نتايج ديدارهاي هفته چهاردهم بوندس ليگا وهفته ی سیزدهم لیگ انگلیس | ورزش3

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بايرن ياران دانيل داوري را در قعر جدول نگاه داشت
[h=1]نتايج ديدارهاي هفته چهاردهم بوندسليگا[/h]
[h=2] تيم فوتبال اينتراخت برانشوايگ با قبول شکست مقابل بايرن مونيخ، در قعر جدول رده بندي بوندس ليگا باقي ماند.[/h]
00026823.jpg

در ادامه مسابقات از هفته چهاردهم بوندسليگا آلمان و از ساعت 16:00 پنج ديدار به طور همزمان برگزار شد که در مهمترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرماني و صدرنشين فعلي ليگ، در ورزشگاه خانگي خود آليانس آرنا ميزبان اينتراخت برانشوايگ قعر جدولي بود. اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن خاتمه يافت. دانيل داوري دروازهبان مليپوش کشورمان امشب در ترکيب ثابت تيمش مقابل شاگردان پپ گوارديولا قرار داشت. روبن در دقايق 2 و 30 براي بايرن گلزني کرد. بايرن با اين برد 38 امتيازي شد و با اقتدار صدرنشيني خود در بوندس ليگا را تثبيت کرد و ياران دانيل داوري نيز با همان 8 امتياز در قعر جدول باقي ماندند.

در ديگر ديدار حساس، باير لورکوزن تيم دوم جدول رده بندي از نورنبرگ پذيرايي ميکرد که اين مسابقه با نتيجه 3 بر صفر به سود لورکوزن به پايان رسيد. هئونگ مين سون در دقيقه 36 و 77 و کيسلينگ در دقيقه 47 براي لورکوزن گل زدند. لورکوزن نيز با اين برد 34 امتيازي شد و در مکان دوم جدول همچنان در تعقيب باوارياييهاست.

همچنين بروسيا دورتموند تيم سوم جدول ميهمان ماينس بود که اين مسابقه با نتيجه 3 بر يک به سود دورتموند خاتمه يافت. اوباميانگ 70 و لواندوفسکي 78 (پنالتي) و 90 (پنالتي) براي دورتموند گل زدند و تنها گل ميزبان را چوپو موتينگ 74 (پنالتي) وارد دروازه دورتموند کرد. همچنين سوتو از ماينس در دقيقه 78 با دريافت کارت قرمز اخراج شد. دورتموند با اين برد 31 امتيازي شد و جايگاه سوم خود را تثبيت کرد.

در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:

هوفنهايم 4 وردربرمن 4

هرتابرلين 0 آگسبورگ 0

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
شکست فولام بدون دژاگه
[h=1]نتايج ديدارهاي هفته سيزدهم ليگ برتر انگليس[/h]
[h=2] فولام در هفته سيزدهم ليگ برتر در حالي که اشکان دژاگه را در بين 18 بازيکن خود نداشت با 3 گل برابر وستهام شکست خورد تا همچنان در منطقه سقوط باقي بماند.[/h]
00026850.jpg

هفته سيزدهم رقابتهاي ليگ برتر انگليس عصر امروز با برگزاري 5 ديدار آغاز شد. آرسنال صدرنشين اين رقابتها در خانه کارديف به ديدار اين تيم رفت و در پايان موفق شد با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي دست يابد تا شرايط خود در صدر جدول را استحکام بخشد. براي آرسنال در اين ديدار آرون رمزي 29 و متئو فلاميني در دقيقه 86 گلزني کردند. آرون رمزي که قبلا سابقه حضور در کارديف را در کارنامه خود داشت پس از باز کردن دروازه تيم سابق خود خوشحالي نکرد. گل دوم آرسنال نيز روي پاس زيباي اوزيل و شوت سرکش فلاميني به ثمر رسيد.

فولام که در اين فصل نتايج خوبي نگرفته است در خانه وستهام به ديدار اين تيم رفت و در پايان بار ديگر طعم شکست را چشيد و با 3 گل مغلوب شد تا همچنان در منطقه خطر باقي بماند. محمد ديامه ، کارلتون کول و جو کول در اين ديدار براي ميزبان گلزني کردند. اشکان دژاگه بازيکن ايراني فولام در حالي که پيشبيني ميشد در اين ديدار در ترکيب تيمش به ميدان برود در بين 18 بازيکن تيمش حضور نداشت.

تابلو نتايج

کارديف صفر- آرسنال 2

وستهام 3 – فولام صفر

آستون ويلا صفر – ساندرلند صفر

اورتون 4 – استوکسيتي صفر

نوريچ يک – کريستالپالاس صفر

آرسنال با 31 امتياز و يک بازي بيشتر در صدر جدول ليگ برتر قرار دارد و تيمهاي ليورپول و چلسي با 24 امتياز و به دليل تفاضل گل در ردههاي دوم و سوم جاي دارند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
هفته سيزدهم ليگ برتر انگليس سقوط قرمزهاي آنفيلد به رده سوم تيم فوتبال ليورپول در يک ديدار خارج از خانه شکست خورد و به رده سوم جدول رده بندي ليگ برتر سقوط کرد. [سقوط قرمزهاي آنفيلد به رده سوم] در يک بازي ديگر از هفته سيزدهم ليگ برتر انگليس، تيم فوتبال هالسيتي ميزبان ليورپول بود. اين ديدار با نتيجه 3 بر يک به سود هال سيتي خاتمه يافت. ليورمور در دقيقه 20، ميلر 72 و اسکرتل 87 (گل به خودي) براي ميزبان گلزني کردند و تک گل ليورپول را جرارد در دقيقه 27 به ثمر رساند. قرمزهاي آنفيلد با اين شکست در امتياز 24 باقي ماندند و با تفاضل گل کمتر نسبت به چلسي به رده سوم جدول رده بندي ليگ برتر سقوط کردند. هال سيتي نيز 17 امتيازي شد.
 
بالا