كشف يك تن ترياك و حشيش از كاميونت حمل كود حيواني

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
كشف يك تن ترياك و حشيش از كاميونت حمل كود حيواني

گروه استان ها- فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف 995 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش از بار كاميونت حمل كود حيواني خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس،سردار "عبدالرضا آقاخاني " صبح امروز با اعلام اين خبر اظهار داشت:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در راستاي طرح ممنوعيت ورود مواد مخدر به كشور و دستگيري سوداگران مرگ، بدنبال اقدامات انتظامي يك دستگاه كاميونت حامل مواد مخدر را در بدو ورود به استان شناسايي كردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان عنوان داشت: ماموران پس از متوقف كردن خودروي ياد شده از بار آن مقدار 995 كيلو گرم مواد مخدر را كه بطرز ماهرانه اي در بين كود حيواني همچنين بدنه خودرو جاسازي شده بود كشف و ضبط كردند.

"سردار آقاخاني" تاكيد كرد: از مجموع مواد مخدر كشف شده مقدار 244 كيلو گرم آن از نوع حشيش مي باشد كه در اين رابطه 4 متهم دستگير و 3 دستگاه خودرو سبك و سنگين نيز توقيف شد.

اين مقام انتظامي در ادامه به خطرناك بودن مواد مخدر چه سنتي و چه صنعتي اشاره كرد و گفت:دشمنان ايران اسلامي قصد دارند با وارد كردن مواد مخدرقشر آينده ساز ما كه همان جوانان غيرتمند ايران اسلامي هستند تخريب كنند در اين زمينه نيروي انتظامي مصمم و با تمام توان نقشه هاي شوم آنان را خنثي و در اين راه تا نابودي كامل آنان طرح هاي خود را به اجرا خواهد گذاشت.

وي در پايان ،اعتياد و تزريق مرگ در شريانهاي جامعه را موجب از بين رفتن ثروتهاي ملي يک کشور محسوب كرد و خاطر نشان کرد:براي پيشگيري از به دام افتادن جوانان به اعتياد ضروري است والدين نظارت غير محسوس بر مراودات فرزندان خويش داشته و اجازه حضور آنان را در هر محفل ناشناخته اي نداده و ارتباط صميمي با فرزندشان داشته و مشکلات روحي و رواني آنان را با مشاوره در ميان بگذارند.

گفتني است، هر چهار متهم بهمراه مواد كشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
 
بالا