پيروزي کاله ايران مقابل گاز هند

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
فردا؛ ديدار با چينيها

[h=1]پيروزي کاله ايران مقابل گاز هند[/h]
[h=2] تيم واليبال کاله در دور نخست مرحله دوم جام باشگاههاي آسيا مقابل گاز هند به برتري رسيد.[/h]
00944522.jpg

در ادامه مرحله دوم مسابقات واليبال جام باشگاههاي آسيا که در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران در جريان است، تيم کاله امروز به مصاف گاز هند رفت که در پايان موفق شد با حساب 3 بر صفر و با نتايج 25 بر 15، 25 بر 14 و 25 بر 19 مقابل اين تيم به برتري برسد.

به گزارش فارس، نماينده کشورمان در بازي دوم اين مرحله فردا به ديدار ليونينگ چين ميرود.

*نتايج کامل بازيهاي امروز (چهارشنبه)

ازبکستان 3 مالديو 0

چين 1 تايوان 3

قطر 3 ژاپن 1

قزاقستان 3 عراق 2

ايران 3 هند 0

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

واليبال جام باشگاههاي آسيا _ تهران
[h=1]عطايي: چون قدرتمند بوديم راحت پيروز شديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم کاله ايران گفت: در بازي برابر نماينده هند چون قدرتمند ظاهر شديم، توانستيم به راحتي حريف را شکست دهيم.[/h]
00944069.jpg

بهروز عطايي پس از پيروزي 3 بر صفر تيمش مقابل تيم گاز هند در مسابقات واليبال جام باشگاههاي آسيا در نشست خبري حضور پيدا کرد و اظهار داشت: بازي آساني نبود اما ما چون بسيار قدرتمند بازي کرديم حريف نتوانست مانند هميشه عملکرد خود را به اجرا بگذارد. با بازي خوب خود حريف را از جريان مسابقه خارج کرديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: پيش از بازي تحليل خوبي از تيم هند داشتيم و بازيکنان توانستند به خوبي وظايف خود را در زمين مسابقه اجرا کنند، در حالي که دو سوم تيم حريف مليپوش بودند آنها را شکست داديم.

عطايي خاطرنشان کرد: چون ما خيلي خوب بازي کرديم همه فکر کردند پيروزي آساني کسب کرديم در حالي که اينگونه نبود. زماني که ميبينم تيم در حال نتيجهگيري است دست به تعويض نميزنم بلکه وقتي اين کار را انجام ميدهم که تيم تحت فشار باشد. بازيکنان تعويضي بايد در شرايط سخت وارد ميدان شوند تا بتوانند به تيم کمک کنند.

سرمربي تيم واليبال کاله آمل با بيان اينکه هدف ما از حضور در اين مسابقات فقط کسب عنوان قهرماني است، گفت: فقط براي کسب عنوان قهرماني تلاش ميکنيم و چيزي جز قهرماني ما را ارضا نميکند.

اميدوارم بازيکنان بتوانند همين کيفيت را ادامه دهند تا به اين هدف برسيم.

عطايي در خصوص بازي فردا مقابل نماينده چين اظهار داشت: اين تيم چهار بازيکن مليپوش دارد اما چون بازي امروزش را برابر نماينده تايوان واگذار کرده فردا انتحاري بازي خواهد کرد اما ما هم تلاش ميکنيم تا در اين مسابقه هم پيروز شويم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]غلامي: خوب بازي کرديم و پيروز شديم[/h]
[h=2] کاپيتان تيم واليبال کاله ايران گفت: در بازي برابر تيم واليبال گاز هند بسيار خوب بازي کرديم و توانستيم پيروز شويم.[/h]
00944522.jpg

عادل غلامي پس از پيروزي 3 بر صفر کاله برابر گاز هند در مسابقات واليبال جام باشگاههاي آسيا در نشست خبري حاضر شد و اظهار داشت: تمام بازيها براي ما حکم فينال دارد و بايد با تمام قدرت ظاهر شويم در هر بازي قدرت ما بيشتر خواهد شد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: هند تيم خوبي بود اما ما اينقدر خوب بازي کرديم که حريف هيچ حرفي براي گفتن نداشت. هر وقت اراده کرديم، توانستيم پيروز شويم و به هدف خود برسيم.

وي در خصوص اينکه گفته ميشود کيفيت واليبال آسيا افت کرده است، خاطرنشان کرد: من با اين موضوع موافق نيستم بلکه معتقدم چون واليبال ايران پيشرفت کرده است اينگونه به نظر ميرسد که واليبال آسيا افت کرد.

وي ادامه داد: بعد از پيروزي در دو گيم ابتدايي کمي آرامتر بازي کرديم اما توانستيم باز هم حريف خود را مغلوب کنيم.

کاپيتان تيم فوتبال کاله آمل خاطرنشان کرد: بعد مسافت موجب شده که تماشاگران زيادي به سالن مسابقه نيايند اما مطمئن باشيد در بازيهاي آينده 70 درصد از سالن پر خواهد شد.

 
بالا