مهدوي کيا مرد اخلاق شد و سوريان، سليمي و حدادي برترين ورزشکاران 91

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سوريان، سليمي و حدادي برترين ورزشکاران 91

[h=1]مهدويکيا مرد اخلاق شد[/h]
[h=2] در مراسم تجليل از ورزشکاران برتر سال 91 که از سوي شوراي هماهنگي ورزش صداوسيما صورت گرفت، مهدويکيا مرد اخلاق شد و سوريان، سليمي و حدادي به عنوان برترين ورزشکاران انتخاب شدند.[/h]
00943166.gif

مراسم تجليل از برترين ورزشکاران سال 91 از سوي شوراي هماهنگي ورزش صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در محل ساختمان شهداي رسانه سازمان صدا و سيما برگزار شد و در اين مراسم يازده نفر از ورزشکاران المپيکي و پارالمپيکي و قهرمانان جهان به انتخاب 70هزار نفر از مردمي که در نظرسنجي راديو ورزش شرکت کرده بودند به عنوان ورزشکاران، مربيان و ورزشکاران اخلاق برتر سال 91 انتخاب شدند.

به گزارش فارس، اين مراسم با حضور سجادي معاون وزير ورزش، افشارزاده دبيرکل کميته ملي المپيک و خسرويوفا رئيس فدراسيون جانبازان و معلولين و چند تن از مديران سازمان صدا و سيما برگزار شد.

مجيد نديري مدير شبکه راديويي ورزش در اين مراسم گزارشي از چگونگي و نوع انتخاب ورزشکاران برتر سال ارائه داد و اظهار اميدواري کرد که اين مراسم در سال آينده با برنامهاي بهتر برگزار شود.

وي اظهار داشت: 70هزار نفر در نظرسنجي شرکت کردند که تقريباً ميتوان گفت همگي افراد تخصصي ورزش هستند.

همچنين در اين مراسم عبدالحميد احمدي رئيس نويسندگان و عکاسان ورزشي به نمايندگي از اعضاي انجمن ورزشينويسان به ايراد سخن پرداخت و گفت که از ديدگاه رهبري ورزش يک پديده اخلاقي و ارزشي است و ما هم بايد خودمان را با اين باور تنظيم کنيم.

همچنين حميد سجادي معاون وزير ورزش نيز در اين مراسم گفت: افتخار همکاري با آقاي اسکويي که برادر بزرگتر بنده هستند را داشتهام، حرف دل همه ورزشکاران و افتخارآفرينان در ديدار بسيار مؤثر ورزشکاران با مقام معظم رهبري از سوي ايشان زده شد و ما مزد خودمان را نزد ايشان گرفتيم و شايد بتوانيم با اين بيانات منشور ورزش کشور را دنبال کنيم.

وي افزود: اميدوارم پيشکسوتان بيشتر ما را ياري کنند تا فضاي احترام و آقامنشي و روحيه پهلواني و گذشت را در ورزش کشور احياء کنيم. به نظرم مقداري جايگاه پيشکسوتان در ورزش در حال کمرنگ شدن است. جايگاهي که بايد تا آخر عمر زنده نگه داشته شود که اين خواسته رهبري نيز است.

در اين مراسم از يازده ورزشکار تجليل شد که حميد سوريان، بهداد سليمي و احسان حدادي، ورزشکاران مرد برتر سال 91 شناخته شدند. در قسمت خانمها نيز الهه احمدي، ندا شهسواري و سوسن حاجيپور بهترين ورزشکاران سال91 شدند. همچنين عبدالرضا جوکار، سيامند رحمان و زهرا نعمتي بهترين ورزشکاران جانباز و معلول سال 91 شناخته شدند. محمد بنا بهترين مربي سال 91 شد و عنوان بهترين ورزشکار اخلاق سال 91 به مهدي مهدويکيا رسيد.



ورزش3
 
بالا