و به جايي رسيده که برخي غولهاي اروپا به دنبال جذب وي هستند. يک عملکرد خوب در جام جهاني خوب ميتواند وي را به يکي از چهار باشگاه برتر اروپا منتقل کند. وي در سن 21 سالگي هنوز فضاي زيادي براي پيشرفت دارد اما در 35 حضورش در تيم ملي تأثير فراواني به جاي گذاشته و باعث راهيابي تيمش به جامجهاني و قهرماني جام ملتهاي آفريقا شده است.

مسابقهاي که بايد تماشاي کنيد: نيجريه و بوسني و هرزگوين

شايد تيم دوم گروه F در اين مسابقه مشخص شود. به جز آرژانتين که به راحتي صعود خواهد کرد و ايران که احتمالا آخر ميشود، اين مسابقه احتمالا مشخص خواهد کرد که کدام تيم آلبي سلسلته را در دور بعدي همراهي خواهد کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کي روش: ايران شانس صعود دارد[/h]
[h=2] سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: ايران شانس صعود دارد.[/h]
00029616.jpg

کارلوس کي روش پس از مشخص شدن همگروههاي ايران در جام جهاني، گفت: ايران شانس صعود از گروهش را دارد.

به گزارش فارس، وي در مورد مهار ليونل مسي در ديدار با آرژانتين گفت: مسي همه آرژانتين نيست.

سرمربي تيم ملي ايران از گروه بندي ايران در جام جهاني راضي است.


 
بالا