پوستی روشن با این مـاسكها!!!

*ArEzOo*

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
برخلاف بسیاری از فرهنگها که در آن مردم با استفاده از امکانات گرانقیمت و گذراندن ساعتها در مکانهای مخصوص برنزه کردن سعی در داشتن پوستی زیبا و تیره و برنزه دارند، در بسیاری از فرهنگهای دیگر این مسأله کاملا متفاوت است. اگر میخواهید پوستی روشن و زیبا داشته باشید و نمیتوانید به پوست دلخواهتان برسید، وقت آن است که همه کرمهای روشنکننده شیمیایی خود را دور بیندازید. این محصولات نه تنها معطر و بودارند، بلکه بسیار خطرناک نیز هستند و باعث میشوند سلامت مصرفکنندگان به خطر افتد. هم اکنون وقت آن رسیده که مواردی از درمانهای خانگی زیر را امتحان کنید و ببینید کدامیک با پوست شما سازگار است.


درمان خانگی با لیمو، گوجه فرنگی و خیار

این درمان را با تركیب آبلیمو،آب گوجه فرنگی و آب خیار شروع کنید.این مواد را آنقدر با هم مخلوط کنید تا به مادهای چسبناک تبدیل شوند. وقتی این ماده چسبناک آماده شد، آن را به صورت خود و یا هر قسمتی ازپوستتان که قصد دارید روشن شود، بمالید و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. وقتی خشک شد آن را با آب بشویید و به صورت ضربهای آن قسمت را خشک نمایید. با این کار پوست شما برای همیشه روشنتر وسفیدتر میشود..(در صورت حساسیت به آب گوجهفرنگی از آبلیمو و آب خیار به تنهایی استفاده كنید)


درمان خانگی با پرتقال و شیر

پس از این که از خوردن یک پرتقال لذت بردید، پوستهای آن را دور نیندازید! آنها را نگه دارید و در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شوند و سپس آنها را به پودری نرم تبدیل کنید. بعد مقداری شیر به آن اضافه کنید تا به مایعی چسبناک تبدیل شود. این مایع چسبناک را به قسمتهایی از پوست که دوست دارید درمان شود بمالید و منتظر بمانید تا خشک شود. سپس با آب ولرم پوست خود را بشویید و آن را به صورت ضربهای با دستمالی خشک نمایید.


درمان خانگی با بادام و عسل

یک مشت بادام بردارید و آن را یك شب در آب بخیسانید. صبح بادامها را از آب بیرون آورید و پوستشان را جدا کرده و پودری كنید. سپس کمی عسل به آنها اضافه و با هم مخلوط کنید. این مایع چسبناک راحداقل دو بار در هفته به پوست خود بمالید تا به پوستی زیبا و صورتی شفاف و روشن که همیشه آرزویش را داشتید برسید.


درمان خانگی با آرد، نخود، شیر، آبلیمو و زردچوبه

آرد نخود یکی از محصولاتی است که به روشنایی پوست کمک میکند و شما میتوانید به عنوان محصولی بیخطر برای روشن کردن پوست خود از آن استفاده کنید. مقداری آرد نخود را با کمی زردچوبه، مقداری شیر و مقداری آبلیمو مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا به مادهای چسبناک تبدیل شود. بعد آن را روی پوست خود بمالید و منتظر شوید تا خشک شود. سپس آن را بشویید.


درمان خانگی با سیبزمینی

سیبزمینی علاوه بر مصارف خوراکی، برای پوست نیز بسیار مفید است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک سیبزمینی را برش دهید و آن را هر روز به صورت خود بمالید. با این کار پوستی سفیدتر وروشنتر خواهید داشت. همچنین میتوانید سیبزمینی را رنده کرده و آن را به صورت تفاله در آورید و آب خالص آن را برای روشنسازی پوستتان، مورد استفاده قرار دهید. برای از بین بردن هرگونه لک وقرمزی روی پوست نیز، میتوان از سیبزمینی استفاده کرد. سیبزمینی برای از بین بردن تیرگی دور چشم با همین روش نیز موثر است.





 
بالا