کار مويس در يونايتد آغاز شد/گوارديولا دستيارانش را از بارسلونا انتخاب کرد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کار مويس در يونايتد آغاز شد[/h]
[h=2] سرمربي جديد منچستريونايتد از امروز کار خود را در اولدترافورد آغاز خواهد کرد.[/h]
00944725.jpg

ديويد مويس در ديدار پاياني حضور خود در اورتون با نتيجه 2 بر يک مغلوب چلسي شد.

به گزارش فارس، او از ابتداي فصل آينده روي نيمکت منچستريونايتد خواهد نشست. او امروز به کرينگتن تاون، زمين تمريني يونايتدها خواهد رفت تا در کنار تيم جديدش باشد. البته او اعلام کرده براي کمک به بيل کن رايت، مدير باشگاه اورتون در کنار او خواهد ماند.

مويس در اين مورد گفت: فکر ميکنم طي 2 يا 3 هفته پيش رو 2 شغل داشته باشم. به فينچ فارم (زمين تمريني اورتون) خواهم رفت تا شرايط را از نزديک ببينم و بدانم مربي بعدي که به آن تيم خواهد رفت کيست. بايد تا زماني که اورتون آماده آغاز فصل جديد شود و همه چيز در آن سر جاي خودش قرار داشته باشد در کنار آنها بمانم.

مويس در حالي اورتون را ترک خواهد کرد که 11 سال در اين تيم حضور داشته است. وي در اين مورد افزود: به همه بازيکنان اورتون نگاه کنيد. همه آنها را خودم به اين تيم آوردهام. البته به جز توني هيبرت و لئون عثمان که پيش از من اينجا بودهاند. اميدوارم همه آنها اين احساس را داشته باشند که آمدن به اورتون به سود آنها بوده است. همه بازيکنان، بسيار با کيفيت هستند.


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]گوارديولا دستيارانش را از بارسلونا انتخاب کرد[/h]
[h=2] سرمربي بايرنمونيخ دستيارانش را در اين تيم انتخاب کرد.[/h]
00023406.jpg

بر اساس گزارش روزنامه ورزشي «بيلد»، کارلس پلانچارت به عنوان دستيار پپ گوارديولا در بايرنمونيخ براي فصل آينده خدمت خواهد کرد. گفته ميشود اين مربي ابتداي اين هفته به مسئولان باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که همراه با دومنک تورنت کاتالانها را براي پيوستن به باواراييها ترک خواهد کرد. اين دو نفر پيش از اين زير نظر گوارديولا تيمهاي رقيب را آناليز ميکردند، نقشي که در زمان تيتو ويلانووا در اين فصل نيز ادامه يافت. هرچند خروج آنها رسما اين هفته اعلام شد اما به نظر ميرسد به محض اينکه گوارديولا شغل جديدش را در دست گرفت، انتقال آنها به آلمان قطعي شد.

به گزارش فارس، به هر حال پلانچارت به عنوان دست راست گوارديولا در ماجراجويي جديدش در آلمان فعاليت خواهد کرد.

 
بالا