دنیای زیر آب پاتایا

fagoli754

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B1-9-300x188.jpg

بزرگ ترین و مجهز‌ترین آکواریوم جهان در آسیای جنوب شرق؛ در جنوب شهر ساحلی پاتایا واقع شده است. با قدم زدن در این تونل شیشه ای بزرگ صد متری میتوانید از دیدن چهار هزار موجود آبزی دیدن نمایید. لذت زیر دریا بودن و جزئی از دریا بودن با دنیای زیر آب پاتایا ممکن شده است. یکی از برترین جاذبه های گردشگری جهان همین نقطه از پاتایا است. اگر با اطلاع از قیمت تور پاتایا لحظه آخری و تهیه تور ارزان پاتایا به این شهر ساحلی سفر میکنید. لذت دیدن این تونل دریایی را در کنار خانواده خود از دست ندهید.

تئاتر آلانگ ‌کارن پاتایا
داشتن زندگی شبانه در تایلند آن را یکی از جاذبه های توریستی جهان کرده است . اگر می خواهید شب خود را در کنار خانواده و یا دوستان خود سپری کنید. تئاتر آلانگ ‌کارن بهترین جاذبه های گردشگری است که حتما باید به دیدن آن بروید . این تئاتربزرگ ‌ترین تئاتری است که در زمینه فرهنگی حماسی ، اسطوره ای و تاریخی تایلند در شب برنامه های متنوع و جذابی اجرا می کند. تمام کسانی که از برنامه های این تئاتر دیدن کرده اند و شبی را در این تئاتر گذرانده اند، اتفاق نظر دارند که یکی از به یاد ماندنی ترین شب های طول عمر خود را داشته اند. شما نیز با تهیه تور پاتایا و یا ارزانترین تور پاتایا لحظه آخری میتوانید این شب به یاد ماندنی را برای خود بسازید.

موزه ریپلی پاتایا
اعجاب انگیزترین چیزهای موجود در جهان را میتوانید در این موزه مشاهده کنید. ابزار شکنجه‌ نظیر ماسک‌ هایی که از پوست آدمیزاد ساخته شده اند ،انسان چهار چشم ، اسبی سه پا ، ماکت کشتی تایتانیک که از چوب کبریت است و همچنین سینمای 12 بعدی از چیزهایی است که درطبقه سوم مرکز خرید رویال گاردن است. مرکز خرید رویال گاردن از بهترین مراکز خرید تایلند است. شما با تهیه ارزانترین تور لحظه آخری پاتایا میتوانید از ساعت 11 تا 23 از این موزه دیدن نمایید.

دهکده فیل‌ پاتایا
از سالهای خیلی دور دهکده فیل ها مخصوص نگهداری و مراقبت از فیل ها بوده است. فیل های پیر و یا فیل های از کار افتاده و فیل هایی که نمیتوانستند در جنگل به کمک تایلندی ها بپردازند به این دهکده فرستاده می شدند و در آنجا به استراحت می پرداختند. از سال 1973 این مجموعه به عنوان مکانی برای سرگرمی فیل ها درب را به روی انسان ها باز کرد . زیرا که روحیه فیل ها هنگامی که در تعامل بودند بسیار بهتر میشد. غذا دادن به فیل ها ، ساز زدن برای آنان و جنگل سواری با فیل ها از جمله لذت هایی است که در این مکان خاص میتوانید تجربه کنید. هر ساله گردشگران زیادی با اطلاع از قیمت تور ارزان پاتایا و یا قیمت تور لحظه آخری پاتایا و تهیه تور پاتایا به این دهکده زیبا و سرسبز سفر کرده و خاطره ای به یاد ماندنی با خانواده خود می سازند.
موزه بطری‌ های شیشه‌ای پاتایا
در موزه بطری شیشه ای می توان بالغ بر 300 مدل از آثار هنری و دستی متنوع را دید که همگی در داخل بطری های شیشه ای قرار گرفته اند. با قدم زدن در این موزه احساس میکنید در جزیره ای هستنید که دور تا دور شما را بطری هایی که از دریا به ساحل آمده اند را احاطه کرده است. تمامی این آثار هنری توسط یک مجسمه ‌ساز آلمانی به نام پیتر بدلایس خلق شده است. در این موزه میتوانید از دیدن ماکت‌های مینیاتوری آثار توریستی جهان نظیرکلیساها ، معابد ، کشتی‌ها و کاخ‌ها لذت برید . شما نیز میتوانید با تهیه ارزانترین تور پاتایا لحظه آخری از هنرهای این موزه لذت ببرید.

معبد وانسانگ وارارام پاتایا
یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دنیا که سالانه علاقه مندان به مدیتیشن، چاکراه درمانی را به جنوب شهر ساحلی پاتایا میکشاند ، مهم ‌ترین معبد پاتایا، معبد وانسانگ وارارام است. این معبد در فاصله 12 کیلومتری از شهر پاتایا قرار دارد. طراحی این معبد از تلفیق و ترکیب معماری چینی، ژاپنی، هندی و سوئیسی الهام گرفته شده است. این نقطه از جهان با کائنات ارتباط خاصی دارد. کلاس های آموزشی بسیار متنوع و جالبی در معبد وانسانگ وارارام برگزار میشود که همه افراد میتوانند درآن شرکت کنند و از مدیتیشن لذت ببرند زیرا که این از مراکز بزرگ مدیتیشن جهان است.بهتر است مطلب شهر زیرزمینی کایماکلی در کاپادوکیا با تور ترکیه را هم مطالعه نمایید.

هزینه سفر به پاتایا
هزینه سفر بستگی به سبک افراد دارد، بعضی از گردشگران از ارزانترین تور پاتایا استفاده میکنند و فقط لذت از سفر برایشان مهم است؛ و بعضی دیگر از اقامت در هتل های لوکس لذت میبرند. به همین خاطر هزینه‌ی سفر با تور ارزان به پاتایا میتواند متفاوت باشد. ولی اگر در جستجوی قیمت تور پاتایا هستید، میتوانید از سایت ما قیمت ها را مشاهده نمایید.
 

Richardson2023

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
من هم قصد سفر به پاتایا را دارم، بعد از خواندن مقدمه شما، تمایل من برای رفتن به آنجا بیشتر و بیشتر می شود.
 

yasaman5632

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
مهاجرت به فرانسه مهاجرت کاری به فرانسه می‌تواند برای افرادی که به دنبال فرصت‌های شغلی در یک کشور اروپایی معتبر هستند، یک گزینه جذاب باشد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا