شکست نابغه مقابل ستاره چيني

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

تنيس روي ميز قهرماني جهان - فرانسه
[h=1]شکست نابغه مقابل ستاره چيني[/h]
[h=2] نوشاد عالميان نفر اول تنيس روي ميز ايران با شکست مقابل بازيکن چيني از دور رقابتهاي مسابقات قهرماني جهان حذف شد.[/h]
00944702.jpg

مرحله يک شانزدهم نهايي مسابقات تنيس روي ميز قهرماني جهان، امشب در شهر پاريس فرانسه برگزار شد.

به گزارش فارس، در يکي از اين رقابتها نوشاد عالميان نابغه و نفر اول تنيس روي ميز ايران مقابل وانگ هائو ستاره چينيها به ميدان رفت که در پايان با حساب 4 بر يک نتيجه را واگذار کرد تا از رسيدن به جمع 16بازيکن برتر جهان باز بماند.

اين بازيکن چيني رتبه سوم ردهبندي جهاني را در اختيار دارد و چندين بار قهرمان مسابقات جهاني و نايب قهرمان المپيک شده است.

نوشاد عالميان که در حال حاضر رنکينگ 51 جهان را در اختيار دارد حريفاني از پرتغال و فرانسه را شکست داده و راهي يک شانزدهم شده بود.

با حذف عالميان از اين رقابتها پرونده نمايندگان ايران در اين رقابتها بسته شد.

پيش از اين 3 نماينده بانوي تنيس روي ميز ايران و 3 مليپوش مرد از دور رقابتها کنار رفته بودند.


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]عالميان: شکست تلخ است[/h]
[h=2] نفر اول تنيس روي ميز ايران گفت: شکست هميشه تلخ است، چه مقابل نفر اول جهان باشد چه رده پايينتر.[/h]
00940119.jpg

نوشاد عالميان در مورد 2 پيروزي و يک شکست در مسابقات قهرماني جهان اظهار داشت: مسابقات سطح بالايي داشت و من هم بر اساس رنکينگي که داشتم از مرحله مقدماتي معاف بودم. در بازي نخست مقابل حريف پرتغالي که جايگاهش در رده بندي از من پايين تر بود، کار نسبتاً راحتي داشتم و پيروز شدم. بازي اول در هر مسابقهاي حساس است و خوشحالم که اين حساسيت اثري در من نداشت.

به گزارش فارس ، وي در خصوص بازياش مقابل ماتنت فرانسوي عنوان کرد: اين بازيکن نفر اول و قهرمان کشورش بود و مشخص بود که رقابت سختي خواهم داشت. تماشاگران زيادي هم براي تشويق وي آمده بودند، اما اين کار به دليل روحيهاي که دارم، روي من تاثير نداشت و کار خودم را انجام دادم.

نفر اول تنيس روي ميز ايران در مورد اعتراض بازيکن فرانسوي به سرويسهاي وي عنوان کرد: سبک خاصي در سرويس زدن دارم، اما بازيکن فرانسوي چند بار اعتراض کرد که متاسفانه داوران هم خطاي مرا اعلام کردند، اما با اين وجود باز هم پيروز شدم.

عالميان در خصوص اينکه صعودش به جمع 32 بازيکن از نظر کارشناسان موفقيت بزرگي براي وي محسوب ميشود، گفت: من هميشه به اوج فکر ميکنم و در هر مسابقه به دنبال اين هستم که بهترين بازي خود را انجام دهم و به اين فکر نميکنم که حريفم از چه کشوري باشد. اميدوارم مردم و جامعه تنيس روي ميز هم راضي باشند.

وي با اشاره به اينکه وانگ هائو يک استثناء است در مورد شکست مقابل اين بازيکن گفت: مقابل هائو هميشه مشکل داشتهام و در کاپ آسيا نيز به اين بازيکن خوردم و باختم. شايد اين بدشانسي من بود که در جمع 32 نفر با اين بازيکن بازي کردم. براي من شکست هميشه تلخ است؛ چه نفر اول جهان باشد چه رده پايين تر. وانگ هائو نفر سوم جهان است و هر ترفندي را که به کار ميبردم او پاسخ ميداد. البته فکر ميکنم يک گيمي که از او گرفتم بد نبوده باشد.

نابغه تنيس روي ميز ايران در مورد اينکه همه ميگويند براي موفقيت نوشاد عالميان بايد حريفان تمريني مطرحي در نظر گرفته شود، گفت: خودم هم همين نظر را دارم. در اردوي مجارستان با بازيکنان مجاري تمرينات خوبي کردم. حريف تمريني سطح بالا هميشه تاثيرگذار است و اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

 
بالا