دانلود مستند آموزش روش مبارزه بروس لی و دفاع شخصی

ادمیرال

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
1311762965_bruce-lee-fighting-methods.jpg


روس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگرفیلمهای رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شدهاست. او همچنین پدر دو بازیگر به نامهای براندون لی و شانون لی بود.

لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلمهای تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلمهای رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلمهای هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلمهای او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.
لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینیها، زیرا در
فیلم
هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملیگرایی چینی ظاهر شد. او در ابتدای امر به یادگیری هنرهای رزمی چینی (کونگ فو) مخصوصا وینگ چون پرداخت.

استاد ونگ شون لیونگ در این فیلم
آموزش
ی به ما حرکات رزمی بسیار زیبا و پیچیده بروسلی را آموزش میدهد در این تمرینات شما با یکی از مشکل ترین و پیچیده ترین سبک های رزمی که مخصوص بروسلی بوده آشنا می شوید. اگر به هنر های رزمی علاقه دارید و در یکی از سبک ها فعالیت می کنید این
مستند
می تواند نکته های چشم گیری برای شما داشته باشد.

دانلود - بخش اول
p30download.com_template_icons_set3_arrow_down.gif
دانلود - بخش دوم
p30download.com_template_icons_set3_arrow_down.gif
دانلود - بخش سوم
 
بالا