کی میدونه آقا امام زمان دوست داره ماها چه جوری باشیم ؟؟؟

!GH@SED!

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
مرحوم طبرسی در کتاب شریف احتجاج خویش در جلد2 صفحه 325 روایتی را از حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف نقل میکنند که توجه و عمل به آن راهگشای ما در زمان غیبت حضرتش خواهد بود.

و لو ان اشیاعنا وفقهم اللّه علی اجتماع من القلوب فی الوفاء بالعهد علیهم، لما تأخر عنهم الیمن بلقائنا و لتعجلت لهم السعادة بمشاهدتنا، علی حق المعرفة و صدقها منهم بنا فما یحبسنا عنهم الا ما یتصل بنا مما نکرهه و لا نؤثره منهم.

و اگر خداوند شيعيان ما را بر اجتماع قلوب آنها در وفاي به عهدي كه بر ذمه آنان است موفق بگرداند، هر آينه از يمن و سعادت ملاقات ما محروم نمي شدند بلكه به سرعت به سعادت مشاهده ما به گونه اي كه حق معرفت و شناخت و صدق معرفت و شناخت و صدق معرفت درباره ماست مي رسيدند، پس ما را از آنان محبوس و محجوب نمي دارد مگر كارهائي كه از آنها نمي پسنديم.
 

!GH@SED!

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
پاسخ : کی میدونه آقا امام زمان دوست داره ماها چه جوری باشیم ؟؟؟

امام زمان (عج) در توقيعي مي فرمايند:
«تقوا پيشه کنيد، تسليم ما باشيد و کار را به ما واگذاريد که بر ماست شما را از سرچشمه سيراب بيرون آوريم چنانکه بردن شما به سرچشمه از سوي ما بود ... به سمت راست ميل نکنيد و به سوي چپ نيز منحرف نشويد.»

امام زمان (ع) در توقيع شريفي خطاب به شيعيان مي فرمايند: «توجه خود را همراه با محبت و دوستي به سوي ما قرار دهيد و در مسير دستورات روشن و قطعي دين حرکت کنيد که همانا من براي شما خيرخواهي مي کنم و خداوند گواه است بر من و شما و اگر نبود علاقه ما به نيکو بودن شما و رحمت و مهربانيمان بر شما، به سخن گفتن با شما نمي پرداختيم.» :53::53::53::53::53::53::bye1:
 
بالا