() نقل و انتقالات لیگ برتر92-93 ایران ()

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

به دليل عدم توافق مالي با مديران تراکتور
[h=1]حضور ابراهيم زاده در تراکتورسازي منتفي شد[/h]
[h=2] منصور ابراهيم زاده با باشگاه تراکتورسازي تبريز به توافق نرسيد و حضورش در اين تيم منتفي شد.[/h]
00941969.jpg

به گزارش ورزش سه ، مسئولان تراکتورسازي تبريز چند روز پيش اعلام کردند با منصور ابراهيمزاده براي سپردن هدايت تيمشان در فصل بعد به اين مربي به توافق رسيدند. البته همان زمان اعلام شد که اين مسئله قطعي نيست و بايد بر سر برخي مسائل از جمله مسائل مالي مذاکره کنند. طي صحبتهايي که ديروز و امروز حميد زينيزاده، مديرعامل تراکتورسازي در جلسه با منصور ابراهيمزاده انجام دادند اين مربي با اين باشگاه به توافق نرسيد و حضورش در تراکتورسازي منتفي شد.

دليل اصلي نهايي نشدن اين قرارداد عدم توافق مالي و طفره رفتن مديران تراکتور از گفتگوي مستقيم با ابراهيم زاده بوده است . تراکتورسازي با ابراهيم زاده يک جلسه حضوري داشته و مابقي گفتگو هاي مسئولان تراکتورسازي با او از طريق تماس تلفني بوده است .

برهمين اساس خبر مي رسد مالکان يکي از باشگاههاي ليگ برتري از ساعاتي قبل با او وارد مذاکره شده اند.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دستيار فرکي مامور مذاکره با کريمي شد[/h]
[h=2] در حالي که علي کريمي چندي پيش خداحافظياش را از فوتبال اعلام کرد، سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان از پيگيريهاي اين باشگاه براي جذب کاپيتان سابق پرسپوليس خبر داد.[/h]
00943176.gif

حسين ابنقاسم اظهارکرد: به دنبال جذب کريمي هستيم و اين ماموريت را به سجادي، مربي دروازهبانان تيم دادهايم تا در تهران با کريمي مذاکره کند.

وي ادامهداد: فکر ميکنم کريمي اکنون بازيکن آزاد است و در هر شرايطي چه او خداحافظي کرده باشد و چه اين کار را انجام نداده باشد و چه با باشگاه پرسپوليس قرارداد داشته باشد و چه نداشته باشد، با او وارد مذاکره ميشويم که البته اگر هنوز با باشگاهش قرارداد داشته باشد، با آنها مذاکره ميکنيم، در غير اين صورت با خود او وارد مذاکره ميشويم.

به گزارش ايسنا، سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: به هر حال ما به دنبال جذب کريمي هستيم و قصد داريم خط مياني تيم را تقويت کنيم. البته به دنبال جذب بازيکنان ديگري هم در پستهاي فوروارد، هافبک و دفاع راست نيز هستيم و در پست هافبک به دنبال جذب بازيکن خارجي خواهيم بود.

وي عنوانکرد: درکل قصد داريم تيمي را ببنديم که بازيکنان داخل زمين و روي نيمکت آن هيچ فرقي با يکديگر نداشته باشند و بتوانيم در ليگ سيزدهم بالاي جدول را حفظ کنيم و در آسيا نيز موفق باشيم.

ابنقاسم در ادامه از ثبت قرارداد فرکي با اين باشگاه خبر داد و گفت: فرکي روز گذشته به اهواز آمد و با باشگاه براي يک فصل ديگر قرارداد داخلي ثبت کرد. قرارداد او در هيات فوتبال استان به دليل اينکه هنوز فرمهاي جديد فدراسيون نرسيده، ثبت نشده است.

وي با بيان اينکه فرکي ليست جذب بازيکنان مورد نظرش را به باشگاه ارايه داده است، عنوانکرد: او اين ليست را به ما داده است ولي فعلا محرمانه بوده تا خود او 15خردادماه به اهواز برگردد.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: از 16 خرداد به مدت دو روز در اهواز تمرين ميکنيم، سپس 18 خرداد براي برپايي يک اردوي 10 روزه به بروجرد خواهيم رفت. اردوي دوم ما در سرعين اردبيل است. آلمان، مجارستان و تهران را نيز براي مرحله پاياني اردوهايمان در نظر گرفتهايم که البته برپايي اردو در يکي از اين محلها، بستگي به وضعيت تيم دارد.

وي در پايان خاطرنشانکرد: دو روز پيش مهرداد جماعتي قراداد داخلي سه ساله با باشگاه ثبت کرد و آرش افشين و عبدالله کرمي نيز براي تمديد قرارداد به باشگاه خواهند آمد. ساير بازيکنان نيز با باشگاه قرارداد دارند.

امروز علي کريمي در گفتوگو با ايسنا از حسين فرکي به خاطر پيشنهادش تشکر کرده بود.


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
براي بستن قراردادي دو ساله
[h=1]محمد نوري با پرسپوليس به توافق رسيد[/h]
[h=2] محمد نوري پس از جلسه امروز با پرسپوليسيها براي تمديد قرارداد 2 ساله به توافق اوليه رسيد.[/h]
00944261.jpg

صحبتهاي خروج محمد نوري از پرسپوليس پيش از بازي دوستانه تيم ملي فوتبال کشورمان مقابل عمان مطرح شد.

به نقل از فارس، به همين دليل با توجه به ليست علي دايي، نوري يکي از بازيکناني بود که قرار بود برنامهريزيهايي براي جلب نظر او مبني بر ماندن در اين تيم انجام شود.

از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس امروز جلسهاي را با محمد نوري برگزار کردند و اين بازيکن به مدت 2 سال ديگر با پرسپوليس به توافق رسيد و در اين تيم ماندني شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]قيمت انتقال يعقوب کريمي به سپاهان[/h]
[h=2] باشگاه نفت تهران براي انتقال مهاجم خود به سپاهان رقم 850 ميليون تومان درخواست کرده است.[/h]
00034685.jpg

يعقوب کريمي بازيکن تيم نفت تهران از باشگاههاي سپاهان پيشنهاد رسمي دارد و مسئولان باشگاه سپاهان با ارسال نامهاي رسمي به باشگاه نفت خواهان جذب اين بازيکن شدهاند.

به نقل از فارس، اين در حالي است که باشگاه نفت تهران براي انتقال قطعي يعقوب کريمي به سپاهان خواهان 850 ميليون تومان شده است.

البته باشگاه نفت حاضر است که کريمي را به طور قرضي هم در اختيار سپاهان قرار بدهد و براي انتقال قرضي نيز رقم 480 ميليون تومان را از باشگاه سپاهان درخواست کرده است.

اين در حالي است که باشگاه پرسپوليس نيز پيش از اين خواهان جذب يعقوب کريمي شده بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
نقل و انتقالات بازيکنان ليگ برتري
[h=1]6 سهميه ليگ برتري براي هر باشگاه[/h]
[h=2] در فصل نقل و انتقالات بازيکنان هر باشگاه ليگ برتري فقط شش بازيکن ليگ برتري ميتواند جذب کند.[/h]
00939816.jpg

طبق آئيننامه نقل و انتقال بازيکنان حرفهاي فوتبال هر باشگاه ليگ برتري در فصل آينده ميتواند 35 بازيکن به ترتيب زير در اختيار داشته باشد؛

20 بازيکن حرفهاي

7 بازيکن زير 23 سال

5 بازيکن زير 21 سال ( اميد)

3 بازيکن زير 19 سال( جوانان)

طبق همين آئيننامه نيز هر باشگاه در فصل نقل و انتقالات ميتواند 6 بازيکن ليگ برتري جذب کند. البته باشگاههايي که در اين فصل به ليگ برتر صعود کردند ميتوانند 7 بازيکن ليگ برتري جذب کنند که اين يک امتياز ويژه براي باشگاههاي ليگ دسته اولي است.

به گزارش فارس و طبق آئيننامه نقل وانتقالات، بازيکنان تيمهاي سقوط کننده به ليگ يک ليگ برتري محسوب ميشوند و بازيکنان تيمهاي صعود کننده به ليگ برتر جز سهميه ليگ برتري محسوب نخواهند شد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نيلسون در پرسپوليس ماندني شد[/h]
[h=2] دروازهبان برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس فصل آينده نيز در اين تيم حضور خواهد داشت.[/h]
00944793.jpg

علي دايي با مدير برنامه نيلسون گفت و گو کرد و قرار شد اين دروازهبان برزيلي فصل آينده نيز در پرسپوليس حضور داشته باشد.

به گزارش فارس، بيات؛ مدير برنامه جديد نيلسون با تاييد اين خبر گفت: با نظر علي دايي يک فصل ديگر قرارداد نيلسون تمديد ميشود و او امشب قراردادش را امضا ميکند و هيچ مشکلي وجود ندارد و نيلسون اميدوار است فصل خوبي با علي دايي در جمع سرخپوشان داشته باشد و به موفقيت برسند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]تراکتورسازي مشتري جديد علي کريمي[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه تراکتورسازي از تمايل باشگاهش براي جذب علي کريمي خبر داد.[/h]
00004241.jpg

حميد زينيزاده از تمايل باشگاهش براي جذب علي کريمي خبر داد و گفت: تبريز خانه کريمي است و اگر بپذيرد که به تراکتورسازي بپيوندد، باعث افتخار ما خواهد بود.

وي اما اين را نيز گفت که هنوز با کريمي مذاکره نکرده است: اگر زمينه لازم فراهم شود ظرف چند روز آينده باب مذاکره را با علي کريمي باز ميکنيم. او بازيکن بزرگي است و ما دوست داريم او به تبريز بيايد.

زيني زاده در ادامه با قطعي داشتن حضور جلال چراغپور در کادرفني تيمش درباره فهرست بازيکنان مورد نظر جلالي گفت: حتما شش سهميه ليگ برتري را خواهيم گرفت. در روزهاي اخير با چند بازيکن به صورت موردي مذاکره هم کردهايم و ميخواهيم در صورت امکان تا شنبه هفته آينده ترکيب تيم را کامل کنيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره اردوهاي مورد نظر سرمربي تيمش هم گفت: مجيد جلالي هم اردوي داخلي را در برنامهاش گنجانده و هم براي اردوي خارجي برنامه دارد. احتمالا اردوي داخلي مان در تبريز يا سرعين ارديبل برپا ميشود.

زينيزاده در پايان با بيان اين که هنوز هيچ يک از بازيکنان تيمش از جدايي حرفي نزدهاند، درباره آخرين وضعيت قاسم دهنوي گفت: دو روز پيش که با او صحبت کردم، گفت که ميخواهد به مشهد برود. حالا هم منتظريم که بازگردد. البته دهنوي اين را هم گفت که با هيچ باشگاهي قرارداد نبسته و فقط مذاکره داشته است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]خبر جدايي منتظري از استقلال تکذيب شد[/h]
[h=2] در حالي که دو روز پيش يکي از رسانه ها از جدايي قطعي پژمان منتظري خبر داده بود، مديرعامل باشگاه استقلال اين خبر را کذب دانست.[/h]
00002674.jpg

با پايان ليگ برتر بازار شايعه داغ است و يکي از موضوعهاي مهم براي هواداران فوتبال اطلاع از سرنوشت بازيکنان محبوبشان است. دو روز پيش يکي از رسانه ها از جدايي قطعي پژمان منتظري، مدافع تاثيرگذار استقلال خبر داد و مدعي شد اين بازيکن از اين تيم جدا شده اما امروز علي فتح الله زاده اين خبر را تکذيب کرد و گفت جدايي هيچ بازيکني قطعي نيست.

او که با بخش خبري 14:30 شبکه خبر صحبت مي کرد گفت که وضعيت منتظري بعد از بازگشت تيم ملي از قطر مشخص مي شود.

فتح الله زاده شانس ماندن منتظري در استقلال را 60 به 40 عنوان کرد.

به گزارش ايسنا، با اين حال گفته مي شود منتظري از چند تيم قطري پيشنهاد دارد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]محمدرضايي: اولويتم استقلال است[/h]
[h=2] هافبک استقلال با ابراز اميدواري از حضور در استقلال براي فصل آينده ميگويد با جان و دل در استقلال بازي ميکرده و بازي نکردنش سليقه امير قلعهنويي بوده است.[/h]
00944731.jpg

عباس محمدرضايي درباره آخرين وضعيتش گفت: من با استقلال قراردادي يک سال و نيمه دارم. در حال حاضر در سفر هستم و بعد از بازگشت به تهران اولويتم با باشگاه استقلال است و اگر با اين تيم به توافق برسم در استقلال ميمانم. در صورتي که با استقلال به توافق نرسم، ساير پيشنهادها را بررسي و تصميمگيري ميکنم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که چرا در فصل گذشته بازيهاي کمتري را از او شاهد بودهايم، بيان کرد: بارها گفتهام وقتي که به استقلال آمدم يک خلاء بزرگ در خط هافبک اين تيم بود. با حضور من، حاتمي و اشجاري اين خلاء پر شد. گواه اين صحبتم آمار وضعيت تهاجمي و دفاعي استقلال است. بازي نکردنم در استقلال به نظر مربي بود. آقاي قلعهنويي صلاح ديدند که من بازي نکنم اما مهم هدف ما بود که قهرماني است. خودم انتظار داشتم بيشتر بازي کنم. من با جان و دل در تمرينها کار ميکردم و با وجود مشکلات مالي هميشه تلاش ميکردم، کارم را ادامه دهم. به نظرات آقاي قلعهنويي احترام ميگذاشتم؛ چرا که هدف همه قهرماني در ليگ و رسيدن به جمع 8 تيم برتر آسيا بود. به طور قطع براي سال بعد بايد رويهاي را انتخاب کنم که از نظر فوتبالي ضرر نکنم.

هافبک استقلال در ادامه افزود: همه بازيکنان دوست دارند بازي کنند. تا زماني که در ميدان بودم استقلال هيچ گاه نباخت. هميشه سعي ميکردم با تمام جان و دلم در ميدان حاضر شوم.

محمدرضايي در پاسخ به اين سوال که چقدر از عملکردش در فصل گذشته راضي بوده است، بيان کرد: مردم بايد در اين باره نظر دهند. من در هر تيمي که بازي کردهام، فيکس بودهام. در فجر سپاسي که تيمي بود که از آن توقع بالايي نميرفت، عالي بازي ميکردم. از نظر فني خدا به من توان خوبي داده و بازي نکردن من سليقه مربي بود. من تابع نظر ايشان بودم و فکر ميکنم بيحاشيه بودنم باعث شد بازيهايم کمتر به چشم بيايد.

او در پايان و در پاسخ به اين سوال که نظري همبازي پيشين او در فجر سپاسي و بازيکن احتمالي فصل بعد استقلال را چگونه ارزيابي ميکند، گفت: براي محمدمهدي نظري آرزوي موفقيت ميکنم. اگر با هم در استقلال بوديم تلاش ميکنيم تا به اهداف بزرگ استقلال برسيم. او بازيکن خوب و زحمتکشي است. نظري بسيار آيندهدار است و ميتواند جزو کليديترين بازيکنان استقلال شود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حضور رافخايي در امارات منتفي شد[/h]
[h=2] با ممنوعيت حضور بازيکنان ايراني در امارات رافخايي در ملوان ماندگار شد.[/h]
00944675.jpg

رافخايي يک پيشنهاد خوب از ليگ امارات داشت اما با اعلام فدراسيون فوتبال ايران مبني بر ممنوعيت حضور بازيکنان ايراني در ليگ امارات حضور او در اين کشور منتفي شد و وي در ملوان مي ماند.

به گزارش اوج نيوز، قرار است آقاي گل فصل پيش ليگ برتر به زودي مذاکرات جدي خود را با تيم انزلي چي آغاز کند.

 
بالا