All in one سه بعدي HP

فاطمه

داره دوست میشه
"کاربر *ویژه*"
در حالی که بازار کامپیوترهای رومیزی بدون کیس ( All in One ) حسابی داغ و پر رونق شده ، شرکت های مختلف سعی دارند سهم خودشان را از این بازار به دست بیاورند. شرکت HP هم به تازگی محصول جدیدش را با مدلTouch Smart 620 کرده است. این کامپیوتر همه منظوره ، در واقع اولین کامپیوتر All in one سه بعدی شرکت HP می باشد .
HP-TouchSmart-620-3D.jpg

این سیستم ، مجهز به نمایشگر 23 اینچ با وضوح تصویر Full HD است که طراحی جذاب و مدرنی داشته و انتخاب مناسبی برای کاربران حرفه ای و گیمرها می تواند باشد . نمایشگر سه بعدی 23 اینچی Touch Smart 620 قابلیت تغییر زاویه عمودی تا 60 درجه را داشته و تصاویر را با وضوح 1080×1920 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد. دوربینی که در جلوی این دستگاه تعبیه شده ، امکان ضبط ویدئوی سه بعدی را داشته و مبتنی بر تکنولوژی پخش اکتیو شاتر است.

HP-TouchSmart-620-1010in-3D-Desktop-with-Intel-i5-processor.jpg


این دستگاه همچنین مجهز به تیونر تلویزیون بوده و به این ترتیب کاربرانش می توانند از آن به عنوان تلویزیون هم استفاده کنند. پردازنده این دستگاه از نوع Core i5 بوده و حافظه RAM ظرفیت 8 گیگابایتی دارد. ظرفیت هارد دیسک این سیستم برابر 1.5 ترابایت بوده و کارت گرافیک آن مدل AMD Radeon HD 6650 با حافظه ویدئویی 1 گیگابایت است.

منبع : انجمن های سخت افزار
 
بالا