قبلا به آگاهی شما می رسانیم که اگر برای مدت طولانی به این تصاویر خیره شوید، ممکن است احساس کنید درون یک قاب رفته اید، و نتیجه آن این است که دچار سرگیجه می شوید و مغز شما متلاشی خواهد شد.
عبارت تکنیکی و فنی که برای این احساس و وهم بکار رفته است "Droste effect" است، که در سال 1904 و
استفاده از آن برای برند کاکائو، این نام برای آن انتخاب شد. عکسی که دارای افکت Droste است یک نسخه ی
کوچک تر از خود را در جایی که انتظار می رود یک عکس کوچک تر ظاهر شود به نمایش می گذارد. سپس این
نسخه ی کوچک تر یک نیز یک نسخه ی کوچک تر از خود را در همان محل نشان می دهد، و این جریان همین
طور ادامه دارد.
استفاده از آن برای برند کاکائو، این نام برای آن انتخاب شد. عکسی که دارای افکت Droste است یک نسخه ی
کوچک تر از خود را در جایی که انتظار می رود یک عکس کوچک تر ظاهر شود به نمایش می گذارد. سپس این
نسخه ی کوچک تر یک نیز یک نسخه ی کوچک تر از خود را در همان محل نشان می دهد، و این جریان همین
طور ادامه دارد.