لوله فولادی با روکش اپوکسی چیست؟

hossein.milani

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
لوله فولادی اپوکسی نوعی لوله فولادی است و مواد پوشش سطحی آن اپوکسی است که از مواد پوششی دو جزئی با مواد جامد بالا که عمدتاً از رزین اپوکسی تشکیل شده است ساخته شده است. به طور گسترده در مخازن آب آشامیدنی، لوله های آب، مخازن آب و مکان های دیگر استفاده می شود. اول، ترکیب: 1. لوله فولادی: لوله فولادی بدون درز، لوله فولادی مستقیم و لوله فولادی مارپیچ و سایر لوله های فولادی 2. پوشش رزین اپوکسی یک پوشش رزین اپوکسی دو جزئی است. به پرایمر و روکش تقسیم می شود. جزء A از رزین اپوکسی، رنگدانه ها و مواد افزودنی و مواد افزودنی تشکیل شده است.
جزء B یک عامل پخت است که با آمین های اصلاح شده فرموله شده است. مزایای لوله فولادی اپوکسی: بادوام، فیلم پخت رزین اپوکسی سخت و مقاوم در برابر آب است، فیلم پوشش غیر سمی است و آلودگی آب ندارد. چسبندگی قوی و خوب. مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی و آب دارد و از مواد ضد زنگ عالی برای اطمینان از خاصیت ضد زنگ آن استفاده می کند. دارای استحکام مکانیکی خوب، فیلم سخت، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر ضربه است. محتوای جامد بالا و فیلم پوشش ضخیم. سخت شدن فیلم در دمای اتاق. هیچ تجهیزات پخت و پز بزرگ مورد نیاز نیست.


لوله فولادی پوشش اپوکسی چیست.

کاربرد لوله های فولادی اپوکسی: لوله های فولادی اپوکسی را
می توان به طور گسترده در پوشش دیواره داخلی تجهیزات آبرسانی مانند لوله های آب آشامیدنی و لوله های فاضلاب استفاده کرد. انواع لوله های فولادی اپوکسی: وقتی مردم برای سیستم لوله کشی لوله فولادی می خرند، همیشه می بینیم که لوله ها باید با پوشش اپوکسی مانند 3PE یا FBE پوشانده شوند. بنابراین در مورد لوله های پوشش اپوکسی (3PE یا FBE) چه می دانید؟ پوشش 3PE چیست و پوشش FBE چیست؟ در اینجا یک پاسخ کوتاه وجود دارد: لوله FBE با اپوکسی پوشش داده شده است. بنابراین گفتیم لوله فیوژن باند.
 
بالا