♦::♦::♦ جالب‎ترین نوع تبلیغ "عاشورا" از سوی شیعیان هلند + تصاویر ♦::♦::♦

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) شیعیان و عاشقان حضرتش در هر نقطه از این کره خاکی که باشند٬ به سوگ نشسته و بر این مصیبت عظمی خون می‎گریند.عزاداری حسین بن علی(ع) شیعه و غیرشیعه نمی‎شناسد و همانطور که تاکنون رسانه‎های جهانی منعکس کرده‎اند٬ بسیاری از اهل سنت و حتی غیرمسلمانان در هیئات و دسته های عزاداری این بزرگمرد تاریخ به سوگ نشسته‎اند.
اقدام جالب دیگری این که در این ایام رخ داده٬ آن است که در برخی از کشورها٬ برای تبلیغ فرهنگ غنی تشیع ابتکار عمل به خرج داده و از روش ‎های انسان دوستانه استفاده کرده‎اند.
شیعیان هلند نیز این قافله جا نماندند و جوانان وابسته به "مؤسسه فرهنگی کوثر" در اقدامی بسیار جالب٬ برای ترویج تشیع و ماجرای عاشورا به توزیع آب معدنی روی آوردند.
جوانان وابسته به این مؤسسه که در شهر "لاهه" واقع شده است٬ ماجرای تشنگی حضرت اباعبدالله(ع) را بر روی کاغذهایی نوشته وبه بطری‎های آب معدنی الصاق ‏کردند.
آنها پس از اتمام مجهز کردن بطری‎های آب معدنی به ماجرای واقعه کربلا و تشنگی امام حسین(ع) و اهل بیتش٬ کار توزیع را آغاز کردند و این محصول فرهنگی ـ غذایی را به دست مردم شهر رساندند.
گاهی مردم در مورد نوشته های عاشورایی سوالاتی می‎پرسیدند که این جوانان به آنان پاسخ می‎دادند و مردم را با راه راستین حسین بن علی(ع) آشنا می‎کردند.
گفتنی است٬ شیعیان برزیل نیز در ایام محرم هر شب پس از مجالس عزاداری٬ تعدادی از جوانان مسلمان و عزاداران شیعه به صورت داوطلبانه و به نام سید الشهداء(ع) در محله های فقیرنشین سائوپائولو غذا توزیع کردند.
آنچه در پی می‎آید تبلیغ ماجرای عاشورا و تشنگی امام حسین(ع) با بطری‎های آب معدنی می‎باشد که توسط جوانان وابسته به موسسه فرهنگی "کوثر" لاهه انجام گرفته است:



457471.jpg

457472.jpg
457473.jpg


منبع: خبرگزاری اهل بیت(ابنا)

457475.jpg
457476.jpg
457478.jpg
457479.jpg
457480.jpg
457482.jpg
457483.jpg

457485.jpg

 
بالا