رئیس جمهوری انتخاب کنیم که ذره ای بوی آیت الله بهجت را بدهد

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]رئیسجمهوری انتخاب کنیم که ذرهای بوی آیتالله بهجت را بدهد[/h]
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، حجت الاسلام پناهیان عصر دیروز در چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت در مهدیه رشت، با اشاره به نامگذاری سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: مردم باید رئیس جمهوری انتخاب کنند که ذرهای بوی آیتالله بهجت را بدهد.

IMAGE634915158486690380.jpg


وی با بیان اینکه مسئولان، مسئولیت بیتقواییها را در جامعه به عهده دارند، گفت: تقوای رئیس جمهوری باید از امام جمعه بیشتر باشد، زیرا این مسئولیت را نمیتوان بدون تقوا به عهده گرفت.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه روح مومن با نماز عظمت پیدا میکند، گفت: بعضی ها وقتی خودخواه میشوند، میگویند با اسرائیل کاری نداریم و این در حالی است که این افراد خود را در حد نامزدی ریاست جمهوری میدانند.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه آیتالله بهجت به دنبال بزرگ کردن مقام انسانها بود، تصریح کرد: انسانهای کوچک در سیاست صلابت ندارند و سیاسی بودن، روح بزرگ میخواهد.

وی گفت: بزرگ شدن روح موجب سیاسی شدن انسانها می شود و این انسانهای بزرگ مسئولیت تقویت خط مقاومت را به عهده میگیرند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله بهجت به مسائل عالم و منطقه حساس بودند و این نشان از عرفان ایشان بود.

پناهیان خاطرنشان کرد: فرمان مقام معظم رهبری و پیام آیتالله بهجت، عامل پیروزی مقاومت و حزبالله لبنان در جنگ مقابل رژیم صهیونیستی بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستند و آیتالله بهجت بیتردید دومین شخصیت معنوی نظام محسوب میشود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ابعاد معنوی مقام معظم رهبری برای مردم پوشیده است و ایشان همیشه آیتالله بهجت را پشتیبان و تکیهگاه نظام میدانستند.

پناهیان گناه را ویژه انسانهای حقیر برشمرد و گفت: خدا کشور را از دست سیاسیون ضعیفی که میخواهند ذلیلانه با آمریکا رابطه برقرار کنند، نجات دهد.

وی اضافه کرد: بعضی از سیاسیون ذلیل و حقیر میخواهند با آمریکا رابطه برقرار کنند.

این استاد حوزه در پایان انسان را عاشق عظمت خداوند توصیف کرد و گفت: ارتباط عمیق مردم با آیتالله بهجت مربوط به شعاع نوری ایشان است.
 

زینب

کاربر حرفه ای
"بازنشسته"
حالا کدومشون یه ذره بوی ایت الله بهجت رو میده؟ /:)

هرکی میدونه لطف کنه به منم بگه

ثواب داره/:)
 
بالا