چه کارهای خانمها باعث عصبانیت آقایان می شود

*SAMIRA*

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
میخواهید بدانید واقعا چه چیزهایی آقایان را عصبانی میکند؟ اشتباه نکنید، آنها خانمها را دوست دارند اما در زیر نکاتی وجود دارد که آقایان نسبت به آنها گله و شکایت دارند.


1. وسواس و تفتیش بیش از حد هنگام خرید
چک کردن میوهها درموقع خریدن میوه موضوعی است که آقایان را عصبانی میکند. شاید حق با آنها باشد. آیا واقعا میشود هنگام خرید کنسروها را هم بیش از اندازه چک کرد؟



2. شلوغی و به هم ریختگی ظروف در آشپزخانه
آشپزخانه شلوغ و به هم ریختن ظروف در آشپزخانه شاید تنها موضوعی باشد که تا حد زیادی آقایان را عصبانی میکند.



3. تمیزکردن حمام بعد از رفتن مهمانها
"هرزمانی که ما مهمان داریم باید حمام و وان حمام را تمیز کنیم." شستن و تمیز کردن وان حمام کار بدی نیست و ما همه نظافت و تمیزی را دوست داریم اما آیا کسی که برای مدت کوتاهی مهمانی میرود نیاز به حمام رفتن دارد؟



4. تماسهای بی مورد و کم اهمیت خانمها
برای آقایان بسیار آزاردهنده است زمانی که خانمی با آنها تماس میگیرد و حرف خاصی برای گفتن ندارد.



5. تردید بیش از حد خانمها
گاهی اوقات که زوجها با هم برای صرف غذا به رستوران میروند، طبیعی است که منوی غذا را خانمها میبینند اما هنگامی که آقایان با تردید خانمها برای انتخاب غذای مورد علاقه شان روبه رو میشوند و زمان زیادی را صرف این کار میکنند عصبانی میشوند.



6. رانندگی خانمها با حواس پرت
زمانی که خانمها هنگام رانندگی داستان یا موضوعی را تعریف میکنند، حواسشان به جزئیات آن پرت میشود و دقت کافی به رانندگی شان نمیکنند. رانندگی با حواس پرت خانمها موضوع دیگری است که آقایان را عصبانی میکند.



7. اختلاف در تنظیم درجه شوفاژ یا کولر
زمانی که آقایان دمای خانه را طوری تنظیم کرده اند که در آن احساس راحتی میکنند، سر و کله خانمشان پیدا میشود و به صورت پنهانی درجه آن را کم یا زیاد میکنند. در زمستانها کم و در تابستانها زیاد.




8. کارهای تمام نشدنی خانمها با آقایان و تذکر مدام آنها
زمانی که خانمها کارهای زیادی را به آقایان محول میکنند و چندین بار به صورت شفاهی آنها را متذکر میشوند، آن هم درست در وسط انجام دادن کارهای خودشان(آقایان)، موضوعی است که آقایان را عصبانی میکند.


 
بالا