از هند جگر خوار تا خوردن قلب يک سرباز )

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"



blank.gif

از هند جگر خوار تا خوردن قلب يک سرباز )

روز گذشته يکي از سربازان ارتش سوريه به دست تروريست ها کشته شد. پس از کشته شدن وي، يکي از تروريست ها شکم او را شکافته و قلب وي را به صورت خام خورد.
28613_1CK3TBQW_pic.jpg
به گزارش شيعه آنلاين، يکي از عجيب ترين حوادث تاريخ اسلام در زمان پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم، خورده شدن جگر "حمزه" عموي پيامبر توسط "هند" همسر أبوسفيان بوده است.

هند که پدر و برادرش توسط حمزه به هلاکت رسيدند، کينه اي شديد از عموي پيامبر در دل داشت از همين رو با پاره کردن شکم وي خوردن جگرش، خواست انتقام خون پدر و برادرش را گرفته باشد.

اين در حالي است که از سوي ديگر تروريست هاي سوريه تاکنون بارها و بارها خود را فرزندان أبوسفيان، يزيد و بني أميه معرفي کرده اند.

با اتفاقي که روز گذشته در سوريه رخ داد، مي توان بر ادعاي تروريست هاي سوريه مبني بر اينکه فرزندان أبوسفيان، يزيد و بني أميه هستند، مهر تأييدي گذاشت.


 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"

blank.gif


28613_QR10XDQC_pic.jpg


ماجرا از اين قرار بود که روز گذشته يکي از سربازان ارتش سوريه به دست تروريست ها کشته شد. پس از کشته شدن وي، يکي از تروريست ها شکم او را شکافته و قلب وي را به صورت خام خورد.

تروريست ها فيلمي که حاوي تصاوير وحشيانه و ضد انساني است از پاره کردن شکم و خورده شدن قلب سرباز کشته شده سوريه در فضاي مجازي منتشر کرده و آن را يک پيروزي بزرگ براي خود عليه ارتش "بشار أسد" رئيس جمهور سوريه معرفي کردند.


 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
blank.gif


تروریست جگرخوار سوری که اخیرا قلب یک نظامی سوری را بعد از کشتن و مُثله کردن خورده بود، در درگیریهای شهر القصیر زخمی شد.

تلویزیون محلی سوریه گزارش داد که خالد احمد ملقب به ابو صقار تروریست جگرخوار سوری که چندی پیش قلب یکی از عناصر ارتش سوریه را در برابر دوربینها خورده بود، در جریان درگیری با ارتش سوریه در شهر القصیر زخمی شده است. ابو صقار پیش از این در گفتگو با مجله آمریکایی تایم اذعان کرده بود که بعد از کشته شدن سرباز سوری، وی را مثله کرده و قلب وی را جدا کرده و به دندان کشید.

ابو صقار یکی از عناصر ارتش موسوم به آزاد سوریه است. اخیرا نواری ویدیویی منتشر شد که نشان میداد ابو صقار از سرکردگان گروهک موسوم به "گردان عمر فاروق" پس از مثله کردن پیکر یکی از سربازان سوری، قلب او را بیرون می کشد و به دندان می گیرد.

سازمان دیدهبان حقوق بشر در واکنشی ضعیف به این ویدیو، از این گروهها میخواهد که نیروهای خود را از ارتکاب چنین جنایت هایی باز دارند.

با وجود افشای مکرر جنایات این گروه ها و انتشار ویدیوها و تصاویر و خبرهای این جنایات، کشورهای غربی و هم پیمانان منطقه ای آنها به ویژه قطر، عربستان و ترکیه همچنان بر ادامه کمک های تسلیحاتی، لجستیکی، آموزشی و مالی به این تروریستها، پافشاری می کنند.
 
بالا