شیطان پرستی در ایران

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"


جالب آنجاست كه بعضی از خوانندگانی كه در كلیپهای خود به آزار و اذیت زنان میپردازند خود در انگشتشان حلقه ازدواج دارند یا در پشت صحنه كارهایشان میبینیم كه نامزد یا همسر دارند.
عدهای از شیطانپرستان از اینكه مردم مسائلی مانند قتل و جنایتهای خشن و وحشتناك را به آنها نسبت میدهند ناراحت هستند و آنها را شایعه میدانند ولی عدهای از آنها، آن را پذیرفته و اعتراف و اقرار به انجام چنین كارهایی میكنند.
بعضی از این قتلها و جنایات فقط متوجه زنان و كودكان نیستند. بلكه در بین اقشار دیگر جامعه نیز دیده میشوند. برای مثال به نمونههایی از آنها كه توسط یك مستند به نام «زنگهای دوزخ» گزارش شدهاند، توجه كنید.
تامی سالیوان در سال 1988 در نیوجرسی در حالی كه فقط 16 سال داشت به طرز وحشتناكی مادر خود را با چاقوی پیشآهنگیاش میكشد. او دو دست مادرش را قطع و صورتش را از جمجمه جدا كرده، پس از این كار به طرز وحشیانهای رگ و دست خودش را میبرد، به شكلی كه دستش از بدن جدا میشوند.
طبق گزارشهای پلیس او به موسیقی متال و جادوگری علاقهمند بوده است.
در 12 آوریل 1985 یك پسر 14 ساله طرفدار گروه آیرن میدن سه نفر را كشت. او علامت 666 را بر سینه خود خالكوبی كرده بود.
یا مثلا شخصی به نام ریچارد رامسیس جنایتكار بدنام كالیفرنیایی كه عده زیادی را با كارد به قتل رسانده و تحت تاثیر گروهی به نامac/dc بوده است. او علامت پنتاگرام كه یك نشانه شیطانی است روی بدن قربانیان یا دیوار خانه آنها میكشیده است.
نمونه دیگر، موردی است كه در فیلم مستند مایكل مور «بولینگ برای كلمباین» شاهد تصاویری از آن بودهایم. در این فیلم دو جوان دبیرستانی كه 16 و 17 ساله به نظر میرسند از كمپانیهای اسلحهسازی آمریكا چند عدد اسلحه سنگین مسلسل، نارنجك و ... خریداری میكنند و روز بعد در مدرسه با این سلاحها 12 تن از همكلاسیهای خود را به قتل رسانده و عده زیادی را نیز مجروح میسازند. بعد از این جنایت، اقدام به خودكشی میكنند.
كنود خبرنگار، محقق و گزارشگر برنامه تلویزیونی در مستند زنگهای دوزخ چنین میگوید:
«چرا ما میلیاردها دلار صرف تبلیغات میكنیم، چون مردم به تبلیغات پاسخ میدهند. این موسیقی هم نوعی تبلیغاته و من بچههایی را دیدم كه به این تبلیغات پاسخ دادند، من آنها را روی سكوی سردخانه دیدهام.»
در ایران ما نمیدانیم كه چه تعدادی از قتلهای وحشیانه و مرموز كه به صورت كشفنشده باقی ماندهاند به دست شیطانپرستان صورت گرفته یا میگیرند. البته عموما تصور میشود كه آنها فقط ادعای انجام چنین كارهایی را دارند و هرگز توانایی انجام آن را ندارند.
5-كشتن و آزار حیواناتی مانند سگ، گوسفند و گربه به صورت دار زدن، سر بریدن، سوزاندن و ...
این مساله به كرات در بین جوانان شیطانگرا اتفاق افتاده و خود به آن اقرار كردهاند. این اتفاق در بسیاری از كلیپها و حتی لایوهای زنده متال رخ داده است مانند منفجر كردن یك حیوان با دینامیت یا له كردن جوجهها با كفشهای آهنین و...



 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"




6- برگزاری مراسم خودزنی و بعد از آن خوردن خون خود یا دیگری خودزنی
بین جوانان علاقهمند به موسیقی متال از رواج بالایی برخوردار است. این خودزنیها به شكلهای مختلف در بین پسران و دختران دیده میشود. خودزنی در گذشته یكی از مراسم خاص شیطانپرستی بوده است كه با آن شیطانپرستان سعی كردهاند توجه شیطان را به خود جلب كنند.
خوانندگان و گروههای زیادی در موسیقی وجود دارند كه اقدام به خودزنی میكنند. ستارگان موسیقی متال مانند «سیدو شیز» یا «آلیس كوپر» ستاره هویمتالراك مرتكب آن شدهاند یا حتی ایگی پاپ یكی از خوانندگان پانك كه شیشه شكسته آبجو را روی صحنه روی پوست سینهاش میكشد. این خودزنیها گاه به حالت خودكشی نیز نزدیك میشود. حتی شایعاتی در مورد بعضی از گروههایی كه اقدام به قطع اندام بدن خود كردهاند شنیده میشود و حتی عكسهایی در اینترنت درباره آنها وجود دارد.
خونخواری نیز در بین علاقهمندان رواج دارد ولی به نسبت كمتر از خودزنیهاست. خونخواری در بین علاقهمندان شیطانپرستی در ایران یا در بین خوانندگان درخارج اصلا شایعه نبوده و واقعیت دارد.
خونخواری یكی از مراسم خاص شیطانپرستان است كه در آن خود خون یا خون را همراه با شراب مینوشند. این مراسم را شیطانپرستان به خاطر تمسخر مراسم شام آخر حضرت مسیح انجام میدهند كه ایشان (مسیح) به قول مسیحیان در آن مراسم فرمودهاند: از این شراب بنوشید كه همانا خون مناست. البته لازم به ذكر است كه خودزنی در بین بعضی جوانان درغیر از گروههای شیطان پرست نیز رواج دارد. خودزنی در بین بیماران روانی، زندانیان یا جوانانی كه میخواهند شجاعت و جسارت خود رابه بقیه نشان دهند هم دیده میشود.
گاهی اوقات خودزنی در بین علاقهمندان متال بعد از مصرف مشروبات الكلی یامصرف مواد مخدر یا مواد روانگردان اتفاق میافتد كه عدهای از آنها این عمل را بعد از مصرف، مرسوم قلمداد میكنند. عدهای از جوانان علاقهمند به موسیقی متال علت خودزنی را جدای از جلب توجه، به افسردگی و مشكلات روحی نیز نسبت میدهند.

 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"

images


مصرف مواد مخدر

در موسیقی متال كه در آن عموما به مسائل ماوراءالطبیعه پرداخته میشود هیچ چیز به اندازه مواد مخدر رواج ندارد. البته یكی از توجیهات آنها برای مصرف مواد، نیرو گرفتن از مواد برای خلق آهنگ یا سرودن اشعار ماورایی است.
مصرف مواد در بین علاقهمندان از همان ابتدای ورود موسیقی شروع میشود و عده كمی از جوانان هستند كه علیرغم ورود به این موسیقی درگیر اعتیاد نشدهاند.
بسیاری از ستارگان راك، جان خود را بر سر مصرف مواد از دست دادهاند، عدهای از آنها كه از بزرگترین خوانندگان یا نوازندگان موسیقی راك هستند بر اثر مصرف زیاد فوت كردهاند. افرادی همچون جیمیه ندرمیكس، جیمی شاپلینف، كیت مون، جام بانا، باب مارلی و ...
كارشناسان معتقد هستند كه یكی از دلایل شیوع مصرف مواد مخدر در بین خوانندگان راك و متال این است كه چون پخشكنندگان مواد مخدر در دنیا هیچ رسانهای برای تبلیغ مواد خود ندارند این مواد را به صورت رایگان و به مقدار بسیار در اختیار خوانندگان و نوازندگان متال قرار میدهند تا آنها با مصرف آن، آن را بین جوانان رواج دهند.
عموما تماشاگران برای نشان دادن محبت خود به خواننده در هنگام اجرا یا بعد از آن به او مواد مخدر هدیه میدهند تا به این صورت علاقه خود را به او نشان دهند.
در حال حاضر جوانان در ایران در كنار مصرف مواد مخدر گیاهی، از داروها و مواد مخدر شیمیایی خاصی مصرف میكنند.
برای نمونه آنها داروهای خوابآور یا آرامبخشی مانند ترامادول، دیازپام، كلرازپام، اگزوزپام، بیپری میدین یا... را به تعداد بالا گاه به اندازه یك برگ قرص مصرف میكنند و به نشئگیهای 24 ساعته یا چند روزه میروند. داروخانهها عموما باید با نسخه پزشك این داروها را در اختیار آنها قرار بدهند ولی متاسفانه این طور نبوده و آنها به صورت آزاد این داروها را به مشتریان میفروشند. مصرف این داروها آن هم با تعداد بالا در حد یك برگ یا 2 برگ آثار ویرانكنندهای بر تن یا جسم آدمی دارند.




 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"


تخریب اموال عمومی


علاقهمندان به این موسیقیها به خاطر افكار و عقاید آنارشیستی گاه اقدام به تخریب و غارت اموال عمومی از جمله باجههای تلفن، عابر بانكها و... میكنند.
كلام آخر
حاصل كلام این كه تلاش سپاهیان شیطان در امر تهاجم فرهنگی، تلاش دوباره و چند باره آنها پس از شكستهای نظامی و اقتصادی است.
قدرتهای مستكبر دنیای زر و زور در طول تاریخ بشریت راههای بسیاری را برای از بین بردن قدرت معنویت و دین امتحان كردند تا بتوانند دنیای مطلوب خود را بسازند، دنیایی بدون دین و تهی از اعتقادات تا اهداف سیاسی و اقتصادی آنها بیش از پیش تامین شود. آنجا كه انواع بمبهای شیمیایی و تحریمهای اقتصادی و ترورهای فردی و جمعی نمیتواند وحدت ملی و اسلامی جوانان ایرانی را درهم شكند، شاید ایجاد گروههای تخدیری بتواند آنها را پراكنده كند و جامعه اسلامی را به ورطه فنا و نابودی بكشاند. بدون شك حفاظت و حراست مسوولان از مرزهای فرهنگی باز هم مثل گذشته خواب شیرین سلطه مستكبرین را آشفته خواهد كرد.




 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"

images


چندی پیش یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطانپرستی در جامعه هشدار و خبر داده بود که اکنون بیش از 70 فرقه شیطانپرستی در کشور فعال هستند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان، شيطان پرستي اکنون در حال انتقال نمادها به جامعه است و بزودي به انتقال ايدئولوژي نیز خواهد پرداخت. شيطان پرستي داراي يک جهان بيني بوده و شیطان پرستان براي اثبات حقانيت خود شواهد زيادي دارند و در مواردی مي توانند افراد 6 تا 60سال را با خود همراه کنند. بر پایه این گزارش، شیطان پرستان اکنون در دانشگاه ها و بين دانشجويان رخنه کرده و به اجراي برنامه ها از جمله کنسرت در دانشگاه مي پردازند. شیطان پرستان، شيطان را به عنوان قدرت غالب در جهان مي دانند و اگر کسي مي خواهد در جهان خوب زندگي کند بايد با شيطان باشد به طوريکه معتقدند راه خدا از طريق ارتباط با شيطان مي گذرد! اما نکته جالب توجه در این میان اینست که آنها از طريق تهيه فيلم و موسيقي، شيطان پرستي را ترويج مي دهند و اکنون اين موسيقي در ميان تعدادي از جوانان دست به دست مي شود. مظاهري سيف، نویسنده و جامعه شناس در این باره می گوید: ستاره پنج پر، دو مثلث معکوس روي هم (ستاره داود)، صليب معکوس ( ضد مسيحيت) و نشانه آمون خداي مصريان را ازجمله نمادهاي پيروان شيطان پرستي است. وي همچنین تاکید می کند: بايد براي مقابله با اين فرقه ها، موج فرهنگي در کشور ايجاد شود تا ماهيت اين فرقه هاي انحرافي هر چه بيشتر به جامعه شناسايي شود.






 
بالا