برای خانم های متاهل : * شوهر خود را یارى کنید تا ...............

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"



* شوهر خود را یارى کنید تا مردى باشد که مى‏خواهد.


هر مردى در واقع دو مرد است. یکى همان که هست و دیگرى آن‏که مى‏خواهد باشد. اگر خجالتى است دوست دارد جسور باشد و اگر اعتماد به نفس ندارد مى‏خواهد شجاع باشد.زن باید با تشویق آگاهانه و ستایش مؤثر و دمیدن روحیه شور و امید در همسرش او را یارى کند تا مردى شود که مى‏خواهد.
همه مردم تحسین و تعریف را دوست دارند و دوست دارند آنگونه باشند که از آنها تعریف مى‏کنیم. اگر کودکى را خجالتى بخوانیم آن کودک خجالتى‏تر مى‏شود و اگر او را مؤدب بخوانیم او مؤدب‏تر مى‏شود. مردها هم همین‏طور هستند. اگر شوهر خود را موفق بخوانید؛ با این تعریف، او احساس موفقیت بیشترى خواهد کرد. سعى کنید نقاط قوت شوهرتان را همیشه به او یادآور شوید و از نقاط ضعف او چشم‏پوشى کنید و بدانید که خوبى و بدى در هرکسى مى‏تواند باشد.

زن باید همواره به شوهرش یادآورى کند که چگونه او (شوهر) در گذشته توانسته است به موفقیت برسد. تمام مردها وقتى از جانب زن خود مورد تشویق و تحسین قرار بگیرند جسور و شجاع مى‏شوند و میل به کار کردن و موفق شدن در آنها چند برابر مى‏شود. هر مردى نیازمند یک زن مؤمن است. زنى که به هنگام هجوم مشکلات در کنار شوهرش باشد و حس مقاومت و اعتماد به نفس را به او باز گرداند. شوهرتان را در کارهایش تأیید و تشویق کنید تا اعتماد به نفس او تقویت و میل به کار و تلاش در او چند برابر شود. پیوسته در گوش او زمزمه کنید که او شایسته موفقیت است و لیاقت بهترین شدن را دارد.

* به همسر خود کمک برسانید و به کار او توجه کنید؛
اگر مى‏توانید قسمتى از کار شوهرتان را برعهده بگیرید و به او یارى برسانید؛به این ترتیب بهره و شادى بیشترى به خودتان و به او مى‏رسانید.



وبلاگ زندگی خوبان
 
بالا