تکواندو ايران سومين قهرمان خود را از دست داد

  • نویسنده موضوع AiDa
  • تاریخ شروع

AiDa

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
فرزاد عبداللهي هم رباط صليبي پاره کرد
تکواندو ايران سومين قهرمان خود را از دست داد

قهرمان جهان پاي خود را به تيغ جراحان سپرد تا تکواندوي ايران در ماههاي گذشته سومين قهرمان خود را هم به دليل مصدوميت در اردوها نداشته باشد.
00940050.jpg
فرزاد عبداللهي در گفتوگو با خبرنگار ايسنا، در مورد جراحي رباط صليبياش، اظهار کرد: چندي پيش در مسابقات ليگ مصدوميتم تشديد شد و ديگر نميتوانستم به خوبي مبارزه کنم، به همين منظور و براي اين که در آيندهام بتوانم به تکواندوي ايران کمک کنم، مجبور شدم که پايم را جراحي کنم و مدتها بايد دور از ميادين باشم.

وي افزود: اکنون با عصا راه ميروم و تقريبا در استراحت مطلق هستم. هر چند تمرينات بالا تنهام را انجام ميدهم تا عضلاتم افت نکند. طبق اعلام پزشکان حدود دو يا سه هفته ديگر ميتوانم عصا را کنار گذاشته و آرام آرام راه رفتن و دويدن را شروع کنم.

قهرمان تکواندو جهان در پاسخ به اين سوال که آيا با اين شرايط ميتواند در مسابقههاي قهرماني جهان که تير ماه در مکزيک خواهد بود، تيم ملي را همراهي کند؟ به ايسنا گفت: من در دوره گذشته در وزن ششم مدال طلا را کسب کردم که اين اولين مدال تاريخ ايران در اين وزن بود و خيلي دوست داشتم که بتوانم در اين دوره هم اين مدال را تکرار کنم، اما هيچ چيز مشخص نيست. پزشکان گفتهاند که از ارديبهشت ماه ميتوانم تمريناتم را آغاز کنم. بنابراين بايد منتظر بمانم ببينم چه ميشود. تمام تلاشم را ميکنم که سريعتر به ميادين برگردم.

عبداللهي يادآور شد: از اين که نتوانم در مسابقات جهاني همراه تيم ملي باشم، ناراحتم، اما سلامتيام مهمتر است و نياز بود که در اين زمان پايم را جراحي کنم، چرا که واقعا اذيت مي شدم. اگر هم به مسابقههاي جهاني نرسم بازيهاي آسيايي و المپيک بعدي را پيشرو دارم که دوست دارم اين عدم حضور خود در مسابقههاي جهاني را با مدالي که در آن بازيها مي گيرم جبران کنم.

منبع:ورزش3
 
بالا