کاله، نماينده عراق را هم از پيش رو برداشت

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ببرهاي مازندران در راه قهرماني
[h=1]کاله، نماينده عراق را هم از پيش رو برداشت[/h]
[h=2] تيم واليبال کاله در مرحله ضربدري رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا با نتيجه 3 بر يک گاز عراق را شکست داد.[/h]
00944303.jpg

در مرحله ضربدري رقابتهاي واليبال جام باشگاههاي آسيا تيم واليبال کاله، نماينده ايران به مصاف گاز عراق رفت. اين ديدار با نتيجه 3 بر يک و با امتيازهاي 25 – 15 ، 25 – 18 ، 21 – 25 و 25 – 12 به سود کاله تمام شد.

بدين ترتيب نماينده واليبال ايران بايد در مرحله نيمه نهايي با برنده بازي تيمهاي قزاقستان و ليونگ چين ديدار کند.

مسابقه نمايندگان قزاقستان و چين تا ساعتي ديگر به پايان خواهد رسيد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]عطايي: به اشتباه خود يک ست داديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم واليبال کاله پس از برد سه بر يک گاز عراق گفت: به اشتباه خود يک ست داديم.[/h]
00944543.jpg

بهروز عطايي پس از کسب پنجمين پيروزي متوالي در جام باشگاههاي آسيا، اظهار کرد: بازي خوبي بود. با توجه به اينکه در مرحله پليآف به مصاف گاز عراق رفتيم واقعا نگران نتيجه بودم زيرا ممکن بود در صورت باخت مقابل حريف از صعود به جمع چهار تيم برتر باز بمانيم. عراق تيم ضعيفي نبود. آنها اگرچه خوب نتيجه نگرفته بودند اما مقابل همه حريفان خود، پرقدرت ظاهر شدند. به قزاقستان 3 بر 2 و در گيم پنجم باخته بودند. خوشحالم که اين بازي را هم با برد پشت سر گذاشتيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: تيم ما قدرت بالاتري نسبت به حريف داشت و خوب بازي کرديم. ست سوم هم به اشتباه فردي خود باختيم وگرنه هيچ تيمي در اين تورنمنت نميتواند از ما ست بگيرد.

وي در پاسخ به اين پرسش که دوست داريد در مرحله بعد به مصاف نماينده چين برويد يا قزاقستان خاطرنشان کرد: هر دوي اين تيمها بسيار قدرتمند هستند. قزاقستان با ترکيب کامل تيم ملي خود به اين مسابقهها آمده است. براي ما زياد فرقي نميکند که به مصاف کدام تيم برويم. به نظرم بازي با چين سختتر خواهد بود چرا که يک بار با آنها روبهرو شدهايم و هر دو تيم با شيوهاي متفاوت از مسابقه اول به ميدان ميروند.

عطايي در پايان بار ديگر گفت: ما به اشتباه خود يک ست را واگذار کرديم. حريف تيم جنگندهاي بود و از فرصت استفاده کرد. تنها نگراني من همين است که تيمم بيش اندازه دچار اشتباه شود. ما در روند کلي دچار مشکل نبوديم و حتي در ست سوم هم 21 – 19 از حريف پيش افتاده بوديم و ميتوانستيم پيروز شويم. در مجموع تاکتيکهاي ما اشکالي نداشت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]عبدالستار: گيم سوم را شانسي برديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم واليبال گاز عراق گفت: گيم سوم بازي برابر کاله آمل را با چاشني شانس پيروز شديم.[/h]
00944490.jpg

مصطفي عبدالستار پس از شکست 3 بر يک تيمش برابر کاله آمل و رقابتهاي واليبال جام باشگاههاي آسيا در نشست خبري حضور پيدا کرد و اظهار داشت: تيم ايران بازيکنان بسيار خوبي دارد و بسيار حرفهاي بازي ميکنند. تيم ما هم جوان است و حدود 26 سال است که در آسيا بازي نکردهايم و تنها در ليگهاي عربي حضور داشتهايم. حضور در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا تجربه جديدي براي ما بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: تيم ايران سابقه و قهرماني زيادي در آسيا دارد. اما ما بيشتر در بازيهاي کشورهاي عربي حضور داشتهايم. ايران تيم قدرتمندي است و فکر ميکنم کاله قهرمان اين مسابقات ميشود.

عبدالستار خاطرنشان کرد: باشگاه ما 4 سال است که فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز کرده و فکر ميکنم در آينده بتوانيم با اين بازيکنان تيم خوبي را روانه مسابقات کنيم.

سرمربي تيم واليبال گاز عراق عنوان کرد: در بازي امروز 5 بازيکن ما مريض و ديشب خوب نخوابيده بودند اما با اين شرايط همينکه يک گيم از حريف گرفتيم کار بزرگي کرديم.

وي تصريح کرد: گيم سوم مسابقه را با شانس پيروز شديم در حالي که گيم چهارم هم با همان سيستم بازي کرديم اما باختيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]زريني: کيفيت مسابقات بهتر شده است[/h]
[h=2] قدرتيزن تيم واليبال کاله گفت: حضور پرشمار بازيکنان خارجي در تيمهاي مختلف باعث شده سطح کيفي اين دوره از مسابقههاي جام باشگاههاي آسيا نسبت به گذشته بالاتر رود.[/h]
00944547.jpg

حمزه زريني در نشست خبري پس از پيروزي مقابل گاز عراق و صعود به نيمه نهايي جام باشگاههاي آسيا اظهار کرد: من چند سال است که تجربه حضور در اين مسابقهها را دارم. سال گذشته تنها نماينده قطر از بازيکن خارجي بهره ميبرد اما امسال شاهد هستيد که چند تيم از بازيکنان خوب اروپايي استفاده ميکنند. همين موضوع نشان ميدهد که اهميت مسابقهها براي کشورهاي مختلف بيشتر شده چرا که قهرمان اين رقابتها سهميه حضور در جام باشگاههاي جهان را پيدا ميکند. حضور بازيکنان خوب خارجي در تيمهاي مختلف باشگاهي آسيا موجب شده تا سطح کيفي اين رقابتها نسبت به دورههاي قبل بالاتر رود.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: من دوست دارم که فردا به مصاف قزاقستان برويم چرا که تيمهاي شرق آسيا نظير چين هنوز بر اساس سبک و سيستم 20 سال پيش واليبال بازي ميکنند و کار آنها قدري گيج کننده است اما قزاقستان شفافتر کار ميکند. برنده بازي نمايندگان قزاقستان و چين حريف ما در نيمه نهايي خواهد بود. فرقي نميکند کدام تيم به ميدان بيايد. ما آمادهايم که آنها را شکست داده و به فينال صعود کنيم.

زريني درباره واگذاري يک ست مقابل گاز عراق گفت: اين ورزش واليبال است و هر چيزي ممکن است رخ دهد. قدرت همه تيمها خوب است. تيم عراق چيزي براي از دست دادن نداشت و در ست سوم با تمام وجود بازي کرد. ما هم قدري کار را شل گرفتيم و نتيجه را واگذار کرديم.

زريني درباره علت اينکه چرا هواداران استقبال زيادي از اين مسابقهها نکردند گفت: واقعا استقبال هواداران آن طور که انتظار داشتيم نبود و خيلي خوب از اين مسابقهها استقبال به عمل نيامد. شايد يکي از دلايل اين موضوع راه ندادن خانمها بوده است و شايد هم دوري سالن 12 هزار نفري آزادي موجب شد تا هواداران زيادي به سالن نيايند. تا جايي که اطلاع دارم قرار است در مرحله نيمه نهايي و فينال استقبال بهتري از مسابقهها به عمل آيد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دستبرد به رختکن عراقيها در ورزشگاه آزادي[/h]
[h=2] پس از پايان مسابقه نماينده عراق با کاله آمل، لوازم بازيکنان تيم عراقي در رختکن اين تيم به سرقت رفت.[/h]
00944490.jpg

رقابتهاي واليبال مردان آسيا که از اول ارديبهشت ماه در ورزشگاه آزادي آغاز شده است، امروز با برگزاري ديدارهاي مرحله يک چهارم نهايي پيگيري شد که با پيروزي نماينده کشورمان مقابل گاز عراق همراه بود.

به گزارش فارس، پس از پايان اين بازي بازيکنان عراقي وارد رختکن شده و متوجه شدند که رختکن مورد دستبرد قرار گرفته و لوازم آنها به سرقت رفته است.

به همين دليل بازيکنان عراقي به سراغ مسئولان مسابقه رفته و به اين موضوع اعتراض کردند.

 
بالا