پيروزي شياطين سرخ در آخرين حضور فرگوسن/شکست اتلتيکو مادريد برابر بارسلونا

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پيروزي شياطين سرخ در آخرين حضور فرگوسن[/h]
[h=2] تيم فوتبال منچستر يونايتد قهرمان زودهنگام ليگ برتر انگليس در يک ديدار خانگي به پيروزي رسيد.[/h]
00016861.jpg

در آخرين بازي امشب از هفته سي و هفتم ليگ برتر انگليس تيم فوتبال منچستر يونايتد در شبي که سر آلکس فرگوسن سرمربي آنها آخرين حضور خود روي نيمکت مربيگري در ورزشگاه اولدترافورد را پس از 27 سال تجربه ميکرد موفق شد با نتيجه 2 بر يک و با گل دقايق پاياني فرديناند بر ميهمان خود سوانسي چيره شود.

به گزارش فارس، هرناندز 39 و فرديناند 87 براي منچستر گلزني کردند و تک گل سوانسي را نيز ميچو در دقيقه 49 وارد دروازه شياطين سرخ کرد.

منچستر با اين برد 87 امتيازي شد و سوانسي نيز در امتياز 46 باقي ماند.

قرار است پس از پايان اين بازي سر آلکس فرگوسن جام قهرماني فصل 2012-2013 ليگ برتر انگليس را بالاي سر ببرد و با تماشاگران و هواداران شياطين سرخ وداعي باشکوه داشته باشد.


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
هفته سي و پنجم لاليگا اسپانيا
[h=1]شکست اتلتيکو مادريد برابر بارسلونا[/h]
[h=2] تيم فوتبال بارسلونا مقابل ميزبان خود اتلتيکو مادريد به پيروزي رسيد.[/h]
00036040.jpg

در يک بازي ديگر از هفته سي و پنجم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال اتلتيکو مادريد که خود را براي ديدار حساس شنبه هفته بعد برابر رئال مادريد در فينال کوپا دلري آماده ميکند در حالي در ويسنته کالدرون و در حضور 43 هزار تماشاگر خودي ميزبان بارسلونا بود که آبياناريها در پي تساوي شب گذشته رئال مادريد مقابل اسپانيول عنوان قهرمانيشان در رقابتهاي اين فصل مسجل شده بود.

به گزارش فارس، اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود بارسلونا به پايان رسيد.

آلکسيس سانچز 72 و گابي 80 (گل به خودي) براي بارسا گلزني کردند و تنها گل اتلتيکو را رادامل فالکائو در دقيقه 51 وارد دروازه بارسلونا کرد.

بارسلونا با اين پيروزي 91 امتيازي شد و اتلتيکو مادريد نيز با 72 امتياز در مکان سوم جدول رده بندي لاليگا باقي ماند.


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]فرگوسن :روني مي خواهد منچستر را ترک کند[/h]
[h=2] سر الکس فرگوسن يکشنبه شب اعلام کرد وين روني، مهاجم تيم فوتبال منچستريونايتد خواستار انتقال به تيم ديگري شده است.[/h]
00016861.jpg

سر الکس فرگوسن که به تازگي کناره گيري خود را از تيم فوتبال منچستريونايتد، قهرمان اين فصل ليگ برتر انگليس اعلام کرده است، يکشنبه شب پس از آخرين حضور خود بر روي نيمکت مربيگري شياطين سرخ در ورزشگاه اولدترافورد در برابر تيم سوانسي گفت وين روني مي خواهد منچستر را ترک کند.

فرگوسن در پايان بازي منچستر يونايتد و سوانسي که با نتيجه دو بر يک به سود قهرمان ليگ برتر انگليس تمام شد، در گفتگو با شبکه ورزشي اسکاي اسپورت تصريح کرد:« من فکر نمي کنم که وين روني مايل بود بازي کند زيرا او خواستار انتقال خود از منچستر شده است و مي خواهد در اين باره فکر کند. من فکر مي کنم که اين ايده خوبي است.»

نام وين روني در فهرست بازيکنان منچستريونايتد در بازي شب گذشته در برابر سوانسي ديده نمي شد. فرگوسن اسکاتلندي که در پايان اين فصل براي هميشه با نيکمت مربيگري شياطين سرخ خداحافظي خواهد کرد، گفت :« ما مايل نيستيم که وين روني با دلخوري باشگاه را ترک کند. روني در هفته هاي اخير کمي احساس ناراحتي مي کند. ما بايد شرايط او را درک کنيم و درباره او تصميم بگيريم.»

روني بيست و هفت ساله پيش از اين نيز در سال دو هزار و ده خواستار جدايي از منچستريونايتد و رفتن به يک تيم ديگر شده بود. وي از مسئولان منچستر انتقاد کرده بود که خواسته هاي وي را تامين نمي کنند اما پس از اين که قرارداد پنج ساله جديدي با تيم امضا کرد و مسئولان باشگاه حقوق بالاتري را براي وي در نظر گرفتند، روني راضي شد در منچستر بماند.

ديويد مويس در فصل بعد در تيم منچستريونايتد جانشين فرگوسن اسکاتلندي مي شود. وي در سال دو هزار و دو در تيم اورتون با روني که شانزده سال داشت، کار مي کرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، روني که در چهارصد و دو بازي براي تيم منچستريونايتد يکصد و نود و هفت گل به ثمر رسانده است، چهارمين گلزن برتر شياطين سرخ محسوب مي شود. روني در سال دو هزار و چهار به تيم منچستريونايتد ملحق شد و با اين تيم موفق شد به پنج بار عنوان قهرماني ليگ برتر انگليس و يک بار نيز در سال دو هزار و هشت به عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا دست يابد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ويلانووا: فصل خوبي داشتيم[/h]
[h=2] ويلانووا، سرمربي بارسلونا يکشنبه شب پس از پيروزي دو بر يک تيمش در برابر اتلتيکو مادريد گفت فصلي که براي يک تيم با کسب عنوان قهرماني در جام باشگاههاي اسپانيا، لاليگا، به پايان برسد، مسلما فصل خوبي براي آن تيم بوده است.[/h]
00942193.jpg

ويلانووا در پاسخ به انتقادهاي تند از عملکرد تيم بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا و شکست هاي سنگيني که در دو بازي رفت و برگشت ( چهار بر صفر و سه بر صفر) در برابر بايرن مونيخ متحمل شد، تصريح کرد:« درست است که در ليگ قهرمانان اروپا در مرحله نيمه نهايي در برابر بايرن مونيخ حذف شديم اما در لاليگا به عنوان قهرماني رسيديم بنابراين بايد گفت فصل خوبي را پشت سر گذاشتيم.»

سرمربي اسپانيايي بارسا که در کنفرانسي مطبوعاتي سخن مي گفت، تاکيد کرد:« ما در ليگ قهرمانان اروپا در فصل اخير براي ششمين بار به مرحله نيمه نهايي رسيديم و مسلم است که دوست داشتيم در اين بازي ها جلوتر برويم. سال آينده نيز براي صعود به مرحله نيمه نهايي براي هفتمين بار کار دشواري نخواهيم داشت.»

ويلانووا در رابطه با وضع جسماني خود و سختي هايي که فصل گذشته به علت ابتلا به سرطان بزاق تحمل کرد و به همين علت دو ماه از مسابقات دور بود، گفت از اين که در حال حاضر در شرايط خوبي به سر مي برد، خوشحال است. وي افزود:« مربيان زيادي نيستند که در تيم بارسا در همان فصل اول حضورشان به عنوان قهرماني در لاليگا دست يافته اند. من سه بار ديگر نيز با گوارديولا به اين عنوان دست يافته ام و هنوز خاطره خوش آن قهرماني ها را از ياد نبرده ام.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، باشگاه بارسلونا نيز يکشنبه شب حال و هواي جشن به خود گرفته بود و مسئولان تيم اعلام کردند قصد دارند روز دوشنبه در خيابانهاي بارسلون عنوان قهرماني باشگاه را جشن بگيرند. اما پيشاپيش شمار زيادي از طرفداران اين تيم يکشنبه شب در اطراف ورزشگاه ويسنته کالدرون اتلتيکو مادريد، جشن و پايکوبي خود را براي قهرماني تيمشان شروع کرده بودند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مسي: از اين که قهرمان شديم خوشحالم[/h]
[h=2] ستاره آرژانتيني بارسلونا خوشحالي خود را از قهرماني تيمش در لاليگا اعلام کرد.[/h]
00943171.gif

ليونل مسي از پروفايل خود در سايت شبکه اجتماعي چيني به نام Tencent Weibo استفاده کرد تا خوشحالي خود را از قهرماني تيمش در لاليگا بيان کند. بازيکن آرژانتيني همچنين به همتيميهاي خود براي ايفاي نقششان در موفقيت آبياناريها تبريک گفت.

به گزارش فارس، مسي در اين وبسايت نوشت: پس از کار بزرگ در يک سال خوشحالم که اين قهرماني را جشن ميگيرم. به همتيميهايم تبريک ميگويم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]آلوس: نمي خواستم مورينيو برود[/h]
[h=2] مدافع برزيلي بارسلونا اعلام کرد که خواهان رفتن سرمربي پرتغالي از رئال مادريد نبوده است.[/h]
00941387.jpg

دني آلوس پس از پايان ديدار تيمش مقابل اتلتيکو مادريد اظهار داشت: دنياي خبرنگاران بدون مورينيو بسياري از تيترهاي خودش را از دست ميدهد. با رفتن مورينيو شما بيشتر از ما چيز از دست ميدهيد. من نميخواستم مورينيو برود زيرا رقابت هميشه خوب است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ديدار اسپانيول و رئال مادريد را نديدم زيرا بازي پورتو و بنفيکا را تماشا ميکردم. قهرماني ما در لاليگا مشخص شده بود. صفحه ديگري به کتاب قطور تاريخ باشگاه اضافه کرديم.

مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: نظر من را درباره نيمار ميدانيد اما اين به من مربوط نيست. اگر پول داشتم، خودم او را ميخريدم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]فان پرسي: فرگوسن بزرگ و باورنکردني است[/h]
[h=2] مهاجم هلندي شياطين سرخ به ستايش از فرگوسن پرداخت و او را يکي از بزرگترين مربيان تاريخ فوتبال جهان دانست.[/h]
00940735.jpg

سرآلکس فرگوسن در ديدار برابر سوآنسي آخرين حضور خود را در اولدترافورد تجربه و براي هميشه با مربيگري شياطين سرخ خداحافظي کرد.

به گزارش ايسنا ، روبين فانپرسي که در فصل جابهجايي تابستاني به منچستريونايتد پيوست، نخستين قهرماني خود را در ليگ برتر انگليس تجربه کرد. او به ستايش از فرگوسن پرداخت و موفقيت خود را مديون او دانست: "ميخواهم از فرگوسن تشکر کنم. او باورنکردني است. فرگوسن مربي بزرگ با شخصيتي والاست. افتخار يک سال حضور در کنار او را داشتم. او يکي از بزرگترين مربيان تاريخ فوتبال جهان است. شايد هم بزرگترين."

فانپرسي در حالي که نخستين فصل حضور خود را در اولدترافورد تجربه ميکند، عملکرد بسيار خوبي داشته و با زدن 25 گل در صدر جدول بهترين گلزنان است. او در فصل جاري به تمام تيمهاي حاضر در ليگ برتر انگليس به جز سوآنسي و نورويچسيتي گل زده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]روسل: بارسلونا هميشه بهترين تيم دنياست[/h]
[h=2] رئيس باشگاه بارسلونا پس از قهرماني کاتالانها تيمش را بهترين تيم دنيا دانست.[/h]
00944682.jpg

ساندرو روسل در توئيتر رضايت خود را از قهرماني باشگاه در لاليگا بيان کرد و گفت: اين قهرماني در ليگ بسيار ويژه است. اين پاداش تمام تلاشها؛ روحيه جنگندگي و استقامت گروه فوقالعادهاي از بازيکنان است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اگر مجبور باشم 2 نفر را براي قهرماني در ليگ نام ببرم، اسم تيتو ويلانووا و اريک آبيدال را به زبان خواهم آورد. قهرماني ويژهاي بود. اين قهرماني پس از پيچيدگيهاي زياد در تاريخ باشگاه بسيار استثنايي بود.

رئيس باشگاه بارسلونا اظهار داشت: فکر ميکنم ما عالي بودهايم. فصل گذشته چندان خوب نبود؛ هرچند قهرمان کوپادلري شديم. بهترين مربي در تاريخ باشگاه از تيم جدا شد. اين چيزي است که قهرماني را بسيار بزرگ ميکند.

وي افزود: معتقدم ما هميشه بهترين تيم دنيا هستيم. هنوز هم بهترين باشگاه اين سيارهايم. به هر حال بايد خودمان منتقد خودمان باشيم.

روسل خاطرنشان کرد: تيتو ديگاه بسيار روشني دارد. همه به او احترام ميگذارند. همهچيز را در مورد تيتو دوست دارم. او فاصلهاي را که با رفتن گوارديولا ايجاد شده بود، پر کرد که وظيفه سختي است.

وي اضافه کرد: چرخه بارسا ادامه مييابد. ستون فقرات باشگاه همان است. پس از بازي با بايرن بسياري از مردم ميخواستند ورزشگاه، تيم و هيئت مديره را به آتش بکشند. فکر ميکنم اکنون احساس آنها فرق مي کند.

رئيس باشگاه بارسلونا گفت: اکنون قهرماني در ليگ را به دست آورديم، ميخواهيم به 100 امتياز برسيم و رکورد تعداد گل را به دست آوريم. اين انگيزه ديگري براي آمدن به نيوکمپ و حمايت از تيم است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]روني خواستار خروج از يونايتد شد[/h]
[h=2] مهاجم مليپوش منچستريونايتد خواستار خروج از اين تيم شد.[/h]
00034558.jpg

الکس فرگوسن تاييد کرده که وين روني درخواست خروج از منچستريونايتد را مطرح کرده است ولي باشگاه به هيچ وجه او را نخواهد فروخت.

به گزارش فارس، روني در پيروزي 2 بر يک منچستريونايتد مقابل سوانسي سيتي از ترکيب تيم بيرون ماند تا گمانهزنيهاي بسياري در مورد ادامه صحبتهاي فروش وي به گوش برسد.

پس از پايان ديدار، فرگوسن تاکيد کرده روني به دليل اينکه درخواست فروشش را به باشگاه ارائه کرده بود، نميخواسته در ترکيب تيم مقابل سوانسي قرار بگيرد.

فرگوسن در اين مورد به اسکاي اسپورتس گفت: فکر نميکنم وين دوست داشت مقابل سوانسي بازي کند زيرا درخواست خروج از باشگاه را مطرح کرده بود. او ميخواست در اين مورد فکر کند. به نظر من ايده خوبي بود ولي فکر نميکنم اجازه دهيم او ما را ترک کند.

وي افزود: بر اين باور هستم که او کمي احساس کرده کسي در باشگاه به او احتياج ندارد زيرا در چند هفته گذشته زمان زيادي را در ترکيب تيم نگذرانده بود.

وين روني که تا سال 2015 با يونايتدها قرارداد دارد، صحبتهاي زيادي در مورد حضورش در پاري سن ژرمن، بارسلونا و چلسي شده است. او پيش از تمديد قرارداد خود در آستانه حضور در چلسي قرار گرفته بود.

 
بالا