شیطان پرستی در ایران

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"


در جایی از فیلم او در یك بار در حضور همگان ادرار میكند، یا در اجراهای زنده لخت میشود، یا جملات ركیك و زننده به كار میبرد، به شكلی كه پلیس در هنگام اجرا بارها به او هشدار میدهد.
در فیلم، او دائمالخمر نشان داده میشود و مصرف مواد مخدر كار همیشگی اوست، او حتی مصرف مواد یا مشروبات الكلی را روی سن هم رها نمیكند، او چنان شیفته مواد مخدر است كه تماشاگران برای ابراز علاقه به او، در هنگام اجرا، گراس و مواد مخدر برای او روی سن پرتاب میكنند. او در چند جا به مقدسات توهین كرده و جملات كفرآمیز بر زبان میآورد. مثلا در یك جا رو به همه میگوید: «من ابلیسم و هر كاری بخواهم میكنم.»
او در فیلم با زنی كه به نظر میرسد از فرقه پگانها یا شیطانپرستهاست، دوست شده و با او به شیوه شیطانپرستها همقسم میشود (بریدن دستها و آمیختن خون دستها به هم.)
او در سكانس معروف فیلم بعد از روابط نامشروع با زن شیطانپرست اقدام به خودزنی و خونخواری میكند.
خواننده در فیلم در چند جا اعلام میكند كه جسم او توسط روح یك سرخپوست تسخیر شده است. كارگردان در تمام فیلم این مساله را به طور واضح به كرات تاكیده كرده است.
حضور روح سرخپوست بیشتر در جاهایی به چشم میخورد كه خواننده از خود بیخود شده و اقدام به انجام اعمال غیراخلاقی میكند.
كارگردان در بیشتر بخشهای فیلم سعی كرده جیم موریسون را منحرف نشان دهد. مثلا در ارتباط او با معشوقهاش نشان میدهد كه او خیانتكار است و با دختران و زنان زیادی رابطه دارد.
در چند جای فیلم، پلیس به خاطر حركات ناشایست خواننده روی سن به او اخطار میدهد تا اینكه بالاخره در 20 سپتامبر 1970 دادگاه او را به علت رفتار ناشایست در ملا‡عام و انجام رفتارهای منحرفانه جنسی و وضع بد متهم در اماكن عمومی محكوم به پرداخت 50 هزار دلار جریمه نقدی و 6 ماه حبس با اعمال شاقه محكوم میكنند.
این در حالی است كه در كتابی كه درباره خواننده در ایران چاپ شده است، نویسنده سعی كرده جیم موریسون را مردی صلحطلب و معترض بر ضد دولت نشان دهد.
مثلا او در كتاب بیان كرده است كه اخطارهای پلیس به او به خاطر افكار انتقادی و معترضانه او بر ضد دولت بوده است. او در كتاب خود در آلبوم«The End» جملات منحرفانه جیم موریسون درباره مادرش را سانسور كرده و این در حالی است كه نویسنده در كتاب خود بیان میكند كه فیلم الیور استون را دیده است.
كارگردان فیلم كه با خواننده هموطن میباشد در فیلمش سعی كرده او را انسانی عیاش و شهوتپرست معرفی كند، مثلا در سكانسی از فیلم دوستان خواننده در چند جا به او در مورد اضافهوزن او هشدار میدهند و از او میخواهند كه ***، مشروب و مواد مخدر را كنار بگذارد.




 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
SH23.jpg



نویسنده در كتاب عكسهایی از اجراهای خواننده و مراسم سیامین سالگرد او برای علاقهمندان چاپ كرده است. همچنین در پایان كتاب خود 8 سایت مطرح اینترنتی حاوی مطالب خواندنی و عكسهای خاطرهانگیز در مورد خواننده و اعضای گروه او را معرفی كرده است.
همچنین به ستارگان دیگر راك ایمیل زده و از آنها خواسته كه در مدح جیم موریسون جملهای بگویند و جملات تحسینبرانگیز آنها در مورد خواننده را همراه با عكس آنها به چاپ رسانده است. نویسنده در ابتدای كتاب خود علت نگارش این كتاب را اشعار زیبا و شخصیت خواننده معرفی كرده است.
در مورد تعداد كتابهای چاپ شده با این مضامین در ایران میتوان بیش از 50 جلد كتاب را تخمین زد. البته بعضی از گروههای تحقیقاتی تعداد كتابهای چاپ شده در این زمینه را تا 200 عنوان نیز بیان كردهاند.
در كشور معمولا انتشارات خاصی اقدام به چاپ اینگونه كتابها میكنند، بهشكلی كه در مورد چاپ آنها میتوان تنها چند انتشارات خاص را نام برد.
اگر بخواهیم بیشتر در مورد گذشته چاپ این كتابها صحبت كنیم جالب است بگوییم این كتابها هر ساله از طریق انتشارات مربوط در نمایشگاه بینالمللی كتاب به فروش میرفتند و موجی از مخاطبان خود را به نمایشگاه میكشاندند.
جالبتر آنكه دكوراسیون غرفهها نیز مانند محتوا و جلد كتابها با رنگهای سیاه و سرخ طراحی میشدند.
در غرفهها پوستر خواننده و گروهی كه كتاب درباره آن چاپ شده بود به عنوان هدیه به خریداران كتاب اهدا میشد.
جوانان علاقهمند بعد از خرید این كتابها، كتاب را برای بارها میخوانند (حتی اقدام به حفظ اشعار انگلیسی آن میكنند) و همراه با كتاب كلیپهای غیرمجاز گروه مربوطه را از طریق سیدیهای قاچاقی یا ماهواره تماشا میكنند.
بعد از خواندن این كتابها، علاقهمندان اطلاعات و نظرات خود را درباره گروه و اشعارش در میتینگهای گفتگو، یا در پاركها و یا چترومهای اینترنتی رد و بدل میكنند.

 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"

IMG09411051.jpg



برگزاری كنسرت موسیقی


با وجود ممنوع بودن آموزش یا تحصیل موسیقی متال در آموزشگاههای موسیقی انواع سازهای آن در مغازههای سازفروشی به فروش میرود و انواع كلاسهای آموزشی آن در آموزشگاههای دارای مجوز آموزش داده میشود. البته انواع كتابهای آموزشی این موسیقی در كشور دارای مجوز هستند و حتی به چاپهای مجدد نیز رسیدهاند.
عموم جوانانی كه بهصورت خصوصی زیر نظر اساتید یا به صورت عمومی در آموزشگاهها آموزش دیدهاند، علاقهمند به برگزاری كنسرت هستند.
تا به حال در بعضی از استانهای كشور گروههای مختلف متال موفق به برگزاری كنسرت شدهاند. از جمله اجراهای مهم میتوان به اجرای سال 1384، در دانشكده ادبیات دانشگاه تهران، جشنواره گروهها در سال 1385 در دانشگاه تهران و همچنین اجرای دیگری در تالار خانه معلم تهران در سال 1385 و اجراهای متعدد دیگری در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... اشاره كرد.
براساس ترفندهای گروهها جهت گرفتن مجوز، اجراها معمولا در دانشگاهها و در تعطیلات اعیاد مذهبی مانند عید مبعث، عید قربان و... برگزار میشوند.
عموما مجوزدهندگان به این اجراها از محتوای این موسیقیها و شكل و شیوه اجرای آن مطلع نیستند و گروهها برای گرفتن مجوز اجرا، جهت اغفال مسوولان مربوطه به انواع ترفندها دست میزنند.
دانشگاههای مختلفی از كشور تا به حال اجرای موسیقی متال یا راك را به خود دیدهاند. برگزاری تعدادی از این اجراها از طرف دانشجویان و تعدادی از آنها از طرف غیردانشجویان صورت گرفته است.
بعضی از این كنسرتها با وجود داشتن مجوز در زمان اجرا به علت هیجانات شدید تماشاگران تعطیل شدهاند.
اجراها معمولا با نورپردازیها و دكوراسیونها یا آرایشها و تیپهای جالبتوجه مخاطبان و نوازندگان همراه است، به شكلی كه حراست دانشگاه بعد از برگزاری اجرا و در ایام تحصیلی اجازه ورود نوازندگان یا تماشاگران را به دانشگاهها با این تیپها و آرایشها نمیدهد.
حتی ممكن است تماشاگران در روز اجرا در مسیر حركت به دانشگاه توسط نیروی انتظامی دستگیر شوند. این اتفاق چند سال پیش در شیراز رخ داد و اجرای زیرزمینی یك گروه بهخاطر دستگیری تماشاگران كه با مینیبوس قصد حركت به محل اجرا را داشتند، لغو شد.
نكته دیگری كه قابل توجه است حضور خبرنگاران خارجی قبل و بعد از اجرا و تهیه گزارشهای مستند خبری توسط آنها میباشد. تا به حال گزارشها یا برنامههای مستند زیادی توسط گروههای غربی و اروپایی در مورد موسیقی غربی در ایران ساخته شده است. حتی دیده شده است كه یك محقق خارجی از طرف فلان دانشگاه غربی برای دریافت مدرك دكتری یا انجام پروژه تحقیقاتی به ایران آمده و به تحقیق درباره گروههای موسیقی یا گروههای شیطانی پرداخته است.




 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"

images


برگزاری اجراهای زیرزمینی
چون در بیشتر مواقع برگزاری اجرا روی سن و یا در اماكن دولتی و عمومی غیرممكن است، گروهها اقدام به برگزاری اجراهای زیرزمینی میكنند كه معمولا در محافل خانگی صورت میگیرد.
در این اجراها تماشاگران و علاقهمندان به رقص متال به جنباندن شدید سر مانند دراویش اهل تصوف میپردازند.
این رقص انرژی زیادی از تماشاگر میگیرد و بعضی از تماشاگران با مصرف قرص، انرژی خود را برای انجام چند ساعته آن تقویت میكنند. گاه انجام این رقص برای مدت زیاد باعث بروز اختلالات جسمی در بین علاقهمندان شده و كار آنها به بیمارستان كشیده میشود.
تلویزیون و رادیو
در تلویزیون، برنامههایی كه ریتمی تند و نیاز به موسیقیهای پرجنبوجوش دارند مانند برنامههای ورزشی، خبری یا تبلیغات بازرگانی و... از این موسیقیها در برنامههای خود استفاده میكنند.
البته بعضی از سریالها یا فیلمهای داخلی كه محتوای ترسناك یا موضوعات مربوط به شیطان دارند نیز از این موسیقیها استفاده میكنند كه در این صورت موزیك آنها توسط آهنگسازان داخلی ساخته میشود.
بعضی از موسیقیهایی كه در برنامههای غیرداستانی تلویزیون مورد استفاده قرار میگیرند، توسط بعضی از گروههای شیطانی با گرایشات منحرفانه كار شدهاند.
استفاده برنامهسازان از این موسیقیها به دلایل زیر است:
1 - ساختار این موسیقیها با محتوای برنامهها متناسب است و در صورت استفاده نكردن از این موسیقیها، پیدا كردن موسیقی جایگزین كار مشكلی است.
2 - برنامهسازان چون تنها از ساختار مفرح و شاد این موسیقیها بهره میگیرند از محتوای این گروهها یا گرایشات سازندگان آن آگاه نیستند. به غیر از تلویزیون، این موسیقی در برنامههای رادیویی نیز به كرات مورد استفاده قرار میگیرد كه برای نمونه میتوان به رادیو جوان اشاره كرد كه بیش از همه از این موسیقیها استفاده كرده است.
البته به غیر از موسیقیها، تلویزیون تا به حال چندین بار از نشانهها یا مفاهیم شیطانی در برنامههای خود استفاده كرده كه همه به صورت ناآگاهانه بوده است.
برای مثال پخش تیزر تبلیغاتی از موسسهای كه جایزه آن دارای عدد 666 بود یا همچنین شعری كه بارها در یكی از سریالهای شبكه 3 توسط هنرپیشگان خوانده میشد و این عدد در آن به كار رفته بود.
یا همچنین دكور و لوگوی یكی از برنامههای شبانه شبكه 3 كه متناسب با یك نشانه شیطانی بود. این علائم در برنامههای خارجی كودك و نوجوان نیز مورد استفاده قرار گرفتهاند مانند علامت «كرانادو» یا دست شیطان در كارتون مرد عنكبوتی، البته پیش از برنامههای داخلی، فیلمهای خارجی پخش شده دارای مشكل بودهاند كه از آن جمله میتوان به فیلم ارباب حلقهها و هری پاتر و برنامه سینما ماوراء با فیلمهایی مانند كنستانتین و كودك را دعا كن و... اشاره كرد.




 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"



اینترنت

اینترنت به خاطر آن كه رسانهای با قابلیت فعالیتهای زیرزمینی است و ردیابی و شناسایی كاربران در آن عملا غیرممكن است به یكی از رسانههای اصلی شیطانگرایان تبدیل شده و بیشتر گروههای شیطانی برای تبلیغات و بحث و گفتگو از آن استفاده میكنند.
گروههای شیطانپرست در داخل كشور، وبلاگها و سایتهای مختلفی را راهاندازی كردهاند كه از طریق آن به تبادل اطلاعات میپردازند.
عموم گروههای بلكمتال از طریق اینترنت به تبلیغ گروه خود میپردازند، یا موسیقی خود را از این طریق در اختیار علاقهمندان قرار میدهند. همچنین همه برنامهها یا میتینگها از طریق اینترنت تنظیم میشوند.
ارتباط با كلیساهای شیطانی یا شیطانپرستان خارجی یا سایر گروههای متال دیگر نیز از همین طریق صورت میپذیرد.


100915050663.jpg



لباس و زیورآلات

لباسهای گروههای متال یا گروههای شیطانی دارای لوگوی گروههای موسیقی متال یا نشانههای معروف فرقههای شیطانی مانند پنتاگرام، صلیب برعكس، 666 و... میباشد.
این لباسها از خارج از كشور، مثلا از دبی یا تركیه وارد ایران شده و توسط تعداد خاصی فروشنده لباس كه كار اصلی آنها فروش این لباسها میباشد، به فروش میرسد.
فروش این لباسها با توجه به این كه محدودیتهای زیادی برای دسترسی به آنها در داخل وجود دارد، برای فروشندگان سودآور میباشد. لباس گروههای شیطانی معمولا به رنگ سیاه بوده و به صورت تیشرت و شلوار تنگ و چسبان میباشد.
كفش پسران به صورت پوتین و دختران به صورت چكمههای چرمی با ساقهای بلند است. كفشهای غیرپوتین نیز به صورت یك لنگه قفل و یك لنگه كلید نیز است.
در بین آرایشها معمولا آرایش و میكاپ به شكل تیپ جنس مخالف دیده میشود، مثلا در مورد مو، پسران مانند دختران و دختران مانند پسران آرایش میكنند




 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"


images

[h=2][/h]
زیورآلات


زیورآلات مورد استفاده جوانان علاقهمند به صورت انگشتر تكبند یا تمام بند، انگشترهای اسكلتی، گردنبند، لبگیر، دستبند یا مچبندهای چرمی، دستبندهای تیغدار، لنزهای چشمی شیطانی، گوشواره و... است.
این انگشترها معمولا دارای جنس نقره و به شكل علائم شیطانی یا علائم و لوگوی گروههای شیطانی و یا علائم اسكلتی و وحشتناك میباشد كه معمولا به شكل الهههای شیطانی هستند.
این زیورآلات عمدتا توسط فروشندگان اجناس نقره در كشور به فروش میرسند و معمولا مغازههای خاصی اقدام به فروش آنها میكنند.
لازم به ذكر است كه بیشتر فروشندگان با آگاهی قبلی اقدام به فروش این لباسها یا علائم میكنند و تنها عده كمی از آن آگاهی ندارند، چرا كه به مرور زمان فروشندگان در تماس با خریداران، آنها و گرایشاتشان را خواهند شناخت.
عدهای از این فروشندگان گاه حتی از مشتریان خود سفارش ساخت علائم خاص یا خرید لباس با فرمهای خاص را نیز دریافت میكنند. البته تعدادی مغازه خیاطی نیز وجود دارند كه با دستگاههای كامپیوتری خود علائم و نشانهها یا كلمات و لوگوهای خاص را روی لباس مشتریان میدوزند.

images



آرایشگاهها


در خارج از ایران و در كشورهای غربی، كلوپهای خاصی هستند كه اقدام به میكاپ و آرایشهای شیطانی میكنند. گاه این آرایشها ساعتها طول میكشد. كارشناسان در بررسی این تیپها و مدلها به آنها زیباییشناسی شیطانی میگویند كه منظور آرایش به صورت هر چه زشتتر شدن میباشد.
در ایران در حال حاضر تعدادی آرایشگاههای زیرزمینی در این زمینه فعال هستند. مدل موی شیطانی در ایران فعلا به صورت موی خیلی بلند یا بدون مو (طاس) است. عدهای از جوانان علائم شیطانی را روی سر خود به صورت منفی و مثبت درمیآورند. در تیپهای شیطانی مدل مو، لباس، كفش و زیورآلات حتما باید با هم هماهنگ باشند، مثلا در مورد لباس، اگر لباس به جای تنگ بودن گشاد باشد از تیپ متال وارد تیپ رپ میشویم.
در حال حاضر عده قابل توجهی از جوانان از مدلهای شیطانی مانند موهاك، قارچی، طاووسی و... استفاده میكنند ولی چنانچه آنها از نظر لباس نیز تیپهای شیطانی نداشته باشند، نمیشود به آنها شیطانپرست اطلاق كرد، چرا كه در حال حاضر عدهای از جوانان كه ممكن است اصلا گرایشات شیطانی نداشته باشند از این مدل موها جهت جلب توجه و... استفاده میكنند .


 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"





images

محصولات صوتی و تصویری شیطانی


همانطور كه قبلا هم به آن اشاره شد آنچه بیش از همه یك شیطانپرست یا متالباز را در بین همگروهان خود قدرتمند میسازد، میزان آرشیو سیدها یا دیویدیهای صوتی و تصویری اوست. معمولا متالبازها خساست بسیاری در دادن مجموعههای موسیقیایی یا مستندات شیطانی خود به یكدیگر دارند، مخصوصا اگر آن كلیپ یا برنامه، كمیاب نیز باشد. این محصولات یا از طریق ماهواره، یا از طریق كشورهای همسایه، یا از طریق دانلودهای اینترنتی به دست علاقهمندان میرسد.
تعدادی از این سیدیها به صورت آزاد در فروشگاههای سطح كشور به فروش میرسند و تعدادی از آنها كه دارای جنبههای منفیتری هستند، به صورت دست به دست یا از طریق فروشندگان خانگی به فروش میرسند.
در بین این محصولات معمولا سیدیهایی از تصاویر مستند جنایات دیكتاتورهای بزرگی مانند هیتلر یا صدام حسین نیز به چشم میخورد یا در این فیلمها تصاویر چندشآور قربانیان حوادث و سانحههای مرگباری كه خشونت در آنها موج میزند مانند صحنههایی از كشتار و شكنجهها یا اعدامهای جنگی، یا تجاوزهای خشن، آزار حیوانات و... به وفور یافت میشود.


 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"


images



هالیوود و شیطانپرستی

در تاریخ سینما فیلمهای متعددی در مورد شیطانپرستی، گروههای ضدزن، خونآشامها، مردهخوارها و... ساخته شده است. برای بعضی همیشه این معما بوده است كه آیا اول چنین گروههای شیطانی وجود داشتهاند و بعد از روی آنها فیلم ساخته شده است یا اول چنین فیلمهایی ساخته شده است و بعدا چنین گروههایی به وجود آمدهاند. از فیلمهای مطرح كار شده در گذشته میتوان به دروازه نهم، بچه رزماری و دراكولای برام استوكرز یا از مدلهای قدیمیتر آن به نمایشنامههای فاوست، دكتر فاستوس و... اشاره كرد.
در حال حاضر در هالیوود فیلمهای شیطانی متعددی ساخته میشوند كه موضوع عمده آنها *** و خشونت است. در این فیلم، شكنجه، تجاوز، سنگدلی و بیرحمی موج میزند. در كنار آن فیلمهایی با موضوع مردهخواری، خونخواری و... ساخته میشوند كه مخاطب اصلی آنها علاقهمندان به موسیقی متال و گروههای شیطانی هستند.
برای مثال میتوان به فیلم هشت میلیمتری فیلمهای اره اشاره كرد كه موضوع اصلی آنها خشونت و تجاوز است. ادامه ساخت این فیلمها گاه به شمارههای 4 و 5 میرسند. برای مثال به طالع نحس 3 یا اره 5 میتوان اشاره كرد.
آنتوان لاوی قبلا در فیلم بچه رزماری بازی كرده بوده و در دهه اخیر نیز فیلم مستندی با عنوان شیطان سخن میگوید از او ساخته شده است.
در حال حاضر بسیاری از گروههای شیطانی درباره گروه خود فیلم سینمایی ساختهاند و بسیاری از كارگردانان با امكانات زیاد در خدمت آنها برای ساخت كلیپهای پرخرج شیطانی هستند. گاه ساخت یك كلیپ چند دقیقهای با قیمت ساخت یك فیلم سینمایی تمام میشود.
برای مثال میتوان به كلیپهای مرلین منسون اشاره كرد كه در نهایت ظرافتهای برنامهسازی و كارگردانی ساخته شدهاند. در حال حاضر بسیاری از گروههای شیطانی، آهنگساز فیلمهای مطرح جهانی هستند. برای نمونه میتوان به فیلم ماتریكس یا بزرگراه گمشده اشاره كرد كه آهنگسازی آن توسط مرلین منسون كار شده است.
در حال حاضر موسیقی سكانسها یا فیلمهای ترسناك و دلهرهآور عموم فیلمها توسط شیطانپرستان ساخته میشود. در داخل كشور خودمان ایران هم موسیقی سریالهایی با موضوعات شیطانی توسط آهنگسازان موسیقی متال كار میشود و در داخل سریالهایی كار شدهاند كه مانند برنامهها و فیلمهای غربی در ترویج شیطانگرایی موثر بودهاند.
در اروپا نوعی تفكر از طریق این فیلمها به مردم تزریق شده است كه ترویج شیطانگرایی پرخطر است. آن تفكر به این صورت است كه شیطان در جهت دخالت در امور روحی و مادی دارای قدرتهای زیادی است. مثلا قادر است در جسمی حلول یا تناسخ داشته باشد یا این كه میتواند اجسام را به حركت درآورده و در زندگی عادی مردم دخالت كند. طبق احكام اسلامی شیطان فقط توانایی وسوسه كردن انسان را دارد و بس.
اما در برخی فیلمها كه در چند سال گذشته پخش شدهاند به نوعی این تفكر غلط را به مخاطب القاء كردهاند كه شیطان قادر به دخالت یا تغییر در امور مادی است.
در فیلمهای غربی این نگرش كه تا حدودی با تفكر مسیحی نیز همخوانی دارد به تماشاگر القاء میشود و این خود زمینهساز گرایش به شیطان جهت در امان بودن از او یا كسب قدرت از او است.
از نمونه فیلمهای غربی در این زمینه میتوان به فیلم «كنستانتین» یا فیلم «جنگیر» اشاره كرد كه هر دو از تلویزیون یا آنونسهای متعدد پخش شدهاند.


 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"

250sglx.jpg


پراكندگی جغرافیایی گروههای شیطانی

علاقهمندان به موسیقی بلك متال یا گروههای شیطانپرست عموما در مناطق یا استانهایی از كشور بیشتر از جاهای دیگر تمركز جمعیتی دارند، حتی این مساله درباره پاتوق ها نیز صادق است.
این گروهها در بین ارامنه و مسیحیان در قیاس با ادیان دیگر در ایران از جمعیت قابل توجهی برخوردار هستند.
در این مناطق گروههای ضدمسیحی كه خود را با نام آنتی كریست معرفی میكنند، دیده میشوند. این گروهها در مناطقی كه سكونت دارند بر جوانان دیگر تاثیرگذار هستند. به شكلی كه در مجاورت آنها عدهای از جوانان ادیان دیگر نیز خود را آنتیكریست یا ضد مسیح معرفی كرده و با آنها همفكر میشوند.
در داخل كشور و حتی در دنیا میتوان گفت كه گروههای ضدزرتشتی یا ضد یهودی وجود ندارند. البته در دنیا گروههای ضداسلامی نیز وجود دارند كه نسبت به گروههای ضدمسیحی بسیار كم تعداد هستند.
هدف از بیان این مطلب این است كه شیطانپرستان و كلا سایر گروههای منحرف در كشور دارای پاتوقهای خاص و ویژهای هستند كه این نكته خود بیانگر انتقالی بودن گرایش به این جریانات است، به شكلی كه جوانان آن را با همنشینی و مجاورت با دوستان و همسالان خود به یكدیگر انتقال میدهند و معمولا در بین این جوانان گرایش ذاتی یا استعدادی برای جذب به این گروهها وجود ندارد.


 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"





images


اقدامات و مراسم گروههای شیطانپرست در داخل كشور



در بین این گروهها رفتارهای عمومی مختلفی شایع هستند، بعضی از این رفتارها حالت فردی، بعضی حالت جمعی و بعضی از آنها مشخص نیستند كه به صورت فردی یا جمعی انجام میشوند.
عموم رفتارها در ابتدا از جدیتی برخوردار نبوده و به خاطر جلب توجه صورت میگیرند ولی در ادامه با استمرار و تكرار، حالتی جدی به خود میگیرند و خطرناك میشوند.
بعضی از رفتارها در علاقهمندان در حالت باور و اعتقاد وجود داشته و كمتر عملی میشوند و معمولا در حالت شایعه قرار دارند و حتی ما نمیدانیم كه آیا این رفتار توسط آنها به انجام رسیده یا نه و اگر انجام شده چند بار بوده و چقدر شیوع داشته است.
چیزی كه مسلم است این است كه این رفتارها در بیشتر این جوانان مشترك است و همه از این رفتارها صحبت به میان میآورند. معمولا شایعات مشترك هستند و عده زیادی ادعا دارند كه این رفتارها را از خود بروز دادهاند یا از دیگران دیدهاند.
به طور كلی اقدامات و رفتارهای زیر در بین شیطانگرایان عمومیت دارد:
1 - بیاعتقادی به خدا، دین، آخرت، پیامبران و ...
2 - اهانت به كتب مقدس و مخصوصا كتاب انجیل كه معمولا آن را یا پاره میكنند یا میسوزانند و ...
3 - اهانت به علامتها یا اشیاء یا اماكن مقدسه، مثلا برعكس كردن صلیب حضرت مسیح یا اهانت به قبلهگاه مسلمین یا نوشتن جملاتی روی كلیساها و...
4 - اغفال دختران با اقدام به آزار و و اذیت و رابطه جنسی همراه با خشونت با آنها به خاطر عقاید ضد زنی و ابرمردی.
عده زیادی از این گروهها با خشم زیاد اعلام میكنند كه از زنها متنفرند و هیچ رابطهای با آنها بجز خشونت یا تجاوز نمیتوانند داشته باشند. عدهای از آنها معتقد هستند كه زنان موجوداتی پست و ضعیف هستند كه فقط جهت ارضای غرایز مردان آفریده شدهاند و نباید بیش از این به آنها بها داد.
در موسیقی بلك متال گروههای زیادی وجود دارند كه بر ضد زنان شعر میسرایند یا آهنگ یا كلیپ میسازند. در این كلیپها به وحشیانهترین شكل ممكن به زنان توهین شده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار میدهند.
به خاطر همین تفكرات در این موسیقی است كه در غرب هرجا دختر یا زنی مفقود میشود یا مورد تجاوز یا قتل قرار میگیرد ابتدا شیطانپرستان و متالبازها را مقصر میدانند.
در غرب شایع است كه شیطانپرستان جهت انجام مراسم خود باید دختران باكره یا زنان را قربانی كرده یا در راه شیطان به آنها تجاوز كرده، آنها را باردار سازند.


 
بالا